Cytat z ... (cz.2)

Data: 2009-06-18 17:52:16
Autor: Jerzy Tabortowski
Cytat z ... (cz.2)
"Jaki ten kraj jest prymitywny"

"W tym kraju wystarczy do Lidla wrzucić jakieś badziewiane, drugiej kategorii kijki do trekkingu, odpady z zachodu i rzucić plebsowi hasło, że trekking to fajna i zdrowa rzecz."

Wyjedź z Polski, wyjedź wszo i nigdy nie wracaj.
Czemu nie istnieje instytucja banicji ...

Data: 2009-06-18 09:22:32
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)
On 18 Cze, 17:52, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:
[...]

Hmm, Napoleona kiedyś też wyrzucili, dwa razy...

boukun

Data: 2009-06-18 19:05:53
Autor: Jerzy Tabortowski
Cytat z ... (cz.2)
Hmm, Napoleona kiedyś też wyrzucili, dwa razy...

"Kiedyś się kradło, oszukiwało, dobrze żyło i z tego publicznie śmiało. A dzisiaj tylko zamordyzm, ściganie przestępst i ani do śmiechu, tylko do płaczu. I bieda aż piszczy... "

"Ale kiedyś syfu nie było, kiedyś się budowało wielką płytą, kombinaty, huty, stocznie, a dziś się burzy, rujnuje i zaoruje ten ugor... "

"Była praca, była. Godziwa praca. Były godziwe warunki mieszkaniowe dla wszystkich, były."

"Jak ktoś chciał mieć lepsze mieszkanie, czekał na lepszy przydział."

"Zatem jak komuś jest ciężko, to musi ukraść i w ubiegłej epoce to ludzie potrafili i mieli możliwość dochodzić swoich praw w naturze"

"ludzie się bawili i fajnie żyli, rozrywkowo, bez stresów. I wszyscy się bawili..., każdego było stać na dobrą zabawę."

"Wszystkich trakotowno w PRLu równo."

"Jaki ten kraj jest prymitywny"

"W tym kraju wystarczy do Lidla wrzucić jakieś badziewiane, drugiej kategorii kijki do trekkingu, odpady z zachodu i rzucić plebsowi hasło, że trekking to fajna i zdrowa rzecz."

Wyjedź do szkopa i nie wracaj.

Data: 2009-06-18 20:21:02
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h1dsnk$bv6$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A kto będzie ten poprzewracany do góry nogami kraj poprawiał...

boukun

Data: 2009-06-18 20:55:23
Autor: Piotr
Cytat z ... (cz.2)
Dnia Thu, 18 Jun 2009 20:21:02 +0200, boukun napisał(a):

A kto będzie ten poprzewracany do góry nogami kraj poprawiał...

Daj Bóg, żeby nie jakiś kolejny złodziej, który za motto życiowe ma "żyje
się tylko raz" i jest rozwieltką moralną.
Piotr

Data: 2009-06-18 22:34:42
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mu4579z4qlia.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

I taki bydlak i odpad ludzki chce mi prawić morały...

boukun

Data: 2009-06-18 22:43:23
Autor: Piotr
Cytat z ... (cz.2)
Dnia Thu, 18 Jun 2009 22:34:42 +0200, boukun napisał(a):

I taki bydlak i odpad ludzki chce mi prawić morały...

He, he, wałkun ty to naprawdę jesteś zabawny półgłówek, zupełnie pozbawiony
krytycyzmu. Piotr

Data: 2009-06-18 22:47:32
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:k02nwguzieia.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupszego od ciebie Volksdeutsch to tu nie ma na grupie, tak klepiesz pzrygłupie, aby klepać. Inny już dawno by się zawstydził, ale co tu wymagać od prymitywnego anonima i trolla.

boukun

Data: 2009-06-18 23:00:54
Autor: Piotr
Cytat z ... (cz.2)
Dnia Thu, 18 Jun 2009 22:47:32 +0200, boukun napisał(a):

Głupszego od ciebie Volksdeutsch to tu nie ma na grupie, tak klepiesz pzrygłupie, aby klepać. Inny już dawno by się zawstydził, ale co tu wymagać od prymitywnego anonima i trolla.

Chciałbyś wałkun, he, he, się miejscami podmienić, co?
Od wciskania innym dziecka w brzuch, nic mądrzejszy nie będziesz, Jarku.
Piotr

Data: 2009-06-19 00:13:59
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1recmgzan08ll$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie lubię stosować tego rodzaju słów, ale coś się w tej twojej kiepale niedobrego robi. Po prostu się nie kontrolujesz i potrzebna jest ci porada lekarza specjalisty. Ja nie nadaję się na twojego terapeutę chory umysłowo człowieczku.
--
"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

boukun

Data: 2009-06-19 15:24:40
Autor: Piotr
Cytat z ... (cz.2)
Dnia Fri, 19 Jun 2009 00:13:59 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ale się jeszcze nie spociłem wałkun, przy tej dezynsekcji i
deratyzacji.
Piotr
PS. Nie nadajesz sie wałkun, bo ty się do niczego, poza szmendą, nie
nadajesz.

