Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu

Data: 2012-01-08 13:52:47
Autor: Jacek Biały
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu
Podczas rewolucji w Rosji, Chinach i wielu innych krajach komuni¶ci
dawali małym dzieciom broń i kazali strzelać do rodziców. Po co kazali
robić to dzieciom, skoro sami potrafili zabijać?
Co może czuć człowiek, który został zmuszony do zabicia własnych
rodziców? Proszę wybaczyć okre¶lenie, lecz przypuszczam, że może czuć
się tak, jakby połkn±ł wielkie gówno. Odwrócić czasu się nie da. Gdy
fakt ten dotrze do ¶wiadomo¶ci, może zrodzić się pragnienie, aby inni
połykali to samo. Aby nie pozostać samemu ze wstydem i hańb± w sercu.
Z takim to postanowieniem janczar gównożerca rozpoczynał swój bojowy
szlak, na którym pozostawał zwykle do grobowej deski.
Podałem ekstremalny przykład kompleksu gównożerczego. W krajach
totalitarnych kompleks ten jest produkowany na wielu poziomach.
Komunistyczny system jest zbyt słaby, aby utrzymać się sił±. Jego
ofiary musz± wzajemnie się kontrolować, do czego potrzebna jest
wielowymiarowa wspólnota hańby. Oto różne przykłady zachowań
gównożerczych, lub metod do nich prowadz±cych:
Reedukacja w specjalnych obozach (pod wpływem tortur ofiara zamienia
się w kata zdolnego do reedukacji innych).
Fala w komuszym 'wojsku' (reedukacja w wersji light).
Donosicielstwo (również na swoich krewnych).
Zmuszanie na publicznych zebraniach do haniebnych wynurzeń i
wypowiedzi (wzajemne oskarżenia, samooskarżenia).
Zmuszanie na wiecach do haniebnych haseł.
Obróbka ideologiczno-propagandowa utrwalaj±ca w ludzkich sumieniach
wiarę  w konieczno¶ć bytów podłych.
W czasach stalinowskich wmawiano młodym ludziom, że terror jest
konieczny, aby ich dzieci mogły doczekać komuszego raju. Dzieci
dorastały w gomółkowskim chlewie, ale przecież mieli lepiej niż ich
rodzice za Stalina. Czy nie znaczy to, że Stalin był potrzebny?...
:
Największe odkrycie Karola Marksa sprowadza się do tego, że człowiek
jest zwierzęciem. On sam nosił się jak zwierz a wszelkie jego
rozważania na tematy ekonomiczne, socjologiczne, historiozoficzne
wybiegaj± z kompleksu nienawi¶ci do człowieka. W jego ekonomii nie
istnieje konsument, w jego socjologii nie istniej± ludzie, którzy
tworzyli historię, społeczeństwo... Istniej± tylko masy, które będ±
szczę¶liwe wtedy, gdy stan± się hodowlanym bydłem. Lecz Marks był nie
tylko odkrywc±, bo także i wynalazc±. Dla ludzkich społeczeństw
wynalazł 'naukowe' równania ruchu, czyli dziejow± konieczno¶ć życia w
chlewie z karm± okraszan± czerwonym gównem.
:
Nawet proces fizycznych tortur nie może cofn±ć człowieka w
biologicznej ewolucji. Jednak wieloletnia obróbka ludzkich sumień
potrafiła wyhodować nowy rodzaj człowieka i oprzeć na nim wspólnotę
hańby - cywilizację zombie-gównojadów.
Taki osobnik nie różni się fizycznie od normalnego człowieka, lecz
zamiast sumienia nosi w sercu kompleks gównożerczy, którym koniecznie
musi dzielić się z innymi.
Kto zostawał gównozjadem? Na to nie ma żadnej reguły a o przełknięciu
czerwonego gówna decydować mogły po prostu okoliczno¶ci. Nie chroniły
przed tym żadne pogl±dy i przekonania. Szlacheckie pochodzenie, poziom
inteligencji, naukowy tytuł czy też biskupia stuła bardziej narażały
na wirus gównożerstwa niż robocza kufajka i chłopskie gumofilce.
Cywilizacja gównozjadów potrzebowała przede wszystkim elit i moralnych
autorytetów, które będ± j± uwiarygadniać.
Czy możliwy jest proces odwrotny? Owszem tak, lecz pod warunkiem, że
czerwone gówno przyjrzy się sobie i przejdzie terapię szokow±.
Karnawał pierwszej Solidarno¶ci był niczym innym, jak konfrontacj± z
gównem zalegaj±cym od lat w ludzkich sumieniach. Ludzie zaczęli je
masowo wypluwać, co owocowało tym, że przestawali się siebie bać.
Proces ten poszedł tak daleko, że wolne zwi±zki zakładali nawet
funkcjonariusze MO i SB.
Nieprawd± jest to, że autorzy stanu wojennego bali się stracić
polityczn± władzę. Realna władza i tak leżała w rękach służb i żadna
polityczna szopka pod jakimkolwiek sztandarem nie mogła tego układu
zmienić. Jednak rozpad wspólnoty hańby i strachu budowanej
pieczołowicie od czasów stalinowskich groził tej władzy izolacj±. To
j± wyszli ratować w grudniow± noc. Wymieraj±c± cywilizację
gównożerców, której mogliby zostać ostatnimi eksponatami. Nie
potrafili przej¶ć terapii szokowej, więc odpowiedzieli własn± wersj±.
Dzisiaj wspólnota hańby jest w Polsce większa niż kiedykolwiek. Wbrew
pozorom obejmuje ona cał± obecn± scenę polityczn± (jedna mać te
wszystkie partie zrodziła). Wiara w konieczno¶ć bytów podłych wyniosła
na ołtarze ludzi podłych. Jak w ¶redniowieczu walczy się z herezj±,
któr± dzisiaj jest nauka taka jak historia. Lecz nie jest to wojna o
Boga ani szatana. Jest to wojna o gówno. Stan wojenny zakończy się
wtedy, gdy czerwone gówno spojrzy w lustro, a człowiek spu¶ci po nim
wodę.

