Cymba³ów by³o wielu ....

Data: 2010-09-08 17:06:34
Autor: cirrus
Cymba³ów by³o wielu ....
# By³o cymba³ów wielu, ale takiego co by opowiada³ ludziom, ¿e samolot pasa¿erski jest samolotem bombowym w dodatku s³u¿±cym do wycinania lasu - jeszcze nie by³o. Po wypowiedzi Jaros³awa, ktoremu po przegranych wyborach znacznie rozlu¼ni³y siê wi±zania mózgowe, przez Polskê (a tak¿e poza jej granicami) niesie siê rechot i klepanie po plecach, bo takich jaj dawno nie by³o.
Owszem, pewna czê¶æ spo³eczeñstwa, ta w której zdolno¶ci nabywcze wierzy³ pose³ Jacek Kurski, zaduma³a siê po raz kolejny nad babolem my¶lowym prezesa, przekonuj±c sie wzajem, ¿e 80 metrów to wcale nie tak wysoko (zaledwie 2 dwunastopietrowe wie¿owce) i samolot w zasadzie powinien spa¶æ na ziem nienaruszony, a nawet je¶li nie spada³ pionowo tylko nurkowa³ odwrócony do góry brzuchem, to powinien skosiæ skrzyd³ami kilka brzóz i odlecieæ nad Stepy Akermañskie. Co z tego, ¿e pnie by³y do¶æ grube a poszycie skrzyd³a s³abe? Dawniej, panie szanowny, porz±dne samoloty kosi³y, wszystko kosi³y, nie tylko cienkie brzózki bagienne kosi³y ale i dêby. Bo niby od czego wziê³a siê fraza "lot kosz±cy", hê?

My¶l ludzka, proszê pañstwa, jest nieokie³znana - ¿adne granice jej nie krêpuj± i mo¿na ¶mia³o przyj±æ, ¿e bogata wyobra¼nia jest jedn± z g³ównych cech odró¿niaj±cy gatunek ludzki od innych ssaków, w tym ssaków futerkowych. Istniej± jednak ogólnie przyjête modele zachowañ nakazuj±ce dostosowaæ siê do okoliczno¶ci. W cyrku nie wypada graæ II symfonii Mahlera, a w na przyjêciu puszczaæ b±ków. Teksty humorystyczne powinno siê wypowiadaæ w kabarecie lub w teatrze komedii, a nie na konferencji prasowej po¶wiêconej polityce. Inaczej, po pierwszej salwie ¶miechu w¶ród s³uchaczy pojawia sie za¿enowanie i troska o kondycjê ¿artownisia.

A je¶li ju¿ jeste¶my przy lotach kosz±cych i innych g³êbokich refleksjach przyrodniczych: "Rozmowy o wycinaniu lasu" ju¿ w polskiej telewizji by³y. Scenariusz napisa³ mistrz nad mistrze Stanis³aw Tym, wiêc amatorskie próby Jaros³awa, by zab³ysn±æ gadk± na ten sam temat skazane s± na pewn± pora¿kê. Owszem, w kategorii "pora¿ka" Jaros³aw zdecydowanie ma szansê. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hrxm4

--
stevep

Data: 2010-09-08 17:10:22
Autor: rAzor
Cymba³ów by³o wielu ....
Darz bór! U¿ytkownik... he he - cirrus raczy³ napisaæ:
# By³o cymba³ów wielu..............

Ale ¿aden nie móg³ dorównaæ Pietrzykowskiemu.
No to mamy powakacyjny komplet czo³ówki kretynów stulecia na psp: Kawecki, Skalimowski i Pietrzykowski.
Tyle, ¿e tchórze z ¿ó³tymi majtami siê kryj± pod zmienionymi nickami.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-08 17:46:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Cymba³ów by³o wielu ....

U¿ytkownik "rAzor" <trufla@sewykop.zgleby.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:i68911$239$1news.onet.pl...
[...]

W³a¶ciwo¶æ picowców. Przypie....j± siê do pisz±cych teksty, a nie do tekstów.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-09-08 18:04:23
Autor: u2
Cymba³ów by³o wielu ....
W³a¶ciwo¶æ picowców. Przypie....j± siê do pisz±cych teksty, a nie do
tekstów.

