Cytaty z pelobandy

Data: 2010-08-05 15:06:24
Autor: brat_olin
Cytaty z pelobandy
"u2" <u_2@o2.pl> wrote

http://pl.wikiquote.org/wiki/Iwona_%C5%9Aledzi%C5%84ska-Katarasi%C5%84ska
Iwona Sledzinska-Katarasinska (ur. 1941) - polski polityk (PO) i
dziennikarz, poslanka na Sejm I - VI kadencji.
   * Gdzie byliscie, wy, ideolodzy i praktycy syjonizmu, którzy
próbujecie oszukac wlasne i swiata sumienie, co uczyniliscie dwadziescia
pare lat temu, by nas uratowac? W swoim brudnym zacietrzewieniu laczycie
sie pod znakiem gwiazdy Dawida, tej samej gwiazdy, z która my
wchodzilismy do komór gazowych (...) Naprawiacze i weryfikatorzy
historii spod znaku syjonizmu, obrzucajac Polske blotem zapomnieli o
jednym. To bloto nie ich brudzi, lecz ich samych.

Wyglada mi na walke Zydow z Zydami - i w Polsce!
A biedny goj tylko siedzi i patrzy...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-05 15:11:40
Autor: u2
Cytaty z pelobandy
W dniu 2010-08-05 15:06, brat_olin pisze:
Wyglada mi na walke Zydow z Zydami - i w Polsce!

Co prawda prowadziła łódzki dodatek GWna w 1989, ale nie czyni z niej to
jeszcze Żydówki :)

Data: 2010-08-05 15:46:13
Autor: brat_olin
Cytaty z pelobandy
"u2" <u_2@o2.pl> wrote
brat_olin pisze:

Wyglada mi na walke Zydow z Zydami - i w Polsce!

Co prawda prowadziła łódzki dodatek GWna w 1989, ale nie czyni z niej to
jeszcze Żydówki :)

Czytal Pan ten cytat, ktory Pan tu cytowal?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-05 16:06:15
Autor: u2
Cytaty z pelobandy
W dniu 2010-08-05 15:46, brat_olin pisze:
Czytal Pan ten cytat, ktory Pan tu cytowal?

To, że wchodziła do komór gazowych ? A jednak nadal żyje :)

Cytaty z pelobandy