Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala

Data: 2012-03-04 18:40:40
Autor: Obserwator
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala

...do Homo Intellegens, ktorzy wypra Homo Sapiens.

*I sprawdzą się słowa Alberta Einsteina:

„Przyszła duchowa ewolucja rodzaju ludzkiego, i to coraz bardziej wydaje mi
się oczywiste, będzie ścieżką pełnej religijności, nie opartej na lęku przed
życiem czy przed śmiercią, czy na ślepej wierze ale na wzmożonych wysiłkach
podążających za racjonalną wiedzą”.

CYWILIZACJA PRAWOSŁAWNA ZNIKNIE! (sic ! religie sie polacza)

Żyjemy w świecie przełomu epok. We większości społeczeństw i ich elit
pojawiają się pesymistyczne nastroje i poczucie schyłkowości. Wygląda to podobno analogicznie jak czasy, gdy Imperium Rzymskie zmierzało ku
upadkowi. Zwykle w takich okresach historycznych następuje zmiana wyobrażeń o
świecie. Wiąże się to, jak przewidują niektórzy, z nadejściem nowej epoki.
Epokę tę cechować ma zupełnie odmienny stan zbiorowej, ogólnej świadomości
całej ludzkości. Do tego będziemy zmierzać. Zbliża się epoka cywilizacji planetarnej.
Cywilizację tę będzie cechować planetarna jedność i zrozumienie celów
ludzkości dla uratowania się przed jej upadkiem i powrotem do epoki kamienia
łupanego. Będzie to epoka już nie Homo Sapiens według klasyfikacji Karola Linneusza, a
epoka Homo Intellegens według definicji Yonei Masudo. *

Caly bardzo ciekawy tekst o przyszlosci pod linkiem:

http://zbigwie.salon24.pl/395486,cywilizacja-prawoslawna-zniknie

Data: 2012-03-04 19:59:16
Autor: Marek Czaplicki
  Obserwator wrote:
..do Homo Intellegens, ktorzy wypra Homo Sapiens.

Będzie to epoka już nie Homo Sapiens według klasyfikacji Karola Linneusza, a
epoka Homo Intellegens według definicji Yonei Masudo. *

Tzn że ludziska będą mieli po dwie głowy. :-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-04 19:21:42
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
  Obserwator wrote:
> [...]

> epoka Homo Intellegens według definicji Yonei Masudo. *

Tzn że ludziska będą mieli po dwie głowy. :-)

tzn. ze nie beda tak prymitywni jak obecnie. Nasz cywilizacja wg Skali
Kardaszewa to typ 0 i wlasnie dobiega konca.

Czym sie ona generalnie charakteryzuje:

*Typ 0 &#8211; jedynym znanym nam reprezentantem tego typu jest właśnie nasza
cywilizacja. Aby zakwalifikować się do tej grupy inteligentne stworzenia
zamieszkujące daną planetę muszą przejawiać podstawowe umiejętności
cywilizacyjne m. in. muszą być w stanie wieść zorganizowane życie miejskie,
posiadać pismo, mieć rozwinięty handel, jakiś rodzaj organizacji zajmowanego
terytorium i być w stanie budować za pomocą prostych sposobów monumentalne
budowle. Za przykład jednego z pierwszych takich tworów na ziemi można wziąć
cywilizację starożytnego Egiptu, gdzie egipcjanie budowali miasta, posiadali
swoje pismo (hieroglify), mieli rozwinięty handel, krajem rządził faraon i
byli również w stanie budować monumentalne budowle (piramidy i różnego typu
świątynie).

Według niektórych naukowców na obecnym stopniu rozwoju cywilizacji jesteśmy
już bliscy "awansu" do następnego typu. Według Michio Kaku ludzkość osiągnie
kolejny poziom cywilizacyjny w 2100 roku. Głównymi warunkami na skok do
kolejnego typu jest wyparcie się prymitywnych, nieodnawialnych źródeł energii
i znalezienie ekologicznych i niewyczerpalnych źródeł energii, a także
wynalezienie napędu międzygwiezdnego (np. umiejętności wykorzystywania tuneli
czasoprzestrzennych lub wynalezienia czegoś na kształt napędu WARP z serialu
Star Trek).*

Opis kolejnych typow przyszlej ludzkiej cywilizacji pod liniem:

http://tzmpolska.org/forum/niezweryfikowane/24405-skala-kardaszewa-typy-cywilizacji.html#24405

Data: 2012-03-04 20:23:29
Autor: Marek Czaplicki
  Obserwator wrote:
[...]