jb

Data: 2012-01-08 16:05:48
Autor: Jacek Biały
On 8 Sty, 22:52, Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
[...]

Redukacja jest tutaj technik± Ľródłow±. Wszystkie inne formy s± jak±¶
złagodzona wersja reedukacji. Jak ona wygladała w najbardzie
drastycznej formie? Proponuje poczytać co¶ o więzieniu Piteszti w
Rumunii.
Pierwszymi reedukatorami została grupa studentów o patriotycznym
wychowaniu. Po ich moralnym złamaniu kierowano ich do celi z
nowicjuszami (najczęsciej również studenci) w proporcji 1/1. Po
zawiazaniu więzów przyjaĽni (ok. 2 tyg) zaczynała się wła¶ciwa faza
reedukacji, gdzie kazdy więzień miał swojego indywidualnego
reedukatora. Pod wpływem tortur ludzie zaczynali pluć na wszystkie
swoje swięto¶ci, potem wyliczać zwierzeta, z którymi spółkowali.. Gdy
który¶ się pomylił w kolejno¶ci, znaczy że 'zmy¶lał' i musiał
powtarzać od nowa. Ofiara była torturowana przez dzien i noc, podczas
której musiała spać na baczno¶ć (gdy się poruszył, dostawał pałk± w
głowę).
Po pewnym czasie w osobowosci ofiary zachodziły takie zmiany, że
stawał sie on zdolny do reedukacji innych. 'Studenci' z Piteszti byli
postrachem wszystkich rumunskich łagrów i więzień. Na szczę¶cie
eksperyment Piteszti irwał krótko. Główny reedukator nazywał sie
Turcanu. Oficerem, który nadzorował akcję był kapitan Nicolski.

Katra 3 - Więzienie Piteszti
wydanie drugoobiegowe.

jb

Data: 2012-01-09 01:50:53
Autor: XL
Dnia Sun, 8 Jan 2012 16:05:48 -0800 (PST), Jacek Biały napisał(a):

[...]

Dla mnie nie ma nic gorszego, niż to:
http://www.przk.pl/nr/spoleczenstwo/walczace_dzieci.html
--
XL

Data: 2012-01-09 05:26:28
Autor: jr
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]

> głowę).
> Po pewnym czasie w osobowosci ofiary zachodziły takie zmian

Zło nie posiada swojego dna. Dialog z czerwnonym terroryzmem sprawił,
że
zacz±ł on mutować pod różne sztandary. Tamilskie Tygrysy nie walcz± o
żadn±
'niepodległo¶ć', lecz o przerzut maoistowskiego wirusa w rejon Oceanu
Indyjskiego. Trudno powiedzieć, o co walcz± dzisiaj terrory¶ci z
Demokratycznej Republiki Konga. Być może sami do końca nie wiedz±.
Prawd± s±
bolszewickie metody, które jako narkotyk staj± się celem samym w
sobie.

jb

Data: 2012-01-08 23:12:36
Autor: jadrys
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożercz y w działaniu
W dniu 2012-01-08 22:52, Jacek Biały pisze:
Podczas rewolucji w Rosji, Chinach i wielu innych krajach komuniści
dawali małym dzieciom broń i kazali strzelać do rodziców.

jb

Sam wymyśliłeś tą chorobliwą głupotę czy gdzieś wyczytałeś?

Data: 2012-01-08 14:29:53
Autor: Jacek Biały
On 8 Sty, 23:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-08 22:52, Jacek Biały pisze:

> Podczas rewolucji w Rosji, Chinach i wielu innych krajach komuni¶ci
> dawali małym dzieciom broń i kazali strzelać do rodziców.

