Cytaty polityczno-filmowe

Data: 2009-06-03 08:37:29
Autor: Zirhan
Cytaty polityczno-filmowe
1. Zawsze kiedy słucham Wagnera, mam ochotę najechać na Polskę – Tajemnica morderstwa na Manhattanie
2. Nieszczęścia Polski są dowodem na istnienie Boga – Inwazja barbarzyńców
3. Masturbacja to seks z kimś, kogo się kocha – Annie Hall
4. Bądźcie pozdrowione miernoty tego świata, błogosławię was – Amadeusz
5. Panowie, on mówi jak idiota, wygląda jak idiota, ale niech to was nie zmyli. Naprawdę jest idiotą – Kacza zupa
6. Czy panowie muszą tak napierdalać od bladego świtu? – Dzień świra
7. Wiem, że jest niewinny. Ale niewinny czego? – Porozmawiaj z nią.begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2009-06-03 18:12:27
Autor: ;(he®sk);
Cytaty polityczno-filmowe
On Wed, 03 Jun 2009 08:37:29 +0200, Zirhan <zirhan@nospam.wp.pl>
wrote:

 pokoj to czas kiedy nie ma wojny - stalin.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2