Cytowanie

Data: 2011-04-09 15:38:29
Autor: janusz_kk1
Cytowanie
Dnia 09-04-2011 o 07:57:07 Oldy <oldy@onet.pl> napisa艂(a):

U偶ytkownik "Oldy"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:...

Temat mo偶e nie na grup臋, ale ostatnio by艂o o nim tutaj g艂o艣no!
Od niepami臋tnych czas贸w ( ok 20 lat), u偶ywa艂em program贸w umo偶liwiaj膮cych
poprawne cytowanie- przyj臋te przez uczestnik贸w grup. W obecnej chwili  u偶ywam
laptopa z Win 7 HP kt贸ry potrzebny mi jest tylko do cel贸w zawodowych. Nie
oznacza to jednak, 偶e nie zajrz臋 na poszczeg贸lne grupy. aby dowiedzie膰  si臋
czego艣 ciekawego (prosz臋 zawa偶y膰, 偶e dominuj膮 pysk贸wki nie wnosz膮ce nic  do
tematu).
Wracaj膮c do rzeczy: mam zainstalowany Windows Live, gdzie nie ma  mo偶liwo艣ci
cytowania w przyj臋ty spos贸b. Czy oznacza to, 偶e musz臋 przeinstalowa膰
komputer, aby uczestniczy膰 w grupie?
Nie, zainstaluj sobie np Oper臋, tam masz opr贸cz przegl膮darki, tak偶e  czytnik grup.

--
Pozdr
JanuszK

Cytowanie