Cymański entuzjastycznie o komórkach Rydzyka...

Data: 2009-07-16 19:33:13
Autor: Tzva Adonai
Cymański entuzjastycznie o komórkach Rydzyka...
Rydzyk zbije fortunę na niesamowicie drogich komórkach.

Za aparat w sieci "wRodzinie" trzeba będzie zapłacić aż 330 złotych. Tylko że
telefon tej klasy na kartę w innej sieci można już kupić za kilkadziesiąt złotych.

Polityków PiS jednak cena nie zraża. "To wspaniały pomysł, żeby w szczególności starszym osobom ułatwić życie,
zapewnić im lepszą łączność, komunikowanie się otwiera to ogromne możliwości" -
mówi Tadeusz Cymański. I dodaje: "A że to jest biznes, to normalne. Dzisiaj
wszelkie działania łączą się z pieniędzmi".

http://www.dziennik.pl/polityka/article415615/Rydzyk_zbije_fortune_na_drogich_komorkach.html

Data: 2009-07-16 10:38:08
Autor: Tony
On Jul 16, 12:33 pm, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@op.pl> wrote:
Rydzyk zbije fortunę na niesamowicie drogich komórkach.

Bardzo dobrze. Naprawde zdolny facet, tyle tylko niech zostawi religie
w spokoju bo jest urodzonym biznesmenem. Co cie tak boli? Ni tylko
zydzi maja glowe do interesow.
Tony

Data: 2009-07-16 19:42:07
Autor: Tzva Adonai
Cymański entuzjastycznie o komórkach Rydzyka...
Co cie tak boli?

W działalności gospodarczej powinny obowiązywać zasady etyczne.. Biznes Rydzyka
jest wyjątkowo obleśny, bo żeruje na naiwności i religijnych uczuciach starszych
ludzi...

Data: 2009-07-16 11:05:44
Autor: Tony
On Jul 16, 12:42 pm, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@op.pl> wrote:
> [...]

jest wyjątkowo obleśny, bo żeruje na naiwności i religijnych uczuciach starszych

Trafiles jak kula w plot....
Akurat wiem jakl zydzi amerykanscy prowadza biznesy. Odczulem to na
wlasnej skorze.
Tony

Data: 2009-07-16 20:05:05
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 10:38:08 -0700 (PDT), Tony napisał(a):

Bardzo dobrze. Naprawde zdolny facet, tyle tylko niech zostawi religie
w spokoju bo jest urodzonym biznesmenem. Co cie tak boli? Ni tylko
zydzi maja glowe do interesow.

Boli go, że nie przepuszcza na dziwki, tylko buduje infrastrukturę
niezależną do salonowego układu. Dlatego wszyscy szmaciarze na pasku
układu tak japę drą, bo zagrożony jest polit-poprawny monopol.
Piotr

Data: 2009-07-16 20:20:57
Autor: naprany jak kruk!
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Boli go, że nie przepuszcza na dziwki, tylko buduje infrastrukturę
niezależną do salonowego układu

pewnie dlatego tadzio leci na niemieckich nadajnikach i daje zarobisz
niemaszkom a nie naszym hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-16 20:33:44
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 20:20:57 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

pewnie dlatego tadzio leci na niemieckich nadajnikach i daje zarobisz
niemaszkom a nie naszym hehehe

Nie wiem dlaczego, może tam jest taniej... Warto pamietać, że część
"naszych" chce zarobić, ale później, najpierw chce go zniszczyć.
Piotr

Data: 2009-07-16 21:15:30
Autor: boukun

Użytkownik "Tony" <g1tzb10@ameritech.net> napisał w wiadomości news:487259e1-b307-479c-891c-613de139a263j32g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Jak by zostawił religię w spokoju, to jak by owieczki pozbijał do kupy?

boukun

Data: 2009-07-16 20:21:36
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
Rydzyk zbije fortunę na niesamowicie drogich komórkach.

Za aparat w sieci "wRodzinie" trzeba będzie zapłacić aż 330 złotych. Tylko że
telefon tej klasy na kartę w innej sieci można już kupić za kilkadziesiąt złotych.

Możesz podać jakie telefony kosztują "kilkadziesiąt złotych"?

Data: 2009-07-16 20:27:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 20:21:36 +0200, jadrys napisał(a):

Możesz podać jakie telefony kosztują "kilkadziesiąt złotych"?

Żadne... :-) To taka gwniana argumentacja dla mózgów zainfekowanych
gwnem.
Piotr

Data: 2009-07-16 21:24:15
Autor: iaforek
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Możesz podać jakie telefony kosztują "kilkadziesiąt złotych"?

Żadne... :-) To taka gwniana argumentacja dla mózgów zainfekowanych

Święta prawda.
Tak z ciekawości postanowiłem porównać sobie ofertę wRodzinie z ofertami innych sieci. W sumie nie wygląda źle. Ceny porównywalne. Raz trochę taniej, raz trochę drożej.
Ta komórka co jest w ofercie u Rydzyka kosztuję 330zł. Na allegro znalazłem dwie ofery (MAXCOM mm500bb). Pierwsza za 350zł (cena kup teraz z dostawą), druga za 319zł (kup teraz z dostawą). Na stronie techgsm.pl ten sam model jest za 344zł + VAT. Wychodzi, że cena w normie (poza to jedną z allegro, wRodzinie najtaniej). Śmiać mi się chcę jak widzę jak piana z pyska się leje różnym ludziom na widok sieci wRodzinie. Tacy postępowi, a tacy zacofani :)
Na koniec jeszcze dobry komentarz Piotra Semki:
http://www.rp.pl/artykul/2,334940_Semka__Zabierz_babci_komorke_.html

--
iaforek

PS Może zrobimy zawody ile jeszcze razy podane zostanie kłamstwo, że połączenia wRodzinie są drogie (najdroższe)? Telefon za "aż" 330zł i do tego bez kolorowego, dotykowego wyświetlacza!? To dopiero skandal! LMAO
Ciekawe kto będzie przodował :) Jak to szło: "Kłamstwo powtórzone tysiąc razy..." :)

Data: 2009-07-17 17:13:03
Autor: naprany jak kruk!
"iaforek" <iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

Tak z ciekawości postanowiłem porównać sobie ofertę wRodzinie z ofertami innych sieci. W sumie nie wygląda źle. Ceny porównywalne. Raz trochę taniej, raz trochę drożej.

48 grosikow to chyba najdrozej jak moze byc

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-17 18:30:08
Autor: iaforek
naprany jak kruk! <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał(a):
48 grosikow to chyba najdrozej jak moze byc

Nawet kłamać dobrze nie potrafisz. Nawet jak powtórzysz to z 1000 razy nie zmieni to faktu, że oferta jest zbliżona cenowo do konkurencji. Nie wierzysz? Sprawdź samemu! Uwaga! Może to być bardzo bolesne dla Ciebie gdy się okażę, że cały Twój światopogląd legnie w gruzach (tak Twoje media bezczelnie Cię okłamują).

--
iaforek

PS Nie 48 grosików tylko 49.

Data: 2009-07-18 15:03:54
Autor: naprany jak kruk!
> [...]

Nawet kłamać dobrze nie potrafisz. Nawet jak powtórzysz to z 1000 razy nie zmieni to faktu, że oferta jest zbliżona cenowo do konkurencji. Nie wierzysz? Sprawdź samemu! Uwaga! Może to być bardzo bolesne dla Ciebie gdy się okażę, że cały Twój światopogląd legnie w gruzach (tak Twoje media bezczelnie Cię okłamują).

konkurencja ma po 29 grosikow nie potrafiacy czytac moherze hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-19 07:54:48
Autor: iaforek
Cymański entuzjastycznie o komórkach Rydzyka...
naprany jak kruk! <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał(a):
konkurencja ma po 29 grosikow nie potrafiacy czytac moherze hehehe

1. Wyzwiskami, inwektywami to kompromitujesz siebie (co akurat mnie nie dziwi, elektorat PełO jaki jest każdy widzi).
2. Porównujesz dwie różne rzeczy. Sprawdź stwki za połączenia (a nie powtarzaj to co Ci PełO w swoich przekazach dnia kazało mówić i myśleć) w taryfach na kartę z _rozróżnieniem_ na połączenia w sieci i poza nią.
3. Przestań rozpowszechniać kłamstwa. Otwórz oczy i umysł. Zacznij myśleć.

--
iaforek

Data: 2009-07-20 15:44:51
Autor: naprany jak kruk!

naprany jak kruk! <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał(a): > konkurencja ma po 29 grosikow nie potrafiacy czytac moherze hehehe

[...]

ja nie obrazam stwierdzam tylko prawde ze nie umiesz czytac i myslec hehe
jakie polaczenia w sieci w rodzinie ? chyba tylko do rydzyka albo kaczynskiego
hehe
patrze i widze - 48gr do wszystkich a do playa czy polsatu ... 78 groszy
buhehehe

jaka siec na karte obecnie jest tak droga ze chce 48 grosikow za polaczenia do
ery, plusa czy orange buhehe

czekam na przyklady przestan juz szczekac naokolo tylko podaj jakies konkrety
konkrety panie konkrety a nie belkot

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-20 21:31:25
Autor: iaforek
Cymański entuzjastycznie o komórkach Rydzyka...
naprany jak kruk! <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał(a):
ja nie obrazam stwierdzam tylko prawde ze nie umiesz czytac i myslec hehe

