"Cywilizacja zachodu"

Data: 2009-12-22 23:30:25
Autor: zeusx
"Cywilizacja zachodu"

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgr1e5$c06$1news.onet.pl...

doszła i do naszego kraju.. Czy w np. Chinach jest coś tyakiego do pomyślenia?:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Zostawiaja-matke-lub-ojca-jak-psa-i-odjezdzaja,wid,11797095,wiadomosc.html?ticaid=1953b

Czy w Chinach nie wiem. W Japonii wnosiło się dziadka na wulkan żeby zamarzł. Obecnie ,szczególnie w Holandii modna jest eutanazja przedświąteczna. "Wie pan ,panie doktorze ten starzec będzie taki samotny w święta . A ja mam już bilety do Szwajcarii...". Modnisie polscy też chcą być jazzy. Ciekawe, czy w byli wychowywani bezstresowo i bez klapsów?
zx

Data: 2009-12-23 13:02:34
Autor: Jadrys
"Cywilizacja zachodu"

[...]