Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie- co dalej?

Data: 2009-04-06 18:27:43
Autor: robertcb
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie- co dalej?
Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - co dalej?

W Niemczech na autostradach nie ma ograniczeń prędko¶ci.

Data: 2009-04-06 17:22:22
Autor: masti
Dnia Mon, 06 Apr 2009 18:27:43 +0200, robertcb napisał(a):

Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie
- co dalej?

W Niemczech na autostradach nie ma ograniczeń prędkości.

za wyjatkiem miejsc gdzie są i wtedy są dosyć często kontrolowane.
Szczególnie dotyczy to większych wezłów i dróg w byłej NRD

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-07 06:15:42
Autor: Jarek Wójtowicz
robertcb@poczta.onet.pl napisał(a):
> Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie - > co dalej?
> W Niemczech na autostradach nie ma ograniczeń prędko¶ci.

To¶ nas teraz kolego roz¶mieszył...

--
Jarek
S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

--

Cyknieto mi fote w Niemczech - przekroczenie o 20 km/h na autostradzie- co dalej?