Cypr - prosze o pomoc

Data: 2010-07-08 09:31:59
Autor: tomilee
Cypr - prosze o pomoc
Witam wszystkich
Pod koniec lipca wybieram sie na Cypr w okolice Larnaki.
Zamierzam zanurkowac na wraku Zenobii.
Czy mozecie polecic jakies dobre bazy nurkowe (najlepiej z polska obslugą) ?

Pozdrawiam. tomi

Data: 2010-07-08 10:45:17
Autor: SHARMDIVER.PL
Cypr - prosze o pomoc
On 2010-07-08 09:31, tomilee wrote:
Witam wszystkich
Pod koniec lipca wybieram sie na Cypr w okolice Larnaki.
Zamierzam zanurkowac na wraku Zenobii.
Czy mozecie polecic jakies dobre bazy nurkowe (najlepiej z polska obslugą) ?

Pozdrawiam. tomi

Witaj, określ co znaczy dla Ciebie "dobra baza" ?
Bo z doświadczenia dla większości Polaków znaczy "najtańsza"

Data: 2010-07-08 09:57:32
Autor: tomilee
Cypr - prosze o pomoc

Witaj, określ co znaczy dla Ciebie "dobra baza" ?
Bo z doświadczenia dla większości Polaków znaczy "najtańsza"

Witam
Biorac pod uwage, ze raczej zamierzam zanurkowac tylko na Zenobii, to raczej czynnik cenowy jest decydujący.
Ale i sama obsługa też się liczy (np. możliwość transportu z hotelu).

Pozdrawiam. tomi

Data: 2010-07-08 11:30:31
Autor: SHARMDIVER.PL
Cypr - prosze o pomoc
On 2010-07-08 09:57, tomilee wrote:

[...]

Niezłe preferencje i argumenty:

nurkuje tylko raz więc muszę najtaniej... :-)

Rozbawiłeś mnie do łez:

"sama obsługa też się liczy (np. możliwość transportu z hotelu)."

To jest dla ciebie dobra obsługa bazy?
Aby "za darmo" dowieźli?

Odmawiaj to przed nurkowaniem, jeśli nie pamiętasz:

El maley rachamim shochen bam'romim
hamtzey menuchah nechonah al kanfey haschechinah
bema'alot kedoshim ute'horim
kezohar harakia mazhirim
lenishmot kol kerovay ukerovotay
Heyn mitzad avi ve'heyn mitzad imi
Ha'kedoshim veha'te'horim
She'humtu, ve'she'nehergu ve'she'nishchatu
Ve'she'nisrephu ve'she'nechneku al kiddush hashem
ba'avur she'bli neder eteyn tzedakah
be'ad hazkarat nishmoteyhem
began eden tehey menuchatam
lachen ba'al harachamim yastireym
beseter kenafav le'olamim
veyitzror bitzror hachayim et nismoteyhem
Adonai hu nachalatam veyanuchu beshalom al mishkevoteyhem. Venomar amen.

Data: 2010-07-08 12:07:31
Autor: tomilee
Cypr - prosze o pomoc
[...]

Paplesz kolego, a nie odpowiadasz merytorycznie. Jak nie wiesz, to nie pisz.
Pisalem, że chce tylko zanurkowac na Zenobii. Nie interesują mnie inne nurkowania na Cyprze,
bo tam nic ciekawego do zobaczenia pod wodą nie ma - w tym temacie sie zorientowalem.
O moje dośżwiadczenie w nurkowaniu się nie martw. Mam je nie małe.
P.S. Widze, ze prowadzisz baze w Egipcie - pewnie Twoja jedyna dewiza "obedrzec do cna".
Kazdy chcący zanurkować kieruje się głównie ceną - to chyba normalne, więc skąd to zdziwienie.
Jak nie chcesz pomóc to lepiej w ogóle nie pisz

tomi

Data: 2010-07-08 13:17:40
Autor: SHARMDIVER.PL
Cypr - prosze o pomoc

On 2010-07-08 09:57, tomilee wrote:

> [...]

veyitzror bitzror hachayim et nismoteyhem
Adonai hu nachalatam veyanuchu beshalom al mishkevoteyhem. Venomar amen.

Paplesz kolego,
P.S. Widze, ze prowadzisz baze w Egipcie - pewnie Twoja jedyna dewiza
"obedrzec do cna".

Zobacz cennik :-)

Kazdy chcący zanurkować kieruje się głównie ceną - to chyba normalne, więc
skąd to zdziwienie.