> jb

Sam wymy¶liłe¶ t± chorobliw± głupotę czy gdzie¶ wyczytałe¶?

Dalajlama o tym pisał w swojej biografii.
jb

Data: 2012-01-08 23:44:04
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-08 23:29, Jacek Biały pisze:
[...]

Dalajlama to rozżalony na cały świat człowiek. Marzy mu się powrót feudalizmu do Tybetu. Oczywiście nie twierdzę że nie było przypadków które opisałeś, że mogło się zdarzyć że rewolucjoniści zachęcali dzieci do strzelania do rodziców, przecie nie takie rzeczy sie dzieją na wojnach domowych, ale w żadnym wypadku nie należy mówić że to było regułą.

Data: 2012-01-08 15:30:05
Autor: Jacek Biały
On 8 Sty, 23:44, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Dalajlama o tym pisał w swojej biografii.
> jb

Dalajlama to rozżalony na cały ¶wiat człowiek.

jak każdy komuch wulgaryzujesz rzeczywisto¶ć.
Dalajlama nie może pozwolic sobie na żadne rozżalenie. Zostawił w
Tybecie miliony zakładników, których los może zależeć ood każdego jego
słowa. Dlatego Dalajlama jest bardzo powsci±gliwy w swoich żalach.
Wiele na to wskazuje, że Kampucza była powrórk± z Chin i Tybetu. Pol
Pot uczył sie swoich metod wła¶nie w Chinach. Wcze¶niej skończył
Sorbonę i nic nie wskazywało na to, żeby był stuknięty (dopiero po
połknieciu czerwonego gówna człowiek głupieje).
Zmuszanie dzieci do ojcobójstwa, zmuszanie duchownych do publicznego
spółkowania, gwałcenie kobiet elektrycznymi prętami, doprowadzanie
całych ludzkich społeczno¶ci do ludozerstwa, ogólne zezwierzecenie....
To sa zjawiska, jaki postepuj± za kazd± marksistowska rewolucj±. Winni
s± nie tylko sami wykonawcy, lecz takze ci, którzy kryj± zbrodnię,
wychwalaj±c j± jako cos innego.

  Marzy mu się powrót
feudalizmu do Tybetu.

Kto uciekał z feudalnego Tybetu? Choć ludzie podróżowali poza granice
Tybetu, uwazali, że ¶wiat poza Tybetem jest licho urz±dzony. Straż
graniczna Tybetu zajmowała się nie wpuszczaniem do tego kraju nikogo
poza pielgrzymami (trzeba było w przebraniu sie skradać). Niektórym
sie udało, co po powrocie opisali (Gondżab Cybikow - Buddyjski
pielgrzym w swiatyniach Tybetu; Harer - Siedem lat w Tybecie). Joko¶
żaden z nich nie wspomina o zbrojnym powstaniu przeciw dalajlamie. Wo
wej¶ciu gównozjadów zaczęła się tam standartowa czerwona jatka. I
tysi±ce uchoĽców na całym swiecie.

 Oczywi¶cie nie twierdzę że nie było przypadków
które opisałe¶, że mogło się zdarzyć że rewolucjoni¶ci zachęcali dzieci
do strzelania do rodziców, przecie nie takie rzeczy sie dziej± na
wojnach domowych, ale w żadnym wypadku nie należy mówić że to było reguł±.

No to poczytaj sobie o rewolucjach w Rosji i Mongolii. Reguł
holokaustu towarzysz Hitler uczył się wła¶nie od bolszewików.

jb

Data: 2012-01-09 09:32:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:124222cd-9f49-4a92-9d18-bb68c1bd16bcd10g2000vbh.googlegroups.com...
No to poczytaj sobie o rewolucjach w Rosji i Mongolii. Reguł
holokaustu towarzysz Hitler uczył się wła¶nie od bolszewików.

Szczególnie zainteresowała go konstrukcja pieców krematoryjnych stosowanych przez bolszewików.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-09 06:03:10
Autor: jr
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomo¶cinews:124222cd-9f49-4a92-9d18-bb68c1bd16bcd10g2000vbh.googlegroups.com...

=========================================>
Szczególnie zainteresowała go konstrukcja pieców krematoryjnych stosowanych
przez bolszewików.