Data: 2009-06-19 17:20:17
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:dva3wesbkoqh.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Czego się od najprymitywniejszego tłuka spodziewać...

Data: 2009-06-18 21:01:46
Autor: Jerzy Tabortowski
Cytat z ... (cz.2)
A kto będzie ten poprzewracany do góry nogami kraj poprawiał...

Na pewno nie złodzieje z rzeźni.

Data: 2009-06-18 22:41:52
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h1e3gt$l7r$1nemesis.news.neostrada.pl...
A kto będzie ten poprzewracany do góry nogami kraj poprawiał...

Na pewno nie złodzieje z rzeźni.

Za to złodzieje z http://www.youtube.com/watch?v=Y4oBcvLgzKU&feature=channel_page

boukun

Data: 2009-06-18 18:02:48
Autor: jadrys
Cytat z ... (cz.2)
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Prymitywny kraj?  A cóż to za "mędrca" cytujesz?

Data: 2009-06-18 18:07:18
Autor: Jerzy Tabortowski
Cytat z ... (cz.2)
Prymitywny kraj?  A cóż to za "mędrca" cytujesz?

Poiskaj listę, to proste.

Data: 2009-06-18 18:25:38
Autor: jadrys
Cytat z ... (cz.2)
Jerzy Tabortowski pisze:
Prymitywny kraj?  A cóż to za "mędrca" cytujesz?

Poiskaj listę, to proste.

O rety, to chyba sam boukun, we własnej osobie!!!  No cóż nawet boukunowi zdarza się mieć słabszy dzień. A może to jakiś podszywacz..

Data: 2009-06-18 20:18:40
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1dppt$7aj$2news.onet.pl...
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Ten kraj ma nawet najgorszą konstytucję w Europie i najbardziej ograniczone prawa dla obywateli w Europie, można śmiało mówić o bezprawiu w Polsce i jak ma nie być prymitywnym...

boukun

Data: 2009-06-18 20:47:58
Autor: jadrys
Cytat z ... (cz.2)

Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

To niby Belgia z tym swoim przymusowym uczestnictwem w wyborach jest krajem bardziej cywilizowanym?

Data: 2009-06-18 22:26:58
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

To tylko jedno wynaturzenie w tamtym kraju, nie sądzę, że mają tak ograniczone prawo jak w Polsce, że osoba fizyczna nie może sama złożyć skargi konstytucyjnej, nie mówiąc o reszcie, jak wnioskowanie o wydanie uzasadnienia wyroku, wszelkie wpisowe od zażaleń i inne utrudnienia. Pewno i tak by nie byli w stanie komuś zrobić, za nie pójście na wybory, bo chroni to prawo człowieka.

boukun

Data: 2009-06-19 09:31:34
Autor: jadrys
Cytat z ... (cz.2)

Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

To nie sam kraj (Polska)jest prymitywny, ale prawo w nim obowiązujące.. Przynajmniej ja jako obywatel tego kraju nie czuje się prymitywem.

A w Belgii za nieuczestnictwo w wyborach są kary finansowe. I z tego co widać jest to najzupełniej legalne i nie do obalenia nawet przez Strasburg..

Data: 2009-06-19 04:08:52
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)
On 19 Cze, 09:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
boukun pisze:

> [...]

widać jest to najzupełniej legalne i nie do obalenia nawet przez Strasburg..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A kto kształtuje ten kraj, jak nie ludzie go zamieszkujący? Można się
nie czuć, ale to większość kreuje kształt i strukturę państwa (z
zasady)...

Co do Belgii, widocznie nikt z ew. ukaranych nie skarżył się do
Strasburga.

boukun

Data: 2009-06-19 17:03:22
Autor: jadrys
Cytat z ... (cz.2)
boukun pisze:

Co do Belgii, widocznie nikt z ew. ukaranych nie skarżył się do
Strasburga.

boukun

Mało prawdopodobne.. A zresztą ten Strasburg też nie jest jakąś oazą sprawiedliwości. Był już niejeden wielce kontrowersyjny wyrok przez nich wydany..

Data: 2009-06-19 17:59:17
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1g9bs$1tl$1news.onet.pl...
boukun pisze:

[...]

