Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala

Data: 2012-03-04 19:59:16
Autor: Marek Czaplicki
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
  Obserwator wrote:
..do Homo Intellegens, ktorzy wypra Homo Sapiens.

Będzie to epoka już nie Homo Sapiens według klasyfikacji Karola Linneusza, a
epoka Homo Intellegens według definicji Yonei Masudo. *

Tzn że ludziska będą mieli po dwie głowy. :-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-04 19:21:42
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
  Obserwator wrote:
> [...]

> epoka Homo Intellegens według definicji Yonei Masudo. *

Tzn że ludziska będą mieli po dwie głowy. :-)

tzn. ze nie beda tak prymitywni jak obecnie. Nasz cywilizacja wg Skali
Kardaszewa to typ 0 i wlasnie dobiega konca.

Czym sie ona generalnie charakteryzuje:

*Typ 0 &#8211; jedynym znanym nam reprezentantem tego typu jest właśnie nasza
cywilizacja. Aby zakwalifikować się do tej grupy inteligentne stworzenia
zamieszkujące daną planetę muszą przejawiać podstawowe umiejętności
cywilizacyjne m. in. muszą być w stanie wieść zorganizowane życie miejskie,
posiadać pismo, mieć rozwinięty handel, jakiś rodzaj organizacji zajmowanego
terytorium i być w stanie budować za pomocą prostych sposobów monumentalne
budowle. Za przykład jednego z pierwszych takich tworów na ziemi można wziąć
cywilizację starożytnego Egiptu, gdzie egipcjanie budowali miasta, posiadali
swoje pismo (hieroglify), mieli rozwinięty handel, krajem rządził faraon i
byli również w stanie budować monumentalne budowle (piramidy i różnego typu
świątynie).

Według niektórych naukowców na obecnym stopniu rozwoju cywilizacji jesteśmy
już bliscy "awansu" do następnego typu. Według Michio Kaku ludzkość osiągnie
kolejny poziom cywilizacyjny w 2100 roku. Głównymi warunkami na skok do
kolejnego typu jest wyparcie się prymitywnych, nieodnawialnych źródeł energii
i znalezienie ekologicznych i niewyczerpalnych źródeł energii, a także
wynalezienie napędu międzygwiezdnego (np. umiejętności wykorzystywania tuneli
czasoprzestrzennych lub wynalezienia czegoś na kształt napędu WARP z serialu
Star Trek).*

Opis kolejnych typow przyszlej ludzkiej cywilizacji pod liniem:

http://tzmpolska.org/forum/niezweryfikowane/24405-skala-kardaszewa-typy-cywilizacji.html#24405

Data: 2012-03-04 20:23:29
Autor: Marek Czaplicki
  Obserwator wrote:
[...]

Nie interesuje mnie nazwa jakoweś cywilizacji. Ale podawanie nazwy nowego gatunku. Czym ama się charakteryzować? :-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-04 19:30:11
Autor: Obserwator
Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Nie interesuje mnie nazwa jakoweś cywilizacji. Ale podawanie nazwy nowego gatunku. Czym ama się charakteryzować? :-)

a mnie nie interesuje dalsza konwersacja z toba.

Data: 2012-03-04 20:35:00
Autor: Marek Czaplicki
  Obserwator wrote:
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Nie interesuje mnie nazwa jakoweś cywilizacji. Ale podawanie nazwy nowego gatunku. Czym ama się charakteryzować? :-)

a mnie nie interesuje dalsza konwersacja z toba.

To nie pitol głupot. Jak podaje ktoś przytoczony przez Ciebie nazwę nowego gatunku to można wymagać jego charakterystycznych cech. Jakaś nowa cywilizacja może i przychodzi komuś do głowy, ale na razie jesteśmy homo sasapiens sapiens. :-)

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-04 21:56:39
Autor: sofu

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj0g53$kvc$1inews.gazeta.pl...
 Obserwator wrote:
[...]

Zaiste przyjdzie czas, gdy wszystko się odmieni, za sprawą Boga Prawdziwego Wielkiego Dinozaurosa.
Bestia co z Watykanu defekuje na świat strącona zostanie do piekieł, a Mesjasz objawi się nowy, choć z homo sapiens
nie bedzie skojarzony, albowiem ten wyginie od ręki własnej.
Bogiem prawdziwym jest Wielki Dinozaurus i do niego się trzeba modlić o
wszelakie łaski.
Bóg stworzył na swoje podobieństwo dinozaury kilkaset milionów lat temu.
Wielki Dinozauros oddał im we władanie Ziemie i przykazał
aby się miłowali. I żyli tak kilkadziesiąt milionów lat, aż w końcu niepomni
przykazań Boga Dinozaurosa zaczęli się pożerać wzajemnie. Wtedy rozgniewany
Bóg zesłał na nich ogień z nieba i wygubił. Pozostały po nich jedynie
skamieniałe szczątki. Pożeracze dinozaurów stawiali obfite smrodliwe klocki
i to z nich na drodze ewolucji powstał człowiek. Taka jest prawda, a kto
temu przeczy oddając cześć nieistniejacym katolickim bogom, ten się będzie
smażył w
czeluściach piekieł przez wieki wieków.

sofu

Cywiliacja Planetarna. Przyszlosc bedzie nalezala