Cytowanie komentarzy

Data: 2014-03-06 16:59:14
Autor: Bischoop
Cytowanie komentarzy
Hi

Chciałem spytać użytkowników grupy czy można cytować komentarze pod artykułami ze strony Facebook i innych portali? a jeśli tak to czy trzeba zamazywać Imię i Nazwisko. Pozdrawiam

Data: 2014-03-06 18:27:25
Autor: Robert Tomasik
Cytowanie komentarzy
Użytkownik "Bischoop" <martin@jakis.adres.em> napisał w wiadomości news:DP1Su.14295$JK4.11194fx32.am4...
Hi

Chciałem spytać użytkowników grupy czy można cytować komentarze pod
artykułami ze strony Facebook i innych portali? a jeśli tak to czy trzeba
zamazywać Imię i Nazwisko.

Po pierwsze ro silnie zależy od treści tych komentarzy. Jeśli są one przejawem twórczości, to wymagana jest zgoda autora.

Data: 2014-03-10 12:49:26
Autor: Bischoop
Cytowanie komentarzy
Robert Tomasik wrote:

[...]

Komentarz/Treść nie jest żadnym tworem twórczości, po prosty ciekawy komentarz/ Tekst pod jakimś artykułem na stronie czy portalu społecznościowym.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-06 20:04:33
Autor: Gotfryd Smolik news
Cytowanie komentarzy
On Thu, 6 Mar 2014, Bischoop wrote:

Hi

Chciałem spytać użytkowników grupy czy można cytować komentarze pod
artykułami ze strony Facebook i innych portali?

  Przyjmijmy, że do tej czę¶ci się nie wtr±cam.

a je¶li tak to czy trzeba zamazywać Imię i Nazwisko.

  Moment, a sk±d je znasz?
  Natychmiast przyznaj się, sk±d masz bazę danych osobowych autorów
tych wpisów ;)

  Sk±d wiesz, czy go¶ciu podpisuj±cy się Bronisław Prus to aby nie
Aleksander Głowacki, i jakim prawem chcesz zmieniać *podpis*,
w którym autor decyduje, czy chce występować pod prawdziwym
nazwiskiem, pod pseudonimem czy "bez podpisu"?
  Ten wybór jest w ustawie PA zastrzeżony nieodwołalnie do autora,
i *je¶li* utwór podlega wykorzystaniu, to oczywi¶cie autorowi
należy się *ta wersja któr± wybrał*!

  Czytasz sobie powoli i dokładnie art.16 st±d:
http://pl.wikisource.org/wiki/Prawo_autorskie_%28ustawa%29

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-06 21:14:25
Autor: Grzegorz Tomczyk
Cytowanie komentarzy
  Sk±d wiesz, czy go¶ciu podpisuj±cy się Bronisław Prus

A dlaczego nie Bolesław?

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2014-03-06 21:23:07
Autor: hikikomorisan
Cytowanie komentarzy
On 06.03.2014 21:14, Grzegorz Tomczyk wrote:
  SkÄ…d wiesz, czy goĹ›ciu podpisujÄ…cy siÄ™ BronisĹ‚aw Prus

A dlaczego nie Bolesław?

Bo gusław ;D

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-03-06 23:23:52
Autor: Gotfryd Smolik news
Cytowanie komentarzy
On Thu, 6 Mar 2014, Grzegorz Tomczyk wrote:

  Sk±d wiesz, czy go¶ciu podpisuj±cy się Bronisław Prus

A dlaczego nie Bolesław?

  No nie wiedziałem, czy mogę zacytować prawdziwe dane ;)
(oczywi¶cie mój kiks :))
  Ale przyznaję, że tłumaczenie hikikomori: "bo Lesław" mi się podoba :)

pzdr, Gotfryd

Cytowanie komentarzy