Nie interesuje mnie nazwa jakoweś cywilizacji. Ale podawanie nazwy nowego gatunku. Czym ama się charakteryzować? :-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-04 19:30:11
Autor: Obserwator
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Nie interesuje mnie nazwa jakoweś cywilizacji. Ale podawanie nazwy nowego gatunku. Czym ama się charakteryzować? :-)

a mnie nie interesuje dalsza konwersacja z toba.

Data: 2012-03-04 20:35:00
Autor: Marek Czaplicki
  Obserwator wrote:
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Nie interesuje mnie nazwa jakoweś cywilizacji. Ale podawanie nazwy nowego gatunku. Czym ama się charakteryzować? :-)

a mnie nie interesuje dalsza konwersacja z toba.

To nie pitol głupot. Jak podaje ktoś przytoczony przez Ciebie nazwę nowego gatunku to można wymagać jego charakterystycznych cech. Jakaś nowa cywilizacja może i przychodzi komuś do głowy, ale na razie jesteśmy homo sasapiens sapiens. :-)

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-04 21:56:39
Autor: sofu

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj0g53$kvc$1inews.gazeta.pl...
 Obserwator wrote:
[...]

Zaiste przyjdzie czas, gdy wszystko się odmieni, za sprawą Boga Prawdziwego Wielkiego Dinozaurosa.
Bestia co z Watykanu defekuje na świat strącona zostanie do piekieł, a Mesjasz objawi się nowy, choć z homo sapiens
nie bedzie skojarzony, albowiem ten wyginie od ręki własnej.
Bogiem prawdziwym jest Wielki Dinozaurus i do niego się trzeba modlić o
wszelakie łaski.
Bóg stworzył na swoje podobieństwo dinozaury kilkaset milionów lat temu.
Wielki Dinozauros oddał im we władanie Ziemie i przykazał
aby się miłowali. I żyli tak kilkadziesiąt milionów lat, aż w końcu niepomni
przykazań Boga Dinozaurosa zaczęli się pożerać wzajemnie. Wtedy rozgniewany
Bóg zesłał na nich ogień z nieba i wygubił. Pozostały po nich jedynie
skamieniałe szczątki. Pożeracze dinozaurów stawiali obfite smrodliwe klocki
i to z nich na drodze ewolucji powstał człowiek. Taka jest prawda, a kto
temu przeczy oddając cześć nieistniejacym katolickim bogom, ten się będzie
smażył w
czeluściach piekieł przez wieki wieków.

sofu

Data: 2012-03-04 20:40:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
niedziela, 4 marca 2012 19:40. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl>

..do Homo Intellegens, ktorzy wypra Homo Sapiens.

*I sprawdzą się słowa Alberta Einsteina:

&#8222;Przyszła duchowa ewolucja rodzaju ludzkiego, i to coraz bardziej
wydaje mi się oczywiste, będzie ścieżką pełnej religijności, nie opartej
na lęku przed życiem czy przed śmiercią, czy na ślepej wierze ale na
wzmożonych wysiłkach podążających za racjonalną wiedzą&#8221;.

[...]

Brawo Obserwator -- - widzę, że jednak czytasz i nieobca Ci przekora a to się chwali. Warto byłoby jeszcze zapuścić żurawia w politologiczne przewidywania niejakiego Dugina (nie mówiąc o takich klasykach eurazjatyzmu jak Roerich).

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-04 20:03:26
Autor: Obserwator
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Brawo Obserwator -- - widzę, że jednak czytasz i nieobca Ci przekora a to się chwali. Warto byłoby jeszcze zapuścić żurawia w politologiczne przewidywania niejakiego Dugina (nie mówiąc o takich klasykach eurazjatyzmu jak Roerich).

Znam pobieznie zalozenia geopolityczne Aleksandra Dugina, ale je odrzucam juz
na starcie, bo jego koncepcja Imperium Eurazjatyckiego  z islameem i
prwoslawiem oraz nacjonalizmem rosyjskim sa nie do przyjecia.

Natomiast koncepcja ktora jest podana w tekscie do ktorego link podalem, jest
duzo bardziej interesujaca i bardziej realistyczna.

