Cywilizacje ciemniak贸w

Data: 2012-09-16 11:31:50
Autor: pulsar
Cywilizacje ciemniak贸w
http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/gdy-lamane-sa-nasze-zasady-budzi-sie-w-nas-wscieklosc,477479.html

Obserwuj膮c doniesienia ze 艣wiata odnosz臋 wra偶enie,
偶e nadchodzi starcie religii wschodu i zachodu,
czyli walka o przyw贸dztwo w cywilizacjach ciemniak贸w...
Ostatni wybuch zamieszek na Bliskim Wschodzie i ca艂a
ta sekwencja wydarze艅 towarzysz膮cych, z religijnymi
podtekstami, jest nader symptomatyczna... religie
to najwi臋ksze z艂o jakie si臋 przydarzy艂o cz艂owiekowi.

pulsar

Data: 2012-09-16 15:20:56
Autor: pulsar
Cywilizacje ciemniak贸w
Data: 2012-09-16 15:50:43
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak贸w
U偶ytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5055d238$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-09-16 11:31, pulsar pisze:

ci膮g dalszy nast臋puje:

http://www.tvn24.pl/iran-podnosi-nagrode-za-glowe-wykletego-pisarza-rozkaz-powinien-zostac-wykonany,277152,s.html

Ja Ci powiem...mam bardzo mieszane uczucia. Najpierw kolportowano informacj臋, jakoby prezydent Iranu powiedzia艂, 偶e Izrael nale偶y zmaza膰 z mapy 艣wiata. Ta informacja do dzi艣 jest kolportowana, jednak jest ona fa艂szywa. Nasili艂y si臋 znacznei ataki na islam, oczernianie Iranu, coraz bardzie jotwartym tekstem m贸wi si臋 o konieczno艣ci uderzenia na Iran. Ja nie wiem, czy ta informacja jest te偶 spreparowana, czy mo偶e rzeczywi艣cie tak by艂o. Jednak chcia艂bym pozna膰 ca艂o艣膰- kontekst tych wydarze艅.

p.s.
czy wiesz, 偶e po 9/11 pokazywano, jak to w Palestynie podli arabowie ciesz膮 siei demonstruj膮 swoj膮 rado艣膰 z ataku na WTC? Pami臋tasz? Jednak niemiecka TV pokaza艂a, jak to podchodzili ludzie do Palesty艅czyk贸w i proponowali im r贸偶ne rzeczy, 偶eby ci pokazywali swoj膮 rado艣膰- a nast臋pnie to filmowano. Zapytani przez niemieck膮 TV ludzie z ulicy jednog艂o艣nie niemal pot臋piali ataki na WTC- nie kryj膮c jednocze艣nie swojej antypatii do USA.

demokracja to rz膮dy os艂贸w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-16 18:20:12
Autor: trybun
Cywilizacje ciemniak贸w
W dniu 2012-09-16 15:50, Chiron pisze:
[...]

Jak mo偶esz mie膰 mieszane uczucia? Nie widzisz 偶e ten tzw. zach贸d ju偶 od do艣膰 dawna usi艂uje por贸wnywa膰 kultur臋 wschodu do swojej, a puki co w tej wschodniej nie ma nagr贸d za g艂owy 艣ciganych, np.Irakijczycy totalnie olali te 25 000 000 $ za g艂ow臋 Saddama. Tak w tej kulturze zachodu za takie pieni膮dze wi臋kszo艣膰 sprzeda艂a by ojca, matk臋, kochank臋 i wszystko co tylko mo偶liwe, a w Iraku Saddama nie sprzedali nawet jego osobi艣ci wrogowie. Tak, du偶o mogliby艣my si臋 nauczy膰 od ludzi wschodu - my kt贸rzy aspirujemy do tego zachodniego stylu bycia.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-09-16 20:02:32
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak贸w
U偶ytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k34u7r$qd4$1node2.news.atman.pl...
[...]

W 2003 r USA o艣wiadczy艂a, 偶e Turcja nie dostanie ani grosza (a proponowali ok. 3 miliardy $)- je艣li nie udost臋pniom im baz do ataku na Irak. I Turcja...odm贸wi艂a. W Europie, USA- ludzie w swej masie przestali mie膰 idea艂y, przestali wierzy膰 w cokolwiek. Trzymaj膮 si臋 si艂膮 swej techniki, tak偶e pewn膮- etykiet膮 (np Imperium Brytyjskie brzmi gro藕nie)- ale tak naprawd臋 niewiele za tym wszystkim stoi. Na wojnie najwa偶niejsze s膮 du偶e jaja, a tego w spedalonej i sfeminizowanej Europie (tak偶e USA) coraz mniej. A muzu艂manom tego nie brak.

Data: 2012-09-16 20:27:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywilizacje ciemniak贸w
niedziela, 16 wrze艣nia 2012 20:02. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

Przywr贸ci膰 poga艅stwo oraz podrzuci膰 Kalaczakr臋 -- - p贸jd膮 na Iran i Saud贸w jak w艣ciekli. Gemistus Plethon te偶 radzi艂 Bizanty艅czykom przywr贸cenie hellenizmu -- - nie pos艂uchali i Osma艅czycy ich zjedli na kolacj臋.

[...]

Jest du偶o, ale w 艣rodowiskach niechrze艣cija艅skich. Tymczasem chrze艣cijanie zajmuj膮 si臋 艣ciganiem jakich艣 nieistotnych "Nergal贸w" zamiast stawi膰 czo艂a muzu 艂ma艅skiemu problemowi 艁膭CZNIE ze stani臋ciem rami臋 w rami臋 z poganami.

A muzu艂manom tego nie brak.

Hehe, jaja to mo偶e maj膮, ale musku艂贸w? Jeden wy膰wiczony zawodowy 偶o艂nierz zachodni poradzi sobie dobrze ze zbieranin膮 z pospolitego ruszenia dziesi臋ciu 藕le umundurowanych 偶o艂nierzy arabskich, wagi koguciej. Kogut jak wiadomo posiada klejnoty rodowe i niewiele mi臋sa ponadto. Jedyne co muzu艂manie potrafi膮 robi膰 w dziedzinie militarnej to ataki zza w臋g艂a na nieuzbrojonych cywil贸w.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-16 12:44:01
Autor: Stachu Chebel
Cywilizacje ciemniak體
On 16 Wrz, 20:27, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Hehe, jaja to mo縠 maj, ale musku丑w? Jeden wy鎤iczony zawodowy 縪硁ierz
zachodni poradzi sobie dobrze ze zbieranin z pospolitego ruszenia
dziesi阠iu 糽e umundurowanych 縪硁ierzy arabskich, wagi koguciej.

Zbyt wiele razy naogladales sie RAMBO.

Data: 2012-09-16 13:24:33
Autor: Andromeda
Cywilizacje ciemniak體
On 16 Wrz, 20:27, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
niedziela, 16 wrze秐ia 2012 20:02. carbon entity 'Chiron' <eleu...@onet..eu>

> W 2003 r USA o秝iadczy砤, 縠 Turcja nie dostanie ani grosza (a proponowali
> ok. 3 miliardy $)- je秎i nie udost阷niom im baz do ataku na Irak. I
> Turcja...odm體i砤. W Europie, USA- ludzie w swej masie przestali mie
> idea硑, przestali wierzy w cokolwiek.

Przywr骳i poga駍two oraz podrzuci Kalaczakr -- - p骿d na Iran i Saud體
jak w禼iekli. Gemistus Plethon te radzi Bizanty馽zykom przywr骳enie
hellenizmu -- - nie pos硊chali i Osma馽zycy ich zjedli na kolacj.