Wiesz jak post±piono z carsk± rodzin±? Znaleziono gdzie¶ stary zalany
szyb kopalniany, trupy przywieziono na miejsce, poczym podpalono
benzyn± przed wrzuceniem szczatków do dołu. Takie były odgórne
dyrektywy, aby po dawnych władcach nie pozostał ¶lad. PoĽniej przyszła
kolej na członków arystkoratycznych rodzin, których było coraz więcej.
Szcz±tki ludzkie palono benzyn± w specjalnych dołach. Proces masowego
mordu zacz±ł się uprzemysławiać, więc niewykluczone były i krematoria.
Krematoria nie były niczym nowym ani w III Rzeszy, ani w Zwi±zku
Sowieckim. Na przykład KGB paliło w nich żywcem własnych zdrajców na
oczach nowicjuszy. Każdy, kto zaczynał karierę w tej organizacji
musiał przej¶c taka inicjację.
:
Je¶li chodzi o podobieństwa proponuję zwrócić uwagę na wygiete ku
górze daszki wojskowych czapek i marszowy krok z uniesieniem buta do
k±ta prostego. Parę dni temu widziałem film o Korei Północnej, gdzie
małe dziewczynki takim wła¶nie krokiem defilowały. Lecz co tam
egzotyczne filmy! Wystarczy obejrzeć zmiane warty pod mauzoleum
Lenina. Czyżby przywieĽli to z Berlina jako trofeum?
jb

Data: 2012-01-09 06:25:03
Autor: jr
On 9 Sty, 15:03, jr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> [...]

egzotyczne filmy! Wystarczy obejrzeć zmiane warty pod mauzoleum
Lenina. Czyżby przywieĽli to z Berlina jako trofeum?

Jednak pierwszymi obozami ¶mierci były prawosławne klasztory, które
często budowano w miejscach odosobnionych, nadaj±cych sie do obrony
(wysokie wzniesienie, wyspa na jeziorze itp.). Czeki¶ci opanowywali
klasztor, na jego murach wznosili wieżyczki strażnicze i kacet gotowy.
Różnica jest taka, że ofiary wywożono do osobnych miejsc kaĽni. Kto
pierwszy poł±czył obie funkcje w jednym miejscu? A czy to istotne?

jb

Data: 2012-01-09 15:32:43
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 06:03:10 -0800 (PST), jr napisał(a):

Wiesz jak post±piono z carsk± rodzin±? Znaleziono gdzie¶ stary zalany
szyb kopalniany, trupy przywieziono na miejsce, poczym podpalono
benzyn± przed wrzuceniem szczatków do dołu.

To był dopiero skromny pocz±tek tego, co działo się ze zwłokami dalej...
--
XL

Data: 2012-01-11 21:35:49
Autor: jadrys
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożercz y w działaniu
W dniu 2012-01-09 00:30, Jacek Biały pisze:
Marzy mu siÄ™ powrĂłt
feudalizmu do Tybetu.
Kto uciekał z feudalnego Tybetu?

Cała masa ludzi emigrowała do Indii czy Chin. Znacznie więcej niż na dzień dzisiejszy.

  OczywiĹ›cie nie twierdzÄ™ ĹĽe nie byĹ‚o przypadkĂłw
które opisałeś, że mogło się zdarzyć że rewolucjoniści zachęcali dzieci
do strzelania do rodzicĂłw, przecie nie takie rzeczy sie dziejÄ… na
wojnach domowych, ale w żadnym wypadku nie należy mówić że to było regułą.

No to poczytaj sobie o rewolucjach w Rosji i Mongolii. Reguł
holokaustu towarzysz Hitler uczył się właśnie od bolszewików.

jb

Tak, eksterminacji ras ludzkich na pewno nauczył sie od Stalina, a także podziału na nad i podludzi. Chłopie, ty sie czasem cho.ć trochę zastanów co piszesz.

Data: 2012-01-11 21:49:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jekrsq$te2$3node2.news.atman.pl...
[...]

Nie od Stalina? To od Lenina?

Data: 2012-01-12 04:16:49
Autor: stevep
Dnia 11-01-2012 o 21:35:49 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale¶ trafnie to uj±ł, Stalin był wielkim demokrat± i eliminował wszelkie  narodowo¶ci, a nie tylko Żydów jak Hitler, no ale kto lepiej od ciebie  może zrozumieć mentalno¶ć tego arcyzbrodniarza.

--
stevep

Data: 2012-01-12 19:22:00
Autor: XL
Dnia Thu, 12 Jan 2012 04:16:49 +0100, stevep napisał(a):

Ale¶ trafnie to uj±ł, Stalin był wielkim demokrat± i eliminował wszelkie  narodowo¶ci, a nie tylko Żydów jak Hitler

No no, to ci dopiero "TYLKO"...

PS. Bo Cyganie i wszelkie inne niearyjskie narody to już nawet wspomnienia
niegodne!
:-///
--
XL

Data: 2012-01-12 12:42:13
Autor: Jacek Biały
> [...]

