Cyrk bez zwierząt+

Data: 2020-09-19 07:20:50
Autor: Runt
Cyrk bez zwierząt+
https://wyborcza.pl/7,75398,26316276,w-koalicji-wszystko-gra-wiadomosci-z-pogranicza-cyrku-i-horroru.html

"Koalicjanci wypowiedzieli Kaczyńskiemu posłuszeństwo, koalicja rządowa się rozpada, gabinet Morawieckiego ma być mniejszościowy, a "Wiadomości" tłuką widzom do głów, że jest dobrze i będzie jeszcze lepiej."

Pobrzęczą "szabelkami", postraszą swój elektorat i będzie jak było. ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-19 02:15:24
Autor: alojzy.nieborak
Cyrk bez zwierząt+
W dniu sobota, 19 września 2020 07:20:51 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
[...]

Po tej akcji nic już nie będzie jak poprzednio.
Nawet o.Rydzeusz broni hodowli futrzaków.

Jeszcze widzę taką opcję, Kaczka chce zmieść katolicką część pisu tj. sam pis*
pozostawiając jednocześnie część judeopolonijną czyli przystawki pisoskie.

* głównie byli pełowcy, co łatwo sprawdzić klikając se na skład
rady ministrów rz. Morawieckiego i sprawdzając ich na wiki.

Data: 2020-09-19 12:59:47
Autor: Budzik
Cyrk bez zwierząt+
Użytkownik  alojzy.nieborak@gmail.com ...

Nawet o.Rydzeusz broni hodowli futrzaków.

W jakim sensie "nawet"?
Zdaje sie ze od zawsze był wielkim lobbysta, pewnie dlatego ze jako chrzescijanin martwi sie o dobrostan wszelkich panienek chodzacych w futrach... Bo przeciez nie chodzi o kase...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2020-09-19 07:20:04
Autor: Alojzy Gąska
Cyrk bez zwierząt+
użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  alojzy.nieborak@gmail.com ...

> Nawet o.Rydzeusz broni hodowli futrzaków.

W jakim sensie "nawet"?

W takim że od czasu pojawienia się tego pomysłu (kilka lat temu)
krytykuje pisoskie pomysły likwidacji branży futrzarskiej.

Kilka źródeł info jest lepsze od jednego źródła p.Budziku.
Jakie jest twoje wyobrażenie p.Budziku nt. Rydzeusza, tego niestety
nie wiem, domyślam się że zwyczajne, swojskie, tefauenowskie
czyli nieodbiegające od średniej.

Data: 2020-09-19 15:59:46
Autor: Budzik
Cyrk bez zwierząt+
Użytkownik Alojzy Gąska gaska.alojzy@gmail.com ...

> Nawet o.Rydzeusz broni hodowli futrzaków.

W jakim sensie "nawet"?

W takim że od czasu pojawienia się tego pomysłu (kilka lat temu)
krytykuje pisoskie pomysły likwidacji branży futrzarskiej.

W takim razie nadal nie rozumiem okreslenia "nawet".
Zrozumiałem gdybys napisał "znowu" ale "nawet" nijak nie pasuje.

[...]

Mozesz sie domyslać co ci tam wygodnie.
Pamietaj tylko ze takie domysły beda cie prowadziły na manowce w drodze do zrozumienia rozmowcy. Bo z góry nastawiasz sie na pewna teze a przeciez nie o to chodzi zeby wiedziec lepiej od rozmowcy co on chce nam powiedziec, prawda?

Wracajac do tematu, czy mogłbyś mi wytłumaczyc, jak chrzescijanin moze sobie tłumaczyc, ze zabijanie zwierzat dla jakiegos zbytecznego dobra jest ok?
Bo ja rozumiem, ze jedzenie, ze wtedy przy okazji skóry etc, ze mleko i inne wyroby pochodne.
Ale dla futer w XXIw?

I ja rozumiem, ze to mogłby relatywizowac jakis przedsiebiorca, kapitalista, lobbysta branzy futrzarskiej, jakis antyekolog, nawet stara baba w maglu.

Ale przedstawiciel religii katolickiej?

Czyz to nie dowodzi faktu, ze w tej religii cos sie juz do konca popierdoliło?

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2020-09-19 18:42:21
Autor: t-1
Cyrk bez zwierząt+
W dniu 2020-09-19 o 17:59, Budzik pisze:

[...]

Coś się przyczepił "tej religii"
W sprawach sposobów na zabijanie zwierząt czep się Semitów.

To o tobie pisał Szpotański?

Wiecznie ten klecha, do znudzenia.
Pewnie ci nie dał rozgrzeszenia.
Za to, ze w kwiecie swej młodości,
waliłeś konia bez litości.

Data: 2020-09-19 16:59:46
Autor: Budzik
Cyrk bez zwierząt+
Użytkownik t-1 t-1@todlaspamu.pl ...

Coś się przyczepił "tej religii"

Bo rozmawiamy o OJCU Rydzyku...
Jezeli uwazasz, ze to zwykły biznesmen bez zwiazku z religią katolicką w PL to... coz, pozwolisz ze sie nie zgodze?

W sprawach sposobów na zabijanie zwierząt czep się Semitów.

Teraz piszesz o uboju rytualnym?
Akurat do tego sie nie odnosiłem ale masz racje ze tutaj rownież trudno zrozumiec kontynuowanie tej tradycji.
Niemniej rozumiem, ze dopoki przedstawiciele tej religii chca jesc takie mieso, dopóty ktos bedzie je w taki sposób przygotowywał.
Ale nie mieszajmy tematów - ja sie odnosiłem do zwierzat hodowanych tylko i wyłącznie na futra.

To o tobie pisał Szpotański?

Wiecznie ten klecha, do znudzenia.
Pewnie ci nie dał rozgrzeszenia.
Za to, ze w kwiecie swej młodości,
waliłeś konia bez litości.

Bedziesz probował gadac ze mna w taki sposób to nie dosc ze nie zrozumiesz mojego punktu widzenia to jeszcze bede musiał zwrocic uwage na braki w twoim wychowaniu...

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2020-09-20 20:15:36
Autor: Pisiorowy Escobar
Cyrk bez zwierząt+
w <rk5cd9$p73$1@gioia.aioe.org>, t-1 <t-1@todlaspamu.pl> napisał(-a):

> [...]
> popierdoliło?
> Coś się przyczepił "tej religii"
W sprawach sposobów na zabijanie zwierząt czep się Semitów.

uuu brak odpowiedzi zamiast tego wygibasy pseudointelektualne :D :D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-09-20 08:00:00
Autor: Runt
Cyrk bez zwierząt+
W dniu 2020-09-19 o 16:20, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik Budzik napisał:
[...]

Zwracam uwagę na to, że to Zb. Ziobro, a nie J.Kaczyński Wielkim Przyjacielem Rydzyka jest.

[...]

Co z tym wspólnego maja jakieś "tefaueny"?

Data: 2020-09-20 20:14:41
Autor: Pisiorowy Escobar
Cyrk bez zwierząt+
w <1e6d1f34-aeea-4dd0-a045-f25d947c2276o@googlegroups.com>, Alojzy Gąska
<gaska.alojzy@gmail.com> napisał(-a):

Jakie jest twoje wyobrażenie p.Budziku nt. Rydzeusza, tego niestety
nie wiem, domyślam się że zwyczajne, swojskie, tefauenowskie
czyli nieodbiegające od średniej.

bo to przecie prawdziwy janusz katolik który za darmo od wieków dokopuje się do
wód termalnych BUHAHAHAH :D :D :D

a jakie jest twoje geniuszu geopolityki ? :D