Cytaty z ...

Data: 2009-06-17 20:46:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Cytaty z ...
"Kiedyś się kradło, oszukiwało, dobrze żyło i z tego publicznie śmiało. A dzisiaj tylko zamordyzm, ściganie przestępst i ani do śmiechu, tylko do płaczu. I bieda aż piszczy... "

"Ale kiedyś syfu nie było, kiedyś się budowało wielką płytą, kombinaty, huty, stocznie, a dziś się burzy, rujnuje i zaoruje ten ugor... "

"Była praca, była. Godziwa praca. Były godziwe warunki mieszkaniowe dla wszystkich, były."

"Jak ktoś chciał mieć lepsze mieszkanie, czekał na lepszy przydział."

"Zatem jak komuś jest ciężko, to musi ukraść i w ubiegłej epoce to ludzie potrafili i mieli możliwość dochodzić swoich praw w naturze"

"ludzie się bawili i fajnie żyli, rozrywkowo, bez stresów. I wszyscy się bawili..., każdego było stać na dobrą zabawę."

"Wszystkich trakotowno w PRLu równo."

Data: 2009-06-17 12:07:47
Autor: Hans Kloss
Cytaty z ...
On 17 Cze, 20:46, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

"Wszystkich trakotowno w PRLu równo."

Jakiś następny prawdziwek się dzisiaj z bekonemi cyckiem  połączył w
zachwytach nad prylem.  Z uzasadnieniem, uwaga, ŻE ON to jeżdził na
kolonie czy inne wczasy CO ROKU. To że ja nie i ty nie i zilion innych
ludzi też nie bo po prostu nasi rodzice nie mieli takich możliwości,
nie ma tu dla nich zadnego znaczenia. IM było czarownie zatem
klękajcie narody, pryl był cacy i już.
J-23

Data: 2009-06-17 21:17:08
Autor: boukun
Cytaty z ...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:02c41244-295b-4bff-9666-9da548d6b801x5g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Milion ludzi jeździło, kto chciał, jechał na kolonie lub wszasy z FWP, a teraz tylko 15% i to "wczasy" w Polsce, jeśli już. I wracając do meritum sprawy, dzieje się tak dlatego, że dzisiaj tylko władza ma prawo kraść!

boukun

Data: 2009-06-17 12:57:30
Autor: Hans Kloss
Cytaty z ...
On 17 Cze, 21:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Milion ludzi jeździło,

Zgoda, milion. A nawet trzy. Pozostałe 33 miliony  tak jakby nie
bardzo

kto chciał, jechał na kolonie
 gówno prawda,

lub wszasy z FWP
Z zakładu pracy mojego ojca raz na 3 lata i to nie za darmoche tylko
za równowartość miesięcznej pensji.

> a teraz tylko 15% i to "wczasy" w Polsce, jeśli już.

28% jeśli już, takie są zeszłoroczne dane statystyczne, z czego za
granicę wyjechała 1/4.  Pozostałe 72% wolały siedziec w domu pijąc
piwo albo wyjechac do rodziny na wieś. Btw. od lat tęsknie za tym żeby
wreszcie spędzać urlopy w rodzinnych stronach włócząc się z wędką po
starych śmieciach tak jak to robiłem za komuny. I zazdroszczę
wszystkim którzy maja taka mozliwośc, niestety ja wyjeżdżać muszę ;(.
J-23

Data: 2009-06-17 22:10:37
Autor: boukun
Cytaty z ...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:cac798c0-2f96-4f03-bd68-6590e16c4f5fq16g2000yqg.googlegroups.com...
On 17 Cze, 21:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Milion ludzi jeździło,

Zgoda, milion. A nawet trzy. Pozostałe 33 miliony  tak jakby nie
bardzo

Miliony, kto tylko chciał. Szkoda odpisywania na twoje dalsze bełkoty. Każdy wie, że za PRLu były 100 razy lepsze warunki socjalne jak dziś.

boukun

Data: 2009-06-17 13:18:44
Autor: Hans Kloss
Cytaty z ...
On 17 Cze, 22:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

 Każdy wie, że za PRLu były 100 razy lepsze warunki socjalne jak dziś.

Każdy boukun to wie, zapomniłes dodać. Istotnie, dla boukunów pryl był
rajem na ziemi w porównaniu z obecną rzeczywistością, w której żeby
coś miec to trzeba na to zapracować.
J-23

Data: 2009-06-17 22:23:30
Autor: boukun
Cytaty z ...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c20d5599-f781-4ccd-be7c-4061f7e23aedi6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Macałeś się z Michnikiem Kloss!
A mieć mogą w obecnych warunkach tylko rządzący, a naród w większości choćby na głowie stawał, to pozostaje mu co najwyżej emigracja zarobkowa, żeby w miarę godziwie utrzmać swoje eurosieroty.

boukun

Data: 2009-06-18 09:31:22
Autor: Piotr
Cytaty z ...
Dnia Wed, 17 Jun 2009 13:18:44 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

Każdy boukun to wie, zapomniłes dodać. Istotnie, dla boukunów pryl był
rajem na ziemi w porównaniu z obecną rzeczywistością, w której żeby
coś miec to trzeba na to zapracować.