Ależ tak, wszystko na użytek polityczny.

boukun

Data: 2009-06-19 10:53:02
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Cytat z ... (cz.2)
boukun wrote:

To tylko jedno wynaturzenie w tamtym kraju, nie sądzę, że mają tak
ograniczone prawo jak w Polsce, że osoba fizyczna nie może sama złożyć
skargi konstytucyjnej,

Może boukon, może.
Ty nie zrobiłeś tego ani zgodnie z Konstytucja, ani z ustawą o TK.

--
Pit

Data: 2009-06-19 04:10:35
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)
On 19 Cze, 10:53, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
boukun wrote:
> [...]
> skargi konstytucyjnej,

Może boukon, może.
Ty nie zrobiłeś tego ani zgodnie z Konstytucja, ani z ustawą o TK.

Ja to zrobiłem zgodnie z konstytucją, a ustawa o TK jest warta tyle
samo co poapier toaletowy.

boukun

Data: 2009-06-19 13:36:23
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Cytat z ... (cz.2)

boukun wrote:
> [...]

--
Pit

Ja to zrobiłem zgodnie z konstytucją, a ustawa o TK jest warta tyle

A na co się skarżyłeś?
--
Pit

Data: 2009-06-19 05:06:12
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)
On 19 Cze, 13:36, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
boukun wrote:

> Ja to zrobiłem zgodnie z konstytucją, a ustawa o TK jest warta tyle
> samo co poapier toaletowy.

A na co się skarżyłeś?
--
Pit

Sądziłem że wiesz, skoro taką tezę postawiłeś. Skarżyłem się m. in. na
niezgodność ustawy o TK z Konstytucją, ale mnie jako osobę fizyczną
blokują już w Biurze Trybunału, ograniczając swobody obywatelskie i
uniemożliwiając rozpoznanie mojej skargi, nie wniesionej przez
adwokata. Zaznaczam, że przymus adwokacki stwarza zbędne ograniczenie
swobód obywatelskich i ma tu miejsce dyskryminacja osób fizycznych
względem osób prawnych, o niedopuszczalnych dodatkowych warunkach do
spełnienia nie wspominając. Skarga wniesiona przez adwokata nie jest
już moją skargą.

boukun

Data: 2009-06-19 14:50:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Cytat z ... (cz.2)

boukun wrote:

> Ja to zrobiłem zgodnie z konstytucją, a ustawa o TK jest warta tyle
> samo co poapier toaletowy.

A na co się skarżyłeś?
--
Pit

Sądziłem że wiesz, skoro taką tezę postawiłeś.

Wiem, właśnie dlatego postawiłem taką tezę. :)

[...]

Niczego Ci nie ograniczają, bo z konstytucji RP:

#v+
Art. 79.
1. Każdy, czyje konstytucyjne wolności lub prawa zostały naruszone, ma
prawo, na zasadach określonych w ustawie, wnieść skargę do Trybunału
Konstytucyjnego w sprawie zgodności z Konstytucją ustawy lub innego aktu
normatywnego, na podstawie którego sąd lub organ administracji publicznej
orzekł ostatecznie o jego wolnościach lub prawach albo o jego obowiązkach
określonych w Konstytucji.
#v-

wynika, że możesz skarżyć jedynie wówczas, gdy zostaną naruszone Twoje
wolności lub prawa konstytucyjne. Zostały naruszone? Nie.

Masz "ostateczne orzeczenie organu administracji publicznej" wydane na
podstawie ustawy o TK, które naruszałoby Twoje konstytucyjne wolności lub
prawa ? Nie masz.

[...]

Jest Twoją skargą. Adwokat jest Twoim przedstawicielem, i występuje w Twoim
imieniu przed organem sądowym - w tym wypadku TK. I nie jest osobą prawną.

Gdybyś poszedł do adwokata jeszcze zanim zacząłeś pisać głupie skargi do TK,
to pewnie wytłumaczyłby Ci, że Twoja skarga nie ma sensu, bo jest
bezpodstawna.

Poza tym, czy to dziwne, że sędziowie o prawach wolą rozmawiać z prawnikiem
niż z jakimś chłopem z ulicy?

Jeśli TK przyjmowałby skargi od wszystkich jak leci, to bokunowaci
zasypaliby TK skargami tak, że do końca świata by się nie wygrzebał
i nastąpiłby paraliż tegoż organu sprawiedliwości.

Tak więc TK postąpił z Tobą prawidłowo. Choć ja osobiście za Twoja
zuchwałość kazałbym Ci dać co najmniej z dziesięć batów. ;)
--
Pit

Data: 2009-06-19 17:17:40
Autor: jadrys
Cytat z ... (cz.2)
Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

I co? Twoim zdaniem tak jest dobrze? Już na pierwszy rzut oka widać że więcej praw mieli obywatele Rzymscy w starożytności..