Oj tam, s±dzisz innych po sobie.

Data: 2010-09-08 18:09:48
Autor: Heniek \"Bu³a\" Skalimowski
Cymba³ów by³o wielu ....
Darz bór! U¿ytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczy³ napisaæ:

[...]

Zapoznaj siê najpierw z w³a¶ciwo¶ciami Pietrzykowskiego, po¿yteczny g³upku.
--
"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-09-08 18:43:01
Autor: % he®sk %
Cymba³ów by³o wielu ....
On Wed, 08 Sep 2010 18:09:48 +0200, "Heniek \"Bu³a\" Skalimowski"
<.WC15ýbigbrednie@interia.pl> wrote:

> [...]
> tekstów.

Zapoznaj siê najpierw z w³a¶ciwo¶ciami Pietrzykowskiego, po¿yteczny g³upku.

 apn-77-115-106-222.dynamic.gprs.plus.pl

 razorku-Bu³a, nie posikaj sie tylko jak to masz w zwyczaju! ;o)))
 znow smeiciu podszywasz sie pod moje nazwisko? zaraz pojdzie  wniosek do admina by ci zrobil QQ jak 2 m-ce temu ;o)))))))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-08 18:59:25
Autor: awe
Cymba³ów by³o wielu ....

U¿ytkownik "% heRsk %" <%eu_bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:45ff869e2g7568aqkaiv8v2d3s6rndnia34ax.com...
> [...]

znow smeiciu podszywasz sie pod moje nazwisko? zaraz pojdzie
wniosek do admina by ci zrobil QQ jak 2 m-ce temu ;o)))))))

-- -- -- -- -- -- -- -
Skalimowski znowu ci odpierdala . napisz do admina ze ci odpierdala i zeby cie na 3 miesiace od neta odcial
awe

Data: 2010-09-08 19:37:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Cymba³ów by³o wielu ....

U¿ytkownik ""Heniek \"Bu³a\" Skalimowski"" <.WC15ýbigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i68cgd$bku$2news.onet.pl...
[...]

Potwierdzi³e¶ moj± diagnozê, pisiaczku!

Data: 2010-09-08 18:43:01
Autor: % he®sk %
Cymba³ów by³o wielu ....
On Wed, 8 Sep 2010 17:46:20 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

W³a¶ciwo¶æ picowców. Przypie....j± siê do pisz±cych teksty, a nie do tekstów.

 Te, Bu³a! przeciez to ty zdobyles tytul przygklupa roku!  kiedys wielbiles 2 metrowego "gierdycha" teraz wielbisz kurdupla.
 widzisz BU£A, dla mnie pozostaniesz przykladem durnowatego cwoka  z podwalbrzycskiej wiochy! --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-08 17:15:37
Autor: u2
Cymba³ów by³o wielu ....
W dniu 2010-09-08 17:06, cirrus pisze:
[...]

Mylisz siê. Ludzi cechuje du¿o wiêksza bezwzglêdno¶æ. A twoje my¶li s±
niezwykle ograniczone i ograniczaj± siê do Kaczki :)

Data: 2010-09-08 18:43:01
Autor: % he®sk %
Cymba³ów by³o wielu ....
On Wed, 8 Sep 2010 17:06:34 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# By³o cymba³ów wielu, ale takiego co by opowiada³ ludziom, ¿e samolot pasa¿erski jest samolotem bombowym w dodatku s³u¿±cym do wycinania lasu - jeszcze nie by³o. [...]

 najciekawsze, ze przyglupy typu awe czy razor wierza w te brednie.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-08 19:00:44
Autor: awe
Cymba³ów by³o wielu ....

U¿ytkownik "% heRsk %" <%eu_bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:asef86lcffe61asivo138qrnjrn69bv0j64ax.com...
[...]

nie wierza tylko wiedza ze kontrukcja tu-154M - to pierwotnie konstrukcja przeznaczona na bombowca. wiemy tez ze tego typu samoloty z latwoscia scinaja drzewa i nietylko te...
awe

Cymba³ów by³o wielu ....