Cymański o pachołkach cwanego prezesa

Data: 2011-10-21 15:15:28
Autor: Remek
Cymański o pachołkach cwanego prezesa
Użytkownik "Przemysław W" napisał:

Europoseł PiS Tadeusz Cymański poszedł na zwarcie z własną partią ...

Cymański to bezwartościowy i bezpostaciowy koniukturalista. Ma teraz szmal i
może wdzięczyć się do żmijowatej Moniki Olejnik. To największy demagog
Rzeczypospolitej.

Remek

Data: 2011-10-21 15:20:44
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j7rr9q$8dg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie mniej jednak się wychylił. Nigdy bym go o to nie posądzał. Do niedawna bronił kurdupla jak niepodległości. Z resztą jeśli chodzi o mnie to każdy jeden picowieć jest do odstrzału.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Cymański o pachołkach cwanego prezesa