> jb

Tak, eksterminacji ras ludzkich na pewno nauczył sie od Stalina

Tego uczył sie od samego Marksa, którego Hitler czytał namiętnie w
młodo¶ci.
Ojcem biologicznego rasizmu był Karol Marks. Sgodnie ze swoj±
materialistyczn± doktryn± uważał, że natura człowieka jest w pełni
zdeterminowana przez biologię. Pisał na przykład o "biologicznych
podstawach problemu zydowskiego". Twierdził, że Żydzi Słowianie i inne
"brudno-białe rasy" powinny znikn±ć z powierzchni ziemi jako
"folkische Abfälle". Marks uważał, że Rosjanie s± podludĽmi
niezdolnymi do obalenia absolutnych rz±dów carskich, że Żydzi w ogóle
nie nadaj± się do socjalizmu i tak dalej. ¦więcie wierzył, że jego
rewolucja wybuchnie w krajach germańsko-romańskich na zachodzie
Europy.
Jak widać się nylił. Również nie miał racji co do Rosjan, gdyż
Rosjanie obalili carat w lutym 1917 roku, co miało katastrofalne dla
nich skutki. Parę miesięcy po tym zdarzeniu na tyłach rosyjskiego
frontu pojawili sie niemieccy dywersanci przerzuceni do Rosji wraz z
Leninem.
Po zwycięstwie bolszewiciej rewolty międzynaródówka socjalistyczna
musiała dobrze przetrzepać dzieła Karola Marksa, aby wymazać z nich
wszelkie ¶lady marksistowskiego rasizmu. Taki marksizm nie pasował do
komunizmu tworzonego przez Żydów, Polaków, Gruzinów, Łotyszy a także
Rosjan. W ten sposób marksizm pozbył sie praw autorskich do
biologicznej teorii warto¶ciowania narodów, któr± stworzył Marks.
Skwapliwie siegn±ł po nie Hitler, przy którym pozostały do dzi¶.
Hitler palił marksistowskie ksi±żki, gdyz wiele zawartych tam idei
sobie przywłaszczył.

jb

Data: 2012-01-12 21:41:21
Autor: Obserwator
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Tego uczył sie od samego Marksa, którego Hitler czytał namiętnie w
[...]

Podaj zrodlo tych rewelacji.

"folkische Abfälle" ? chyba völkisch, jesli juz.

Widze, ze masz bardzo bujana wyobraznie i piszesz nowa biografie Hitlerowi?

Najwybitniejsi biografowie Hitlera  - Ian Kershaw czy  Alan Bullock jakos do tego typu informacji nie dotarli. Ale byc moze dlatego, ze ciebie nie poznali:)

Hitler lubil rzeczywiscie czytac i mial spora biblioteke. Swoim oficerom polecal najczesciej ksiazki...Karola Maya:)

O ksiegozbiorze Hitlera napisal Timothy W. Ryback i w/g niego w tej bibliotece nie bylo dziel Marksa. Noo...ale pewnie te dziela spalil:)

http://alehistoria.blox.pl/2011/03/TW-RYBACK-8222PRYWATNA-BIBLIOTEKA-
HITLERA8221.html

Ps, "folkische Abfälle" ? chyba völkisch, jesli juz.

Data: 2012-01-12 15:01:09
Autor: Jacek Biały
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu
On 12 Sty, 22:41, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

[...]

George Watson - Czy Hitler był marksist±?
refleksje o pokrewieństwach.

Postaram sie znaleĽć co¶ w sieci
"folkische Abfälle" ? chyba völkisch, jesli juz.

rzeczywi¶cie przez 'v'

Widze, ze masz bardzo bujana wyobraznie i piszesz nowa biografie Hitlerowi?

Najwybitniejsi biografowie Hitlera  - Ian Kershaw czy  Alan Bullock jakos do
tego typu informacji nie dotarli.

Ani do tych, ze młody Adolf miał komunistyczny epizod? Być może nie
dotarli, żeby "nie drażnić Zwiazku Sowieckiego". Takie postawy były
częste, je¶li nie chciało się popa¶ć w biedę. Tymczasem Suworow nie
owija w bawełnę mówi±c wprost, że Hitlera wyprodukował Stalin, aby
'wyzwolić' Europę. I ja jemu wierzę bardziej niż zachodnim biografom.

[...]

Po co miał trzymać w bibliotece Marksa, skoro stworzył własn± wersję
socjalizmu?

 Noo...ale pewnie te dziela spalil:)

Wiesz dlaczego Szechnik gnoi Józefa Mackiewicza? Niektóre jego my¶li
ukradł i zwulgaryzował. To Mackiewicz pierwszy pisał o polskich wadach
narodowych, o bezkrytycznym zapatrzeniu w Watykan itd. I szkoda, że
Polacy nie czytaj± tego w wydaniu mackiewiczowskim. No ale takie już
jest zbójeckie prawo.
jb

Data: 2012-01-13 10:28:12
Autor: jr

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1843/w_kwestii_zydowskiej.htm
http://darski.niezalezna.pl/node/2296
http://www.wprost.pl/ar/38481/Bolszewik-Hitler/
http://www.nacjonalista.pl/2011/01/03/adrian-rajski-poglady-rasowe-karola-marksa-i-fryderyka-engelsa/
http://zakorzenianie.most.org.pl/ns_lip/04.htm
http://prawica.net/opinie/23164
http://www.prawdawoczykole.republika.pl/socjalizm.htm
http://wolnemedia.net/gospodarka/co-nazisci-zapozyczyli-od-marksa/

Data: 2012-01-13 20:24:55
Autor: Obserwator
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu
Data: 2012-01-10 21:03:22
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-01-08 23:44, jadrys pisze:
W dniu 2012-01-08 23:29, Jacek Biały pisze:
Dalajlama o tym pisał w swojej biografii.
jb

Dalajlama to rozżalony na cały świat człowiek.

