Cywilizacja śmierci... Komentarz Kard ydała Dziwisza.

Data: 2009-09-24 13:52:48
Autor: Lorn
Cywilizacja śmierci... Komentarz Kard ydała Dziwisza.
""Wyrok skazujący "Gościa Niedzielnego" i archidiecezję katowicką przyjąłem z przygnębieniem i z niedowierzaniem. Oto bowiem zawiodła zwykła logika myślenia i zdrowy rozsądek, a zatriumfowała postawa cywilizacji śmierci. Śmiem twierdzić, że wyrok ten przywołuje ducha przeszłości, kiedy za prawdziwe słowa płaciło się skazującymi wyrokami sądowymi. W pełni solidaryzuję się z ks. Markiem Gancarczykiem i z jego troską o ochronę ludzkiego życia" - napisał kardynał w oświadczeniu przesłanym do prasy."

http://tnij.org/cywilizacja_smierci

To już jest żenujące, nie spodziewałem się tego po Kardynale Dziwiszu.
Prawo kościelne może wprowadźmy... pedofilii przerzucajmy do innych miast/parafii. Sprawiedliwość... Ochrona życia od poczęcia do śmierci... Pusty slogan. Groźba ekskomuniki... terror i szantaż? :>

Data: 2009-09-24 14:00:17
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Dziwne... odpowiedzialność za własne słowa i działanie "cywilizacją
śmierci" ?

Artystka Nieznalska w takim razie była z której "cywilizacji" ? Ta ich "cywilizacja śmierci" jest takim samym giętkim słowem-kluczem jak
"wekslowanie" naszego kolegi Piotra.

Data: 2009-09-24 14:12:24
Autor: games
Lorn pisze:
[...]

Prawo naturalne na ktore powoluja sie te koniotrzepy nie przewidzialo chyba sytuacji w ktorej na milionowom bande nierobow beda zapierdalaly miliony normalnych rodzin

To jest moim skromnym zdaniem wrzud na dupie ktory trzeba usunac.

Czas juz sie zabrac za tom czarnom bande dalismy rade czerwonym dame rade i czarnym.

Data: 2009-09-24 14:37:03
Autor: pulsar
games napisał(a):
Prawo naturalne na ktore powoluja sie te koniotrzepy nie przewidzialo chyba sytuacji w ktorej na milionowom bande nierobow beda zapierdalaly miliony normalnych rodzin

Określenie 'koniotrzepy' jest niezłe,
w kontekście tego ich 'prawa naturalnego'...

Poczytajcie komentarzy do tego artykułu:
http://www.tvn24.pl/4,251,8,7276753,0,0,forum.html

pulsar

Data: 2009-09-24 14:19:01
Autor: pulsar
Lorn napisał(a):
[...]

Dziwisz lubi wyskakiwać przed szereg...
No cóż, Ratzinger coraz starszy, chce
więc żeby koledzy watykańczycy o nim
słyszeli...

pulsar

Data: 2009-09-24 14:31:41
Autor: Redart

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h9flae$i21$1news.interia.pl...
Oto bowiem zawiodła zwykła logika myślenia i zdrowy rozsądek
Pięknie ... KK ma monopol już nie tylko na prawdę ale i na 'zwykłość'.

Data: 2009-09-24 15:09:01
Autor: CYC
[...]

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Dziwisz nigdy nie grzeszyl madroscia . Doskonale ktos go scharakteryzowal na grupie , mowiac o nim "kapciowy" .

cyc

Data: 2009-09-24 16:11:14
Autor: Piotr
Dnia Thu, 24 Sep 2009 13:52:48 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

A czego wy tu lorn tę pedofilie tu mieszacie? Znowu was manipulacjyna
żyłka szarpie?
Tu idzie o aborcję i wyrok za mówienie prawdy, być może jest to prawda
li tylko katoli, ale przecież postymp nie jest przeciwny obronie
własnych prawd, czyż nie? W naszym katolskim rozumieniu aborcja jest
aktem uśmiercenia istoty ludzkiej, dla zgrzesioidalnych, to tylko
zabieg. Ta Tysiącowa niech usuwa wszystkie ciąże, myślę, że tak bedzie
dla ludzkości lepiej, ale co to za sąd, który każe płacić jej
odszkodowania za to, że w katolickim pisemku napisali, że chciała
zabić własne dziecko? No przecież chciała.
Piotr

Data: 2009-09-24 20:18:46
Autor: Dirko
Cywilizacja śmierci... Komentarz Kardydała Dziwisza.
    Gdyby dzisiaj Kisial napisał o dyktaturze ciemniaków, ciekawe kogo
miałby na myśli?

Cywilizacja śmierci... Komentarz Kard ydała Dziwisza.