Nie każdy i nie jest to normalne a wręcz NIENORMALNE

tomi

www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami

Data: 2010-07-08 13:58:47
Autor: tomilee
Cypr - prosze o pomoc
Zobacz cennik :-)

Kazdy chcący zanurkować kieruje się głównie ceną - to chyba normalne, więc
skąd to zdziwienie.

Nie każdy i nie jest to normalne a wręcz NIENORMALNE

Widze, ze po dlugiej przerwie w czytaniu sekty nic sie tutaj nie zmienilo.
A wrecz przeciwnie - zmienilo sie duzo na niekorzysc.
Same reklamy i nic z rzetelnej dyskusji czy udzielaniu prawdziwych porad.
Nie pozostaje mi nic innego jak poszukac po necie. Ciauuu.....

tomi

Data: 2010-07-28 12:13:53
Autor: PAweł
Cypr - prosze o pomoc

On 2010-07-08 09:57, tomilee wrote:

> [...]

>   El maley rachamim shochen bam'romim
>>

> Paplesz kolego,
> P.S. Widze, ze prowadzisz baze w Egipcie - pewnie Twoja jedyna dewiza

Zobacz cennik :-)

> [...]
> skąd to zdziwienie.

Nie każdy i nie jest to normalne a wręcz NIENORMALNE

Czyli omijaj z daleka Janka D.

Data: 2010-07-08 22:10:12
Autor: Pszemol
Cypr - prosze o pomoc
"tomilee" <p.j.tomas@poczta.fm> wrote in message news:i1481a$832$1node1.news.atman.pl...
Kazdy chcący zanurkować kieruje się głównie ceną -
to chyba normalne, więc skąd to zdziwienie.

??? Naprawdę?

Data: 2010-07-09 07:08:04
Autor: Paweł N.
Cypr - prosze o pomoc
On 9 Lip, 05:10, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"tomilee" <p.j.to...@poczta.fm> wrote in message

> Kazdy chcący zanurkować kieruje się głównie ceną -
> to chyba normalne, więc skąd to zdziwienie.

??? Naprawdę?

A mi się cały czas wydawało, że jak centrum nurkowe jest firmowane
znakiem danej organizacji to już samo to gwarantuje odpowiedni poziom
usług i pewien standard, który muszą utrzymywać  pracujący w niej
instruktorzy, przewodnicy czy obsługa. Tak wię cena jest jak
najbardziej decydującym czynnikiem. Bo koszty utzymania bazy mogą być
różne, więc i ceny mogą się różnić. Ale wyszło, że sie myliłem :-)).

Data: 2010-07-08 12:13:47
Autor: tomilee
Cypr - prosze o pomoc

[...]

P.S. Mam nadzieję, że nurkowania prowadzone przez Waszą bazę wyglądają bardziej profesjonalnie niż Wasza strona...

tomi

Data: 2010-07-26 19:29:23
Autor: Kuba Kostusiak
Cypr - prosze o pomoc
Proszę się z Tomiego nie naśmiewa bo sam chce się wybrac na Zenobie i chce tylko nurkowac na Zenobii przez tydzień.

Do Tomiego. Wpisałem w Googlach "diving center cypr" i zadzwoniłem do 2 CN z pytaniem jaki miesiąc na nurki na zence jest najlepszy. Oba odpowiedziały, że październik bo nie ma już wielu turystów, wizura jest dobra. nie wiem gdzie na cyprze byly te cn ale oba mi odpowiedziały , ze nie bedzie problemu z 5 dniami nurkowymi na zence po 2x dziennie. Kiedy chcesz poleciec na cypr?

Data: 2010-07-26 19:43:05
Autor: WW
Cypr - prosze o pomoc
W dniu 2010-07-08 09:31, tomilee pisze:
Witam wszystkich
Pod koniec lipca wybieram sie na Cypr w okolice Larnaki.
Zamierzam zanurkowac na wraku Zenobii.
Czy mozecie polecic jakies dobre bazy nurkowe (najlepiej z polska obslugÂą) ?

Pozdrawiam. tomi

Z własnego doświadczenia - unikaj "Polskich" baz.
Musimy się jeszcze dużo uczyć.
Co do bazy na Cyprze, z pewnością w recepcji hotelu podadzą Ci kilka namiarów.
Nic nie zastąpi obejrzenia bazy na własne oczy, zanim się jeszcze odezwiesz.

Pozdrawiam
WW

Cypr - prosze o pomoc