Tia, napisz od razu że ¶wir. Jak Herbertowa o Herbercie. Tym samym Herbercie, który napisał taki wiersz:

"Jedwab duszy"

Nigdy
nie mówiłem z ni±
ani o miło¶ci
ani o ¶mierci

tylko ¶lepy smak
i niemy dotyk
biegały między nami
gdy pogr±żeni w sobie
leżeli¶my blisko

muszę
zajrzeć do jej wnętrza
zobaczyć co nosi
w ¶rodku

gdy spała
z otwartymi ustami
zajrzałem

i co
i co
jak my¶licie
co zobaczyłem

spodziewałem się
gałęzi
spodziewałem się
ptaka
spodziewałem się
domu
nad wod± wielk± i cich±
A tam
na szklanej płycie
zobaczyłem parę
jedwabnych pończoch

mój Boże
kupię jej te pończochy
kupię
ale co zjawi się wtedy
na szklanej płycie
małej duszy

czy będzie to rzecz
której nie dotyka się
ani jednym palcem marzenia

I już teraz wiem dlaczego...

Data: 2012-01-11 21:38:03
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-10 21:03, Andrzej Zbierzchowski pisze:
W dniu 2012-01-08 23:44, jadrys pisze:
W dniu 2012-01-08 23:29, Jacek Biały pisze:
Dalajlama o tym pisał w swojej biografii.
jb

Dalajlama to rozżalony na cały świat człowiek.

Tia, napisz od razu że świr.

Nie, na pewno człowiek poczytalny, jednak chyba żyjący złudzeniami.

Data: 2012-01-11 21:52:57
Autor: XL
Dnia Wed, 11 Jan 2012 21:38:03 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Tia, napisz od razu że ¶wir.

Nie, na pewno człowiek poczytalny, jednak chyba żyj±cy złudzeniami.

Oczywi¶cie. I swój męczeński naród ma za nic.
--
XL

Data: 2012-01-12 19:49:07
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-11 21:52, XL pisze:

Nie, na pewno człowiek poczytalny, jednak chyba żyjący złudzeniami.
Oczywiście. I swój męczeński naród ma za nic.

Pewnie nie tak, To taki rodzaj patriotyzmu jak naszego rządu na wychodźstwie, z ubiegłego wieku.

Data: 2012-01-12 21:33:17
Autor: XL
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożercz y w działaniu
Dnia Thu, 12 Jan 2012 19:49:07 +0100, jadrys napisał(a):

To taki rodzaj patriotyzmu jak naszego rz±du na wychodĽstwie, z ubiegłego wieku

O nie, Jadrysie, nie masz racji. Rz±d na wychodĽstwie był niezbędny i
pomocny. Dalaj Lama nie jest.
--
XL

Data: 2012-01-12 13:32:50
Autor: Jacek Biały
On 12 Sty, 21:33, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> wychodĽstwie, z ubiegłego wieku

O nie, Jadrysie, nie masz racji. Rz±d na wychodĽstwie był niezbędny i

Komuni¶ci chc± się uwiarygodnić w Tybecie przez buddyjskie
duchowieństwo. Gdy Mao dowiedział się o ucieczce Dalajlamy mieł
powiedzieć: Przegrali¶my.

Data: 2012-01-12 22:56:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:d75xm7l4cebl$.1kbk5v2hh399z.dlg40tude.net...

W czym pomagał?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-12 15:04:53
Autor: Jacek Biały
On 12 Sty, 22:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "XL" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:d75xm7l4cebl$.1kbk5v2hh399z.dlg40tude.net...

> O nie, Jadrysie, nie masz racji. Rz±d na wychodĽstwie był niezbędny i
> pomocny. Dalaj Lama nie jest.

W czym pomagał?

