Cytat z prześladowanego przez reżim num er 1.

Data: 2009-03-12 20:19:24
Autor: Jerzy Tabortowski
Cytat z prześladowanego przez reżim num er 1.
Kiedyś mi jedni garusi mówili, że ze mną byłoby dobrze kiciować, bo bardzo rozrywkowy jestem i jajcarz niesamowity.

Data: 2009-03-12 21:24:49
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:gpbnok$t99$2nemesis.news.neostrada.pl...
Kiedyś mi jedni garusi mówili, że ze mną byłoby dobrze kiciować, bo bardzo rozrywkowy jestem i jajcarz niesamowity.

Kićmenie razem siedzieć (garować) miało być.

boukun

Data: 2009-03-12 21:34:04
Autor: Jerzy Tabortowski
Cytat z prześladowanego przez reżim numer 1.
Kićmenie razem siedzieć (garować) miało być.

Grypsujesz na wolności ??

Data: 2009-03-13 00:26:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cytat z prześladowanego przez reżim numer 1.
czwartek, 12 marca 2009 21:34. carbon entity 'Jerzy Tabortowski'
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> contaminated
pl.soc.polityka with the following letter:

Kićmenie razem siedzieć (garować) miało być.

Grypsujesz na wolności ??

Jak każdy starozakonny: to z jidisz wzięło się całe słownictwo kminy -- -
git/gites, ksywa, melina, mojra, dintojra, chawira, spelunka, sztos,
nachalnik, majcher.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Cytat z prześladowanego przez reżim num er 1.