Tekst jest dlugi, ale warto go przeczytac, zwlaszcza w kontekscie dzisiejszych
wyborow w Rosji, ktorych wynik bedzie znowu oddalal nasza obecna cywilizacje
od bardziej optymistycznej przyszlosci.

Data: 2012-03-04 20:24:12
Autor: Obserwator
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala

Obecna sytuacja polityczna Polski jest bardzo analogiczna do tej w Rosji,
dlatego tez m.immy,i podalem ten link, bo moze do kogos dotrze.

Rosjanie tez wiedza, ze jest zle, ale nadal wybieraja podobnie jak Polacy
ludzi, ktorzy nie sa w stanie niczego zmienic, bo nie maja tak naprawde na
kogo glosowac.

Na przyklad ta koncowka tekstu moglaby opisywac sytuacja w Polsce:

*Rosji potrzebny jest lider, który miałby odwagę i śmiałość cara Piotra
Wielkiego. I powinien on wypowiedzieć wszystkim słowa, których społeczeństwo
już bardzo dawno nie słyszało. A będzie to gorzka prawda, bo trudno przyznać się, że Rosja nie jest zdolna
rozwijać się bo nie jest w stanie pojąć jak daleko jest zapóźniona w swoim
rozwoju cywilizacyjnym od Europy. I tylko mocne i pobudzające, ale bezlitośnie prawdziwe, żywe i szczere słowa
mogą spowodować narodowe przebudzenie społeczeństwa rosyjskiego z feudalnego snu.

I Konczałowski pisze: &#8222;Ja nie wiem, czy zdolny do takich samobójczych działań
Władimir Putin. Czy zdecyduje się on wziąć stalową miotłę i proklamować
równość wszystkich w obliczu prawa. Jeżeli będzie do tego zdolny, wtedy będzie
mu sądzone zająć wybitne miejsce w panteonie rosyjskiej historii. Jeżeli zaś
nie...&#8221;  Wtóruje mu znany pisarz i kulturoznawca Michał Berg:

"Żyjemy w jednym kraju, ale u nas są dwa narody. Malusieńka kupka myślących,
którym potrzeba dużo wolności i uczciwych wyborów, i ogromna mnóstwo
&#8222;drzemiących&#8221; rosyjskich obywateli. I między nimi istnieje przepaść strachu, silnego i niebezpiecznego strachu i
społecznej nieufności... Można walczyć z "partią żulików i złodziejów", można
korzyć rosyjskie urzędnicze nasienie, zanieczyszczające swoimi działaniami
rosyjską historię, ale nie da się nie zauważać faktu, że większość ludności
Rosji praktycznie nie zmienia się w swoich fundamentalnych poglądach już wiele
wieków!.." *

Data: 2012-03-04 21:18:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
niedziela, 4 marca 2012 21:03. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

[...]

No właśnie ten tekst jest bardziej realistyczny i bliższy Roericha oraz idąc dalej Joanna Kronsztadzkiego niż Dugina. Da mnie w ogóle próba manipulcji islamem przez Dugina to jest jak stąpanie po cienkim lodzie i gdyby nawet zostało to wprowadzone wżycie, to niekoniecznie udałoby się nawet tymczasowo, a na dłuższą metę to byłby kompletny niewypał. Islam jest bardzo mało podatny na sterowanie z zewnątrz, albo inaczej, zawiera skuteczne mechanizmy wspierające jego autokefalię, nie można podmienić jego głów i zawładnąć nim aby wypełniał cele Roju i jego Władczyni (Pani Labiryntu) tak jak się to udało z pogaństwem, judaizmem czy chrześcijaństwem.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-04 20:28:19
Autor: Obserwator
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Islam jest bardzo mało podatny na sterowanie z zewnątrz, albo inaczej, zawiera
skuteczne mechanizmy wspierające jego autokefalię,

*************************************************  Dokladnie i o tym jest tez jest m.innymi mowa w tym tekscie do ktorego link podalem. Najlepszym rozwiazaniem byloby polaczenie religii i wyciszenie islamistow metodami demokratycznymi.

Data: 2012-03-04 21:44:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
niedziela, 4 marca 2012 21:28. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

[...]