Chociażby w tym, aby Polska nie została sowiecka republik±. Taka
republika zawi±zała się w Białymstoku już w 1920 roku. Niby czemu nie
miało być powtórki w latach czterdziestych?

jb

Data: 2012-01-09 00:26:07
Autor: XL
Dnia Sun, 08 Jan 2012 23:12:36 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Tak było. I nie tylko tak - po rewolucji w Rosji, już za rz±dów komunistów
rosyjskich, stawiano za przykład bohaterstwa klasowego niejakiego Popkę
Morozowa, ktory zadenuncjował własnych rodziców, że się niewła¶ciwie
wyrażali o władzy. Rodziców zesłano do łagru. --
XL

Data: 2012-01-08 15:36:53
Autor: Jacek Biały
On 9 Sty, 00:26, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

rosyjskich, stawiano za przykład bohaterstwa klasowego niejakiego Popkę
Morozowa, ktory zadenuncjował własnych rodziców

Tyle że Pawko Morozow nikogo nie zadenuncjował.
Pokłócił sie z dziadkiem i uciekł z domu. Po znalezieniu się na
bezpiece wyciagnięto z niego informację, że dziadek trzymał jaki¶
worek (żywno¶ć) zdaje sie w stodole. Po nakarmieniu chłopaka pierwszym
gównem, zmusili go do wynurzeń na temat rodziców. Same fakty nie sa
tutaj istotne. Ważne, że wyprodukowali wzór do nasladowania.

jb

Data: 2012-01-09 00:54:01
Autor: XL
Dnia Sun, 8 Jan 2012 15:36:53 -0800 (PST), Jacek Biały napisał(a):

[...]

OK, niech Ci będzie. Ale mnoż±ce się przypadki denuncjacji nawet
najbliższej rodziny (żona, m±ż, ojciec, matka, siostra, brat) do STASI w
NRD to już na pewno nie s± wymuszone.
--
XL

Data: 2012-01-08 16:11:34
Autor: Jacek Biały
On 9 Sty, 00:54, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

OK, niech Ci będzie. Ale mnoż±ce się przypadki denuncjacji nawet
najbliższej rodziny (żona, m±ż, ojciec, matka, siostra, brat) do STASI w

Trudno powiedzieć, nie będ±c w danej sytuacji.
Nie nalezy oceniać ludzi. Należy nazwać po imieniu zjawisko, w którym
ofiara staje sie katem (co dla niej jest wystarczajaco okrutne).

jb

Data: 2012-01-09 09:29:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1c4iiod2mqn3d.deheoplgf2sf$.dlg40tude.net...
[...]

Gratulacje! Odkryła¶ nieznan± komunistyczn± krwaw± tajemnicę. Z imienim dała¶ plamę. No i że była to postać literacka.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-11 21:37:53
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-09 00:26, XL pisze:
[...]

Tak było. I nie tylko tak - po rewolucji w Rosji, już za rządów komunistów
rosyjskich, stawiano za przykład bohaterstwa klasowego niejakiego Popkę
Morozowa, ktory zadenuncjował własnych rodziców, że się niewłaściwie
wyrażali o władzy. Rodziców zesłano do łagru.

Ależ skąd! Zadenuncjował za ukrywanie zboża, które zżerały myszy a w Moskwie i Leningradzie ludzie umierali z głodu! Oczywiście o ile w ogóle istniał, bo tyle mitów już wymyśli kapitaliści że można zacząć powątpiewać w istnienie takiej postaci w cielesnej powłoce.

Data: 2012-01-11 21:54:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jekrsq$te2$4node2.news.atman.pl...
[...]

Pieprzysz jak każdy komuch. Ukrywano zboźe, żeby z głodu nie umrzeć. Każde ziarnko zboża było starannie chronione, ty komunistyczna wywłoko.
Poczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_GĹ‚Ăłd_na_Ukrainie
i pooglÄ…daj:
http://www.google.pl/search?q=g%C5%82%C3%B3d+na+ukrainie&hl=pl&newwindow=1&client=opera&hs=stQ&rls=pl&channel=suggest&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=gfYNT7ThEMyDtQbKl5HHBA&ved=0CEAQsAQ&biw=1000&bih=681

Data: 2012-01-11 14:34:41
Autor: Jacek Biały
On 11 Sty, 21:54, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:jekrsq$te2$4node2.news.atman.pl...

> Ależ sk±d! Zadenuncjował za ukrywanie zboża, które zżerały myszy a w
> Moskwie i Leningradzie ludzie umierali z głodu! Oczywi¶cie o ile w ogóle
> istniał, bo tyle mitów już wymy¶li kapitali¶ci że można zacz±ć pow±tpiewać
> w istnienie takiej postaci w cielesnej powłoce.

Pieprzysz jak każdy komuch

Nie kłóćta się komuchy... nie przystoi w katolickim kraju!

.. Ukrywano zboĽe, żeby z głodu nie umrzeć. Każde
ziarnko zboża było starannie chronione, ty komunistyczna wywłoko.

Czy to on wyci±gał ostatni± fasolę z kieszeni?

jb

Data: 2012-01-12 19:49:01
Autor: jadrys
[...]

Widzisz ogĹ‚upiony piesku kapitalistĂłw - powinnoĹ›ciÄ… chĹ‚opa jest zaopatrzenie miast w ĹĽywność a nie jej magazynowanie na wĹ‚asne potrzeby. Tak jest Ĺ›wiat urzÄ…dzony, tylko tobie to w tym ogĹ‚upionym  ptasim móżdĹĽku nie chce zaistnieć, to prawidĹ‚o.