Wałkun nie może zapomnieć jak mu się dobrze ze szmendy żyło. I ja mu
się nie dziwię, kiedy robiłem w mięsie poznałem wielu ludzi, którzy za
to domy pobudowali i dobrze żyli wraz z rodzinami. A, że ukradzione,
he, he:
"Kiedyś się kradło, oszukiwało, dobrze żyło i z tego publicznie
śmiało. A dzisiaj tylko zamordyzm, ściganie przestępst i ani do śmiechu, tylko do płaczu. I bieda aż piszczy... "
Wałkun to rozwielitka moralna. Taka wesz, której jeżeli nie
rozgnieciesz, to bedzie na tobie żerować do kresu twoich dni.
Piotr

Data: 2009-06-18 09:38:41
Autor: boukun
Cytaty z ...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:a0el8a7hd0mu.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Już po tobie padalcu.

boukun

Data: 2009-06-18 09:49:05
Autor: Piotr
Cytaty z ...
Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:38:41 +0200, boukun napisał(a):

Już po tobie padalcu.

Nie strasz, nie strasz, bo ugruntujesz sobie brąz na majtkach, wałkun.
Piotr

Data: 2009-06-18 09:51:38
Autor: boukun
Cytaty z ...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:15bfp0hbplg2o.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:38:41 +0200, boukun napisał(a):

Już po tobie padalcu.

Nie strasz, nie strasz, bo ugruntujesz sobie brąz na majtkach, wałkun.
Piotr

Zastanawiam się, jak można być takim głupim? Ty się nie wstydzisz, ale twoi bliscy muszą się za to wstydzić, bardzo.

boukun

Data: 2009-06-18 09:42:29
Autor: boukun
Cytaty z ...

[...]

I wiedziałeś o tym i nie spełniłeś obywatelskiego obowiązku ormowcu?

boukun

Data: 2009-06-18 10:10:23
Autor: CYC
Cytaty z ...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1biol$bv3$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Daj mu spokoj . Nie widzisz , ze to czlowiek nawiedzony .....glupota i nienawiscia ? .

cyc

Data: 2009-06-18 10:09:44
Autor: CYC
Cytaty z ...

> [...]

starych śmieciach tak jak to robiłem za komuny. I zazdroszczę
wszystkim którzy maja taka mozliwośc, niestety ja wyjeżdżać muszę ;(.

Straszny becwal jednak jestes !!.......a przy tym klamca jakich malo ! .

cyc

Data: 2009-06-17 22:24:02
Autor: awe
Cytaty z ...

Sorrki Hans ale to ja pisalem ze jezdzilem co roku na kolonie i moi rodzice nie byli w partii choc starano sie ich do tego naklonic. nigdy tez tego pochujonego systemu nei zachwalalem bo widzialem te biede i cwaniactwo.
Moja rodzina umiala sie w prleu ustwic bo spedzila 5 lat na syberii a tam dostala dosc dobra szkole i wiedziala czym jest komunizm, uczyla sie w koncu u sovietow. Ci co tego nie potrafili po prostu tam zdechli. Czesc juz w drodze na sybir. Generalnie caly ten socjaliz i ten cycu, jeshua czy ch. wie kto ktory pisze o tym systemie te wszystkie pochwalne duperliverelacje ma cos k. z glowa. Ludzie jestescie popierdolonymi smieciami. Dzis mamy tego debila tuska z tym palikotem i niesiolem. Normalni ludzie chodza po smietnikach i masa wsiokow w jakis posocjalistycznych instytucaj budzetowych ktorzy robia wam laske ze pracuja. Jeszcze raz pocalucie mnie w d. ciemniaki
awe

Data: 2009-06-17 22:31:19
Autor: boukun
Cytaty z ...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1bj9h$ema$1news.onet.pl...

[...]

Od tego trzeba było zacząć i na tym skończyć.

boukun

Data: 2009-06-17 23:15:14
Autor: awe
Cytaty z ...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1bjvf$eo9$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
czawem lubie sie wypowiedziec troche szerzej
awe

Data: 2009-06-17 20:50:35
Autor: Tzva Adonai
Cytaty z ...
"Kiedyś się kradło, oszukiwało, dobrze żyło i z tego publicznie śmiało. A dzisiaj tylko zamordyzm, ściganie przestępst i ani do śmiechu, tylko do płaczu. I bieda aż piszczy... "

Klasyka gatunku...

Data: 2009-06-17 21:12:39
Autor: boukun
Cytaty z ...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h1bdqi$qcn$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

O ja pierdolę, ale w koło jest wesoło...
Żołądek mnie rozboli z tego śmiechu.

Data: 2009-06-18 09:32:42
Autor: Piotr
Cytaty z ...
Dnia Wed, 17 Jun 2009 21:12:39 +0200, boukun napisał(a):

O ja pierdolę, ale w koło jest wesoło...
Żołądek mnie rozboli z tego śmiechu.

Nagraj i dawaj na Jutube, wszyscy chętnie zobaczymy śmiejącą się wesz.
Piotr

Data: 2009-06-18 09:39:44
Autor: boukun
Cytaty z ...

[...]