Tylko że katolicyzm, jeżeli chce się połączyć z prawosławiem powinien zahamować swoj nietolerancję w stosunku do rodowego politeizmu tzw. potocznie pogaństwa. Prawosławie potrafiło to zrobić i dzięki temu mamy двоевере русского народа. Żeby katolicyzm doszedł do takiej otwartości musi na powrót się kulturowo "zderomanizować" i stać się jak drzewiej chrześcijaństwem celtyckim opartym o św. Graala i legendę arturiańską, których kult przygasił sobór trydencki i kontrreformacja. Inaczej nie podoła wyciu saraceńskich czcicieli Terwaganta. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-04 21:27:49
Autor: Obserwator
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Tylko że katolicyzm, jeżeli chce się połączyć z prawosławiem powinien zahamować swoj nietolerancję w stosunku do rodowego politeizmu tzw. potocznie pogaństwa. Prawosławie potrafiło to zrobić i dzięki temu mamy ???????? ???????? ??????. Żeby katolicyzm doszedł do takiej otwartości musi na powrót się kulturowo "zderomanizować" i stać się jak drzewiej chrześcijaństwem celtyckim opartym o św. Graala i legendę arturiańską, których kult przygasił sobór trydencki i kontrreformacja. Inaczej nie podoła wyciu saraceńskich czcicieli Terwaganta. *****************************************************

to raczej prawoslawie musi sie ucywilizowac, a chrzecijanstwo (glownie Kosciol
Katolicki) ktore bylo glownym czynnikiem tworzenia cywilizacji lacinskiej,
powino odrzucic schizme. Autor tekstu pisze m.innymi tak :

*Jednak należy przypuszczać, że klasyfikację cywilizacji według Quigleya,
Toynbee, Huntingtona, Feliksa Konecznego lepiej odrzucić. Rozwój pójdzie w innym kierunku, a na problemy cywilizacji na planecie Ziemia
należy patrzeć w skali makro. Cywilizacja prawosławna zacznie się
przekształcać wraz z postępującą modernizacją Rosji i zlewać w jedność z
cywilizacją judeo &#8211; chrześcijańską, czy zachodnią &#8211; jak kto woli. Schizma w chrześcijaństwie zostanie odrzucona, a spoiwem utrzymującym nasze
policentrum przyszłej cywilizacji będzie właśnie większościowa &#8222;wyższa
religia&#8221; (Toynbee), która będzie główną spośród wspólnych, uniwersalnych
religii całej naszej planety. Cerkiew Prawosławna będzie stanowić jedność z kościołem katolickim i będzie
następowała integracja religii z nauką.*

Pojecie &#8222;wyższa religia&#8221; (Toynbee), pochodzi od nazwiska Arnolda J. Toynbee.

*Arnold Joseph Toynbee was a British historian whose twelve-volume analysis of
the rise and fall of civilizations, A Study of History, 1934&#8211;1961, was a
synthesis of world history, a metahistory based on universal rhythms of rise,
flowering and decline, which examined history from a global perspective. A religious outlook permeates the Study and made it especially popular in the
United States, for Toynbee rejected Greek humanism, the Enlightenment belief
in humanity's essential goodness, and what he considered the "false god" of
modern nationalism. Toynbee in the 1918-1950 period was a leading British
consultant to the government on international affairs, especially regarding
the Middle East.*

http://en.wikipedia.org/wiki/Arnold_J._Toynbee

Data: 2012-03-04 21:01:28
Autor: pluton
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
CYWILIZACJA PRAWOSŁAWNA ZNIKNIE!

A lewosławna ?

Nullification

Data: 2012-03-04 22:01:12
Autor: sofu

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj0hkt$s3r$1inews.gazeta.pl...
CYWILIZACJA PRAWOSŁAWNA ZNIKNIE!
--

To jest znana od wieków choroba psychiczna tzw. rojenia watykańskie.....

sofu

Data: 2012-03-04 22:17:18
Autor: pluton
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
..do Homo Intellegens, ktorzy wypra Homo Sapiens.

Homo donosiscel, zlozyles juz na nas papiery w prokuraturze ?
Miales nas informowac.

Nullification

Data: 2012-03-04 23:33:01
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-04 22:17, pluton pisze:
..do Homo Intellegens, ktorzy wypra Homo Sapiens.

Homo donosiscel, zlozyles juz na nas papiery w prokuraturze ?
Miales nas informowac.

Oj poczekamy, aż się znudzimy. :>

Data: 2012-03-04 22:40:37
Autor: Lorn
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
Naucz się poprawnie wklejać, swoje durne znaleziska :>

Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala