Cynicznym jest, być 12 miesięcy trwale niez dolnym do udziału w procesach

Data: 2013-07-12 16:17:16
Autor: Tuskobus
Cynicznym jest, być 12 miesięcy trwale niez dolnym do udziału w procesach
a na urodziny sobie chodzić i popijać i 40 minut komuchom wykład robić...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Gen-Wojciech-Jaruzelski-wroce-na-lawe-oskarzonych-jesli-lekarze-uznaja-to-za-mozliwe,wid,15809702,wiadomosc.html

"Nonsensowne, nawet cyniczne jest porównywanie okolicznościowego spotkania, z uciążliwym fizycznie i psychicznie zasiadaniem przez lata na ławie sądowej - ocenia gen. Wojciech Jaruzelski. Zaznacza, że wróci na ławę oskarżonych, jeśli lekarze uznają to za możliwe. "

Cynicznym jest nie mieć odwagi wykrzesać choć raz na 12 miesięcy psychicznej siły i stawić czoła swojej przeszłości...

Data: 2013-07-13 09:10:42
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-12 16:17, Tuskobus pisze:
[...]

Jego sprawa - nic nie stoi na przeszkodzie do sądzenia i wydania wyroku na Generale - zaocznie. Aż się rzygać chce na te wasze szopki jakie wyprawiacie z jednym z nielicznych patriotów, który życie poświęcał dla tego kraju.

Data: 2013-07-13 09:50:03
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-13 09:10, Trybun pisze:
[...]

Jego sprawa - nic nie stoi na przeszkodzie do sÄ…dzenia i wydania wyroku
na Generale - zaocznie. Aż się rzygać chce na te wasze szopki jakie
wyprawiacie z jednym z nielicznych patriotów, który życie poświęcał dla
tego kraju.

Patriota, ale syjonistyczny, napadł na Polaków i oddał Polskę w pacht syjonistom i zaorał...

Tfu! Zbrodniarz bez honoru....

Data: 2013-07-13 19:28:54
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 09:50, Tuskobus pisze:

[...]

To wy (S) chcieliÅ›cie zawÅ‚aszczyć kopalnie, huty i stocznie na swój prywatny użytek, to wy chcieliÅ›cie wyrzucać bezkarnie posiadajÄ…cych wykupione bilety pasażerów  z ich wÅ‚asnych tramwajów. Jaki odpowiedzialny przywódca postÄ…piÅ‚by inaczej?.. I proszÄ™ nawet nie wspominaj o honorze skoro nie masz pojÄ™cia co to znaczy.

Data: 2013-07-13 20:00:55
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-13 19:28, Trybun pisze:
[...]

To wy (S) chcieliście zawłaszczyć kopalnie, huty i stocznie na swój
prywatny użytek, to wy chcieliście wyrzucać bezkarnie posiadających
wykupione bilety pasażerów  z ich wÅ‚asnych tramwajów. Jaki
odpowiedzialny przywódca postąpiłby inaczej?.. I proszę nawet nie
wspominaj o honorze skoro nie masz pojęcia co to znaczy.

Nie, to zrobił zbrodniarz i sprzedawczyk Jaruzelski, już 13 grudnia 1981 roku, a zaczął już na dobre jako pierwszy prezydent tego kurewskiego systemu w 1989 roku... Dla UBeków to wszystko zgarnął i ich dzieci... By tych UBeków utrzymać u władzy wprowadził stan wojenny i napadł na polski naród...
PAMIĘTAMY, NIE ZAPOMNIMY!!!

Data: 2013-07-14 08:29:21
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 20:00, Tuskobus pisze:

[...]

Zagarnął, co ci zagarnął Jaruzelski?? Twoi kamraci z "S" gnębią go do dzisiaj tak jak i innych Polaków, i myślę że ten człowiek, ten patriota nie zazna spokoju do końca życia. Cały czas będzie oskarżany, ale wyroku na sali sądowej nie usłyszy. My Polacy pamiętamy i nigdy nie zapomnimy ciebie, twoich kamratów z "S" i tego co zrobiliście z tym krajem... wy kapitalistyczne pachołki.

Data: 2013-07-14 10:01:17
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-14 08:29, Trybun pisze:
[...]

Polskę zgarnął bandzior, sprzedał nas w pacht syjonistom, to on pierwszy zaczął orać Polskę..
Nie usłyszy wyroku bandzior, bo to jego UBecy rządzą tym zniewolonym krajem..., teraz kapitalistyczne ścierwa....

Data: 2013-07-13 10:13:32
Autor: pluton_
Cynicznym jest, byæ 12 miesiêcy trwale niezdolnym do udzia³u w procesach
Jego sprawa - nic nie stoi na przeszkodzie do s±dzenia i wydania wyroku
na Generale - zaocznie. A¿ siê rzygaæ chce na te wasze szopki jakie
wyprawiacie z jednym z nielicznych patriotów, który ¿ycie po¶wiêca³ dla
tego kraju.

Szkoda tylko , ze poswiecal zycie innych, a swojego jakos nie bardzo.

Nullification

Data: 2013-07-13 19:28:58
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 10:13, pluton_ pisze:
[...]

Cze¶æ, do której masz przepustkê?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-07-13 21:24:58
Autor: pluton_
Cynicznym jest, byæ 12 miesiêcy trwale niezdolnym do udzia³u w procesach
Cze¶æ, do której masz przepustkê?

Tepie komuchostwo 24 godziny na dobe, 7 dni w tygodniu,
366 dni w roku, nawet podczas snu. Nigdy nie mam przepustki.

Nullification

Data: 2013-07-14 08:29:49
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 21:24, pluton_ pisze:
Cze¶æ, do której masz przepustkê?
Tepie komuchostwo 24 godziny na dobe, 7 dni w tygodniu,
366 dni w roku, nawet podczas snu. Nigdy nie mam przepustki.

To ju¿ teraz w waszym ¶rodowisku przesz³a moda na Bonapartych i macie siê za Pinochetów, czy Reaganów?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-07-14 19:34:21
Autor: pluton_
> [...]
> 366 dni w roku, nawet podczas snu. Nigdy nie mam przepustki.

To ju¿ teraz w waszym ¶rodowisku przesz³a moda na Bonapartych i macie

Roznych przyjmujemy, ale jakos nikt nie podaje sie za jaruzelskiego
czy gierka.
Instynktownie wyczuwaja, ze zamiast psychotropow podal bym im
trutke na szczury.

Nullification

Cynicznym jest, być 12 miesięcy trwale niez dolnym do udziału w procesach