Data: 2012-01-12 20:41:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jenaaq$f5u$3node2.news.atman.pl...

[...]

Nie rób z siebie idioty większego niż jesteś. Nie zaprzeczaj faktom.

Data: 2012-01-12 21:31:43
Autor: XL
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożercz y w działaniu
Dnia Thu, 12 Jan 2012 19:49:01 +0100, jadrys napisał(a):

Widzisz ogłupiony piesku kapitalistów - powinno¶ci± chłopa jest zaopatrzenie miast w żywno¶ć

No nie. Nie jest.
--
XL

Data: 2012-01-13 05:38:14
Autor: stevep
Dnia 12-01-2012 o 21:31:43 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dnia Thu, 12 Jan 2012 19:49:01 +0100, jadrys napisał(a):

Widzisz ogłupiony piesku kapitalistów - powinno¶ci± chłopa jest
zaopatrzenie miast w żywno¶ć

No nie. Nie jest.

Jadrys jest idiot±, a nawet "jadrysem roku".
--
stevep

Data: 2012-01-13 13:47:54
Autor: XL
Dnia Fri, 13 Jan 2012 05:38:14 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Sam jeste¶ idiot±.
Ponieważ nie da się z Tob± dyskutować. jak to z idiot± zreszt±.
--
XL

Data: 2012-01-13 16:11:43
Autor: stevep
Dnia 13-01-2012 o 13:47:54 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

To po kiegi ch... kretynko zawracasz głowę, dyskutuj tylko z podobnymi  sobie yntelektualystami.
--
stevep

Data: 2012-01-13 18:54:53
Autor: XL
Dnia Fri, 13 Jan 2012 16:11:43 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Widzę, że trzeba.
--
XL

Data: 2012-01-13 05:37:19
Autor: stevep
Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównoże rczy w działaniu
Dnia 12-01-2012 o 19:49:01 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Ależ sk±d! Zadenuncjował za ukrywanie zboża, które zżerały myszy a w  Moskwie i Leningradzie ludzie umierali z głodu! Oczywi¶cie o ile w  ogóle istniał, bo tyle mitów już wymy¶li kapitali¶ci że można zacz±ć  pow±tpiewać w istnienie takiej postaci w cielesnej powłoce.

Pieprzysz jak każdy komuch. Ukrywano zboĽe, żeby z głodu nie umrzeć.  Każde ziarnko zboża było starannie chronione, ty komunistyczna wywłoko.

Widzisz ogłupiony piesku kapitalistów - powinno¶ci± chłopa jest  zaopatrzenie miast w żywno¶ć a nie jej magazynowanie na własne potrzeby.  Tak jest ¶wiat urz±dzony, tylko tobie to w tym ogłupionym  ptasim  móżdżku nie chce zaistnieć, to prawidło.

Sam to odkryłe¶, czy wyczytałe¶ w "Historii WKP(b)", akurat w jednej z  ksi±żek o tym okresie, młody komunistyczny aktywista przychodzi na pole do  ciężko pracuj±cego chłopa, żeby powiedział, gdzie ukrył zboże, a ten mu na  to: "a ty co nie siejesz, nie orzesz, a chciałby¶ zbierać?".

--
stevep

Data: 2012-01-11 21:58:24
Autor: XL
Dnia Wed, 11 Jan 2012 21:37:53 +0100, jadrys napisał(a):

Ależ skąd! Zadenuncjował za ukrywanie zboża, które zżerały myszy a w Moskwie i Leningradzie ludzie umierali z głodu!

Wiki:

"Pawlik Morozow (Paweł Trofimowicz Morozow) (ros. Павел Трофимович (Павлик)
Морозов), ur. 14 listopada 1918, zm. 3 września 1932) - chłopiec ze wsi
Gierasimowka za Uralem, na poły mityczny pionier rozsławiony przez
stalinowskÄ… propagandÄ™ w latach 30. XX wieku."

"Bitwa stalingradzka – jedna z największych bitew[2] II wojny światowej,
toczÄ…ca siÄ™ w okresie od 17 lipca 1942 do 2 lutego 1943"

Niejaka rozbieżność czasowa Ci się wkradła w Twe przekonanie ;-PPP
--
XL

Data: 2012-01-12 19:47:41
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-11 21:58, XL pisze:
[...]

Przyznam ĹĽe za bardzo nie wiem o co Ci chodzi.. :-\

Data: 2012-01-12 21:31:17
Autor: XL
Dnia Thu, 12 Jan 2012 19:47:41 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

O głód w Stalingradzie i Moskwie - odległy czasowo od denuncjatora.
--
XL

Cywilizacja zombie, czyli kompleks gównożerczy w działaniu