Cymbałów było wielu ....

Data: 2010-09-08 17:10:22
Autor: rAzor
Cymbałów było wielu ....
Darz bór! Użytkownik... he he - cirrus raczył napisać:
# Było cymbałów wielu..............

Ale żaden nie mógł dorównać Pietrzykowskiemu.
No to mamy powakacyjny komplet czołówki kretynów stulecia na psp: Kawecki, Skalimowski i Pietrzykowski.
Tyle, że tchórze z żółtymi majtami się kryją pod zmienionymi nickami.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-08 17:46:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Cymbałów było wielu ....

Użytkownik "rAzor" <trufla@sewykop.zgleby.com> napisał w wiadomości news:i68911$239$1news.onet.pl...
[...]

Właściwość picowców. Przypie....ją się do piszących teksty, a nie do tekstów.

Data: 2010-09-08 18:04:23
Autor: u2
Cymbałów było wielu ....
Właściwość picowców. Przypie....ją się do piszących teksty, a nie do
tekstów.

Oj tam, sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-09-08 18:09:48
Autor: Heniek \"Buła\" Skalimowski
Cymbałów było wielu ....
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

[...]

Zapoznaj się najpierw z właściwościami Pietrzykowskiego, pożyteczny głupku.

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-09-08 18:43:01
Autor: % heÂŽsk %
Cymbałów było wielu ....
On Wed, 08 Sep 2010 18:09:48 +0200, "Heniek \"Buła\" Skalimowski"
<.WC15ýbigbrednie@interia.pl> wrote:

> [...]
> tekstów.

Zapoznaj się najpierw z właściwościami Pietrzykowskiego, pożyteczny głupku.

 apn-77-115-106-222.dynamic.gprs.plus.pl

 razorku-Buła, nie posikaj sie tylko jak to masz w zwyczaju! ;o)))
 znow smeiciu podszywasz sie pod moje nazwisko? zaraz pojdzie  wniosek do admina by ci zrobil QQ jak 2 m-ce temu ;o)))))))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-08 18:59:25
Autor: awe
Cymbałów było wielu ....

Użytkownik "% heRsk %" <%eu_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:45ff869e2g7568aqkaiv8v2d3s6rndnia34ax.com...
> [...]

znow smeiciu podszywasz sie pod moje nazwisko? zaraz pojdzie
wniosek do admina by ci zrobil QQ jak 2 m-ce temu ;o)))))))

-- -- -- -- -- -- -- -
Skalimowski znowu ci odpierdala . napisz do admina ze ci odpierdala i zeby cie na 3 miesiace od neta odcial
awe

Data: 2010-09-08 19:37:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Cymbałów było wielu ....

Użytkownik ""Heniek \"Buła\" Skalimowski"" <.WC15ýbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:i68cgd$bku$2news.onet.pl...
[...]

Potwierdziłeś moją diagnozę, pisiaczku!

Data: 2010-09-08 18:43:01
Autor: % heÂŽsk %
Cymbałów było wielu ....
On Wed, 8 Sep 2010 17:46:20 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Właściwość picowców. Przypie....ją się do piszących teksty, a nie do tekstów.

 Te, Buła! przeciez to ty zdobyles tytul przygklupa roku!  kiedys wielbiles 2 metrowego "gierdycha" teraz wielbisz kurdupla.
 widzisz BUŁA, dla mnie pozostaniesz przykladem durnowatego cwoka  z podwalbrzycskiej wiochy! --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Cymbałów było wielu ....