Ten tępy śmiech to wszystko tłumaczy, a powyższe słowa to skieruj sam do siebie.

jakie polaczenia w sieci w rodzinie ? chyba tylko do rydzyka albo =
kaczynskiego
hehe

Tępy rechot po raz kolejny.

patrze i widze - 48gr do wszystkich a do playa czy polsatu ... 78 groszy
buhehehe

Co się tak uparłeś na te 48gr. Czytać nie potrafisz? Ach, tak faktycznie... i ten tępy śmiech na koniec.
[...]

wRodzinie (jedna taryfa dostępna; z rozróżnieniem na połączenia wewnątrz i na zewnątrz sieci):
http://www.wrodzinie.com.pl/SparkSklepProdukty/Default.aspx
w sieci: 19gr.
do innych sieci: 49gr.
do play i polsatu: 78gr.

Co słychać u innych operatorów? Taryfy z połączeniami w i poza siecią:

Orange Nowy Pop (ceny przy doładowaniu za 25zł):
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_discover?selectedTab=1
w sieci: 39gr.
do innych sieci: 49gr.
do play i polsaatu: odpowiednio 75gr i 60gr.

Era Nowy Tak Tak (po 4 miesiącach, gdy ceny połączeń są po obniżonej stawce):
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_tt
w sieci: 15gr (w pakiecie minutowym za 6zł)
do innych sieci: 56gr.
do play: 79gr.

Plus Simplus (taryfa: profil tanio do plusa):
http://www.simplus.pl/v.do?idx=1096547
w sieci: 19gr.
do innych: 59gr.
play: 72gr.

Reszty sprawdzać mi się nie chcę. No faktycznie ceny "dużo" różnią się od konkurencji. To gdzie ten twój tępy rechot? Czyżbyś tutaj go podkładał LMAO:
http://flimmr.passagen.se/movie/beavis_and_butthead_no_laughing_.action

--
iaforek

Data: 2009-07-21 16:52:52
Autor: naprany jak kruk!
Cymański entuzjasty cznie o komórkach Rydzyka...
Mon, 20 Jul 2009 21:31:25 +0000 (UTC), w <h42nnd$8h1$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

w sieci: 39gr.
do innych sieci: 49gr.
do play i polsaatu: odpowiednio 75gr i 60gr.

buhehe przy doladowaniu za 25 zyla dostajesz gratis 30 minut do orange wiec
lipa panie lipa twoj przyklad

[...]

jezeli chodzi o era to podawaj cennik heyah a nie tak-taka
u rudzyka tez masz godzine za 29gr jak w tak tak ? buhehehe

Plus Simplus (taryfa: profil tanio do plusa):
http://www.simplus.pl/v.do?idx=1096547
w sieci: 19gr.
do innych: 59gr.
play: 72gr.

w sieci w pakietach to jest nawet po 5gr za minute hehe
jak zwykle niedowidzisz i niedoslyszych chyba ze dzwon na jasnej gorze hehehe

Reszty sprawdzać mi się nie chcę.

bo masz zbyt niskie iq na to
ale juz ci niose kaganek oswiaty ktorego na jasnej gorze nie uswiadczysz
heyah - 29gr do wszystkich oprocz playa i tani internet 2gr za 100kb
play - 29gr do wszystkich, smsy za darmo i bonusy za przychodzace

teraz juz wiesz kalafiorku co rydzyk moze ze swoja oferta
moze najwyzej tobie ja wcisnac buhahahahaha

widzisz znowu okazalo sie ze jestes zerowcem haha

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-21 15:15:24
Autor: iaforek
[...]

Jakbym rozsiewał, tak jak Ty, kłamstwa to podałbym ceny przy doładowaniu za 5 czy 10zł, które do atrakcyjnych to nie należą.

jezeli chodzi o era to podawaj cennik heyah a nie tak-taka
u rudzyka tez masz godzine za 29gr jak w tak tak ? buhehehe

Acha. Czyli oferta na kartę Tak Tak jest (wg Ciebie) zła i jej już brać pod uwagę nie można!? No faktycznie, najlepiej porównać tylko to co pasuję  do (Twojej spaczonej) teorii i odrzucić całą resztę.

w sieci w pakietach to jest nawet po 5gr za minute hehe
jak zwykle niedowidzisz i niedoslyszych chyba ze dzwon na jasnej gorze =
hehehe

Tak, a w abonamencie to nawet "za darmo" masz minuty LMAO Co z czym porównujesz? Nie bądź śmieszny.

[...]

Wyraźnie napisałem, że porónuję oferty na kartę, w których jest rozróżnienie na połączenia wewnątrz i na zewnątrz sieci (tak jak u Rydzyka). Idąc twoją populistyczną logiką to mogę napisać, że w Rodzinie masz połączenia za 19gr. za minutę. Przebijesz to?

teraz juz wiesz kalafiorku co rydzyk moze ze swoja oferta
moze najwyzej tobie ja wcisnac buhahahahaha

widzisz znowu okazalo sie ze jestes zerowcem haha

Ty to widzisz (a może wydaję Ci się, że to widzisz). Tak samo jak wydaję Ci się, że myślisz, a latasz i powtarzasz bzdury.

