Cypr

Data: 2011-02-17 10:48:41
Autor: DB
Cypr
Data: 2011-02-18 21:56:31
Autor: R
Cypr
W dniu 2011-02-17 10:48, DB pisze:
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z górskiej części wyjazdu na Cypr:

http://dabo.110mb.com/gallery/index.php?twg_album=201006_Cypr%2F06+Akamas
http://dabo.110mb.com/gallery/index.php?twg_album=201006_Cypr%2F07+Pissouri+-klify

http://dabo.110mb.com/gallery/index.php?twg_album=201006_Cypr%2F08+Przyl%B9dek+Aspro

Pozdrawiam,
DB

Kiedy był ten wyjazd? Czerwiec 2010?

R.

Data: 2011-02-21 14:20:59
Autor: Henio
Cypr
Po tych klifach da się i można wspinać? drogi ubezpieczone?

Data: 2011-02-22 00:08:57
Autor: DB
Cypr
Dnia 21-02-2011 o 23:20:59 Henio <post@henio.eu> napisał(a):
Po tych klifach da się i można wspinać? drogi ubezpieczone?

Raczej nie da się - w każdym razie nie w okolicach Pissouri. Skała sypie  się przy dotknięciu.
Klify bardziej na północy wyglądały na twardsze, ale tam z kolei skały  były bardzo ostre.
O drogach wspinaczkowych nie wiem.

Data: 2011-02-22 00:24:32
Autor: Franz
Cypr
Użytkownik "DB"
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z górskiej części wyjazdu na Cypr:

Wprawdzie nie nazwał bym tego górską eskapadą, ale piękne zdjęcia miło pooglądać. :)
Przypomniały mi moją cypryjską przygodę sprzed roku.
Przez Avakas (Avgas) może szedłeś?
A tak w ogóle - nie po raz pierwszy nam się ścieżki krzyżują. :)))
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2011-02-22 10:05:59
Autor: DB
Cypr
Dnia 22-02-2011 o 00:24:32 Franz <PahhurWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
Użytkownik "DB"
[...]

Tak, i pewnie nie ostatni :-)
Zdjęcia z wąwozu Avakas są już dostępne.
Pozdrawiam,
   DB

Data: 2011-02-22 01:41:42
Autor: Slawomir Gorniak
Cypr
On Feb 22, 1:08 am, DB <t...@test.com> wrote:
> [...]

się przy dotknięciu.
Klify bardziej na północy wyglądały na twardsze, ale tam z kolei skały

Nie wiem jak jest z drogami na Cyprze, ale jesli ktos by chcial sie
powspinac po wawozach z widokami na morze (w podobnych okolicznosciach
przyrody), polecam Krete. Jest sporo miejsc z ubezpieczonymi drogami
(glownie dosc dlugimi, raczej powyzej IV, bez mozliwosci zaczepienia
wedki idac dookola).

S.

Data: 2011-02-22 10:08:13
Autor: DB