Data: 2009-06-19 18:21:44
Autor: boukun
Cytat z ... (cz.2)

boukun wrote:

> Ja to zrobiłem zgodnie z konstytucją, a ustawa o TK jest warta tyle
> samo co poapier toaletowy.

A na co się skarżyłeś?
--
[...]

Zostały! Szukaj wątku powyżej, w którym pisałem o tym szczegółowo, pt. "Fizyczni obywatele RP nie mają praw konstytucyjnych w Polsce!" i wcześniejszy...

Masz "ostateczne orzeczenie organu administracji publicznej" wydane na
podstawie ustawy o TK, które naruszałoby Twoje konstytucyjne wolności lub
prawa ? Nie masz.

Takowego nie mam, ale mam dowód bezczynności TK na moją skargę Konstytucyjną, co jest też naruszeniem konstytucji, a ustawy o TK nie ma możliwości w żaden sposób przez osoby fizyczne, a i także prawne zaskarżyć, co jest niezgodne z podstawowymi prawami człowieka. Bezczynność organu konstytucyjnego jest równe bezczynności czy też ostatecznemu orzeczeniu organu administracji publicznej.

[...]

I to jest niezgodne z konstytucją. Adwokat w swojej sprawie nie musi brać adwokata, a osoba fizyczna musi, musi ew. wnosić o przyznanie pomocy prawnej poprzez przydzielenie adwokata z urzędu lub zwolnienie z kosztów itp. Czyli ma więcej nałożonych wymogów do wniesienia skargi konstytucyjnej jak osoba prawna, ato jest niezgodne z zasadą zakazującą dyskryminacji ogólnie.

Gdybyś poszedł do adwokata jeszcze zanim zacząłeś pisać głupie skargi do TK,
to pewnie wytłumaczyłby Ci, że Twoja skarga nie ma sensu, bo jest
bezpodstawna.

Takich paprochów jest na pęczki w Polsce, na moim szkoleniu zagiąłem już jednego śmiesznego "prawnika", który o prawie nie miał większego pojęcia.

Poza tym, czy to dziwne, że sędziowie o prawach wolą rozmawiać z prawnikiem
niż z jakimś chłopem z ulicy?

Woleć to sobie mogą, każdy człowiek jest równy i każdy ma prawo do ochrony swojej godności i występowania przeciwko naruszeniu tejże.

Jeśli TK przyjmowałby skargi od wszystkich jak leci, to bokunowaci
zasypaliby TK skargami tak, że do końca świata by się nie wygrzebał
i nastąpiłby paraliż tegoż organu sprawiedliwości.

To na chuj ten TK? Rozwiązać i po kłopocie, a jakie oszczędności dla ludzi.
Jakoś w Niemczech mają wszyscy prawo do wniesienia indywidualnej skargi konstytucyjnej, nawet cudzoziemcy, czego dowodem jest moja z sukcesem rozpoznana skarga w Karlsruhe i tamtejszy TK jakoś nie pada, a co najważniejsze, w RFN obowiązuje w kwestii ochrony praw podstawowych podobna ustawa zasadnicza jak w Polsce.

Tak więc TK postąpił z Tobą prawidłowo. Choć ja osobiście za Twoja
zuchwałość kazałbym Ci dać co najmniej z dziesięć batów. ;)
-- Pit

EOT!

boukun

Data: 2009-06-19 09:18:57
Autor: Vic
Cytat z ... (cz.2)
Jerzy Tabortowski wrote:
Poiskaj

W polskim czy rosyjskim znaczeniu tego slowa?
Bo to zasadnicza roznica :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-19 11:26:41
Autor: raff
Cytat z ... (cz.2)
Vic pisze:
Jerzy Tabortowski wrote:
Poiskaj

W polskim czy rosyjskim znaczeniu tego slowa?
Bo to zasadnicza roznica :)

Nie popisuj sie.

R.

Data: 2009-06-19 11:35:53
Autor: Vic
Cytat z ... (cz.2)
raff wrote:
Nie popisuj sie.

"Iskac" to po polsku tez "szukac", z tym ze chodzi o szukanie scisle okreslonego obiektu :) A nawet nie tylko szukanie, takie 'seek and destroy'. Nie listy, w kazdym razie :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-19 12:11:07
Autor: raff
Cytat z ... (cz.2)
Nie popisuj sie.

"Iskac" to po polsku tez "szukac", z tym ze chodzi o szukanie scisle okreslonego obiektu

Wiem o tym i dlatego mowie zebys sie nie popisywal.

R.

Data: 2009-06-19 12:30:00
Autor: Vic
Cytat z ... (cz.2)
raff wrote:
Wiem o tym i dlatego mowie zebys sie nie popisywal.

Wiem, ze wiesz. Jaja sobie robie :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)