--
iaforek

PS Widzę, że czas reakcji na swoje kłamstwa to masz "przodowniczy" ROTFL

Data: 2009-07-21 18:29:32
Autor: naprany jak kruk!
> [...]

Acha. Czyli oferta na kartę Tak Tak jest (wg Ciebie) zła i jej już brać pod uwagę nie można!? No faktycznie, najlepiej porównać tylko to co pasuję  do (Twojej spaczonej) teorii i odrzucić całą resztę.

jest dobra dla tych co duzo dzwonia do tpsa
na przyklad dla 70 letnich bbc co sobie chca z wnukiem pogadac
wiele wiele razy taniej niz u rydzyka hehehe

> [...]

Tak, a w abonamencie to nawet "za darmo" masz minuty LMAO Co z czym porównujesz? Nie bądź śmieszny.

ty sie osmieszasz - rydzyk nie ma takiej dobrej oferty i juz
gdzie od rydzyka moge zadzwonic za 5 grosikow za minute
chyba do radia z ryjem buhahah

> [...]

Wyraźnie napisałem, że porónuję oferty na kartę, w których jest rozróżnienie na połączenia wewnątrz i na zewnątrz sieci (tak jak u Rydzyka). Idąc twoją populistyczną logiką to mogę napisać, że w Rodzinie masz połączenia za 19gr. za minutę. Przebijesz to?

a kogo obchodzi co sobie umyslisz
to masz wersje dla rydzykow :
heyah - 29gr w sieci, 29gr poza siec haha
play - 29gr w sieci, 29gr poza siec haha
plus bonusy

do kogo to w sieci rydzka moge zadzwonic ? do ojczulka i kaczorka hahahahah

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-21 17:50:37
Autor: iaforek
[...]

Wiele razy to ile razy? Wiesz co? Ciągle się kompromitujesz! Do znudzenia powtarzasz jakieś hasła, które gdzieś sobie tam usłyszałeś. Ktoś Ci to kazał, tak w kółko, to powtarzać?
Połaczenia do sieci stacjonarnych: 29gr/min. u Rydzyka. Zanim zaczniesz, po raz kolejny, rozpowiadać bzudry i kłamstwa, weź sprawdź, o czym w ogóle piszesz. Ograniczony ignorat jest z Ciebie IMHO

ty sie osmieszasz - rydzyk nie ma takiej dobrej oferty i juz
gdzie od rydzyka moge zadzwonic za 5 grosikow za minute
chyba do radia z ryjem buhahah

Ja tam nie oceniem czy mam dobrą ofertę. Porównałem ją do konkurencji. Nie wygląda źle i wcale nie jest najdroższa! Koniec kropka. Nie dokładaj do tego jakieś pokracznej ideologii.

a kogo obchodzi co sobie umyslisz

Po raz kolejny, możesz skierować te słowa do siebie. Ubzdurałeś sobie, że w Rodzinie jest najdrożej. Powtarzasz (nieudolnie) kłamstwa. Jest to żałosne.

[...]

Może zadzwonisz do jakiegoś lekarza lub linię zaufania?

Z mojej strony EOT. Z idotą nie da się dyskutować.

--
iaforek

Data: 2009-07-21 20:01:30
Autor: naprany jak kruk!
Cymański entuzjasty cznie o komórkach Rydzyka...
Tue, 21 Jul 2009 17:50:37 +0000 (UTC), w <h44v5d$er4$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

Połaczenia do sieci stacjonarnych: 29gr/min. u Rydzyka. Zanim zaczniesz, po raz kolejny, rozpowiadać bzudry i kłamstwa, weź sprawdź, o czym w ogóle piszesz. Ograniczony ignorat jest z Ciebie IMHO

to przeczytaj sobie tluku na stronie tak taka
29 gr za CALA GODZINE
kalafiorku dotarlo teraz ? hahaha

no nie da sie dlatego sie wylaczam
ty nawet czytac nie umiesz hahaha

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-17 05:38:10
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Z tego co się orientuje, to poniżej 100-u zł. telefonu nie kupi.. A ten model  oferowany przez Rydzyka w detalu kosztuje ponad 300 złociszy..

Data: 2009-07-16 21:14:30
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:12d2.00000035.4a5f6459newsgate.onet.pl...
[...]

Rydzyk w ten sposób chce kotrolować swoje stado baranów, on już im dawno zaszczepił chipa pod moherowym beretem.

boukun

Cymański entuzjastycznie o komórkach Rydzyka...