Cytaty z Hitlera...

Data: 2009-10-13 11:36:34
Autor: Tzva Adonai
Cytaty z Hitlera...
Spotkałem się z Antychrystem. Jest okrutny i nieustraszony.

***

Jeżeli ta wojna jest przegrana, to nie jest moim zmartwieniem, że giną
w niej Niemcy. Nie uronię za nich jednej łzy, bo nie zasłużyli na nic
lepszego.

***

Mnie nie interesuje prawo, mnie interesuje sprawiedliwość.

***

Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich.

***

Zwycięzcy nikt nie będzie się pytał, czy mówił prawdę.

***

Szerokie masy ludu łatwiej ulegają wielkiemu kłamstwu niż małemu.

***

Dzisiaj jesteśmy zaledwie skałami w rzece, za kilka lat los może
wznieść nas jako tamę, o którą zostanie rozbity główny strumień, po to
tylko, aby popłynąć naprzód nowym korytem.

Źródło: http://pl.wikiquote.org/wiki/Adolf_Hitler

Data: 2009-10-13 11:42:38
Autor: Tzva Adonai
Cytaty z Hitlera...
Może Hitler nie był Czechem tylko Polakiem?.. To by wiele tłumaczyło...

Data: 2009-10-13 13:03:43
Autor: Marek
Cytaty z Hitlera...
On 13 Paź, 20:42, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Może Hitler nie był Czechem tylko Polakiem?.. To by wiele tłumaczyło...

Przedciez byl Zydem - to tlumaczy wszystko.

Data: 2009-10-13 22:14:46
Autor: jadrys
Cytaty z Hitlera...
Tzva Adonai pisze:
lepszego.

***

Mnie nie interesuje prawo, mnie interesuje sprawiedliwość.

***

Niegłupi facet... Szkoda tylko że bandyta.

Data: 2009-10-13 14:37:57
Autor: Marek
Cytaty z Hitlera...

--

Ostatnio byl program w TV niemieckiej na temat psychologicznego
profilu Hitera.

Powiedziano tez, ze wystaczaloby kilka gramow litu, zeby go z tego
wyleczyc, gdyby ktos podjal sie terapii.
Wydaje mi sie, ze mieli na mysli weglan litu, ktory dawniej stosowany
byl w psychiarii, - ma dzialanie uspokajajace.
Obecnie weglan litu stosuje sie w celach technicznych.

Jezeli jest twoim idolem, to moge ci podeslac troche tego proszku.

Data: 2009-10-14 01:27:50
Autor: Andrzej Kokakolski
Cytaty z Hitlera...
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
[...]

Lepsze byloby kilka gramow olowiu ale niestety nie poslano mu tego celnie i z odpowiednia szybkoscia

AK

Data: 2009-10-14 04:05:24
Autor: Peruzja
Cytaty z Hitlera...

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb39em$2rl$1inews.gazeta.pl...
[...]

    nasi przygotowali dlan ponoc niespodzianke juz w pazdzierniku
    w wwie a.d. 1939, lecz gowno z tego wyszlo z powodu kombinerek
    i angielskiej raczki - zreszta zydom, szczegolnie tym amerykanskim,
    tez by sie to wtedy nie spodobalo.

    ar

Data: 2009-10-14 08:42:20
Autor: jadrys
Cytaty z Hitlera...
Marek pisze:
On 13 Paź, 22:14, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Tzva Adonai pisze:

lepszego.
      ***
[...]

Nie, nie jest moim idolem, jednak z tym jego zdaniem na temat sprawiedliwości zgadzam sie całkowicie.
Oczywiście ta teza o wyleczeniu H. za pomocą paru gramów litu jest funta kłaków warta. - leczenie chorób psychicznych to sprawa bardziej skomplikowana niż np. zdobycie Polski w ciągu miesiąca...

Data: 2009-10-14 04:56:45
Autor: Marek
Cytaty z Hitlera...
On 14 Paź, 08:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

>>> lepszego.

> [...]

kłaków warta. - leczenie chorób psychicznych to sprawa bardziej
skomplikowana niż np. zdobycie Polski w ciągu miesiąca...

To nic nowego, Jadrys: komuchy ( jak ty ) traktuja prawo, podobnie,
jak nazisci - to znaczy - maja w dupie.
Za to "sprawiedliwosc" - oczywiscie taka, jaka sami uznaja jest
najwazniejsza.

Jak nie wierzysz w dzialanie litu - to sam sprawdz.
Masz poglady podobne, jak u Hitlera, to zobaczymy, czy po licie ich
nie zmienisz...
To mam ci przyslac, czy nie ?

Data: 2009-10-14 16:29:50
Autor: jadrys
Cytaty z Hitlera...
Marek pisze:

--

[...]

E-zop, pieprzyć takie prawo które jest niesprawiedliwe. A że jest niesprawiedliwe to wszyscy widzą.
Nie, nie wierze - depresje maniakalna, to stan, który wcale nie wynika z niedoboru litu.

Data: 2009-10-14 08:22:45
Autor: Marek
Cytaty z Hitlera...
On 14 Paź, 16:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

niesprawiedliwe to wszyscy widzą.
Nie, nie wierze - depresje maniakalna, to stan, który wcale nie wynika z

Ales ty glupi.
Przeciez nikt nie mowi o niedoborze litu.

Wg twojej logiki, przyczyna sepsy bylby brak penicyliny w organizmie,
a przyczyna przeziebienia - brak aspiryny.

Prawo i cale zycie zwsze bedzie przez niektorych postrzegane, jako
niesrawiedliwe...na przyklad przez komuchow, ktorzy nic w zyciu
samodzielnie nie potrafia osiagnac.
Z tego nie moze wynikac, ze maja oni moralne przyzwolenie do lamania
prawa.

Dlatego popadaja oni w choroby psychiczne i zeby nie czynili sobie ( i
innym) krzywdy - powinni byc uspakajani, np. weglanem litu.

Zrozumiales teraz ?
Jezeli nie - to moze masz niedobor litu !

Data: 2009-10-14 22:07:46
Autor: jadrys
Cytaty z Hitlera...
Marek pisze:

[...]

Obie te choroby to infekcje nie wynikające z niedoboru czegokolwiek, natomiast w niektórych chorobach psychicznych niedobór jakiegoś pierwiastka ma znaczenie zasadnicze.

[...]

Prawo stanowione przez kapitalistów jest z samej istoty bytu niesprawiedliwe.

Cytaty z Hitlera...