Cymański: To nie PiS podsłuchiwało prałata

Data: 2010-07-24 15:03:19
Autor: mkałrwan jest debilem
Cymański: To nie PiS podsłuchiwało prałata

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4adfc5$1news.home.net.pl...
Przecież nie nasza partia założyła podsłuch na plebani św. Brygidy, a uprawnione do tego organy państwa polskiego - mówi Tadeusz Cymański, pomorski poseł PiS.

więcej:

http://wyborcza.pl/1,75248,8173020,Cymanski__To_nie_PiS_podsluchiwalo_pralata.html

Jak wam się podoba szlachetność i prawość ocen posła?

Grabarz zawsze miał nierówno pod sufitem, a poniższa wypowiedz dowodzi, że jest z nim coraz gorzej:

"To nie PiS podsłuchiwało księdza prałata. To nie nasza partia założyła podsłuch na plebani św. Brygidy, tylko uprawnione do tego organy państwa polskiego. Ja nie wiem jakimi kryteriami się posłużono, ale odbyło się to zgodnie z prawem. Czy było uzasadnione? Nie wiem."

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Cymański: To nie PiS podsłuchiwało prałata