[Raiffeisen] Cyrki z zamknieciem konta - IBAN size mismatch

Data: 2013-06-11 10:06:06
Autor: lolekanabolek
[Raiffeisen] Cyrki z zamknieciem konta - IBAN size mismatch
W dniu 2013-06-11 09:53, xcpy pisze:

Bedac w domu patrze na wydruk zamkniecia konta mojej kobiety
a tam jak byk - nr konta z Synca bez sumy kontrolnej (dwoch pierwszych
cyfr)
a pod nim duzy napis:
"IBAN size mismatch (24 <> 26)"

ee tam, ja akurat podałem numer do bzwbk, panienka nic nie krzyczała, że nie można wpisać, ale na wydruku potwierdzenia też miałem podobne znaczki ;-))
Byłem z ojcem i razem zamykali¶my konta, każde swoje przy oddzielnym stanowisku. Ja dostałem tylko wydruk z dziwnym numerem konta, a ojcu dopisali ręcznie na wydruku poprawny numer konta i tyle w temacie

Marcin

Data: 2013-06-11 02:05:58
Autor: luc
[Raiffeisen] Cyrki z zamknieciem konta - IBAN size mismatch
Kurcze, nie straszcie - mam do zamknięcia 3 moczno oszczędzaj±ce i 3 codzienne suxcesy. Kanapki i termos mam brać ze sob±?

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-11 11:32:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[Raiffeisen] Cyrki z zamknieciem konta - IBAN size mismatch

"luc" a6186e65-dc7e-4ed7-a578-bdc15416b77f@googlegroups.com

: Kurcze, nie straszcie - mam do zamknięcia 3 moczno
: oszczędzaj±ce i 3 codzienne suxcesy. Kanapki i termos
: mam brać ze sob±?

Nie możesz obyć się bez jedzenia przez kilka godzin?
Co innego pam_peresy. ;)

Data: 2013-06-11 13:13:37
Autor: Zbynek Ltd.
luc napisał(a) :
Kurcze, nie straszcie - mam do zamknięcia 3 moczno oszczędzaj±ce i 3 codzienne suxcesy. Kanapki i termos mam brać ze sob±?

Nie zapomnij o ¶piworze :-D

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Raiffeisen] Cyrki z zamknieciem konta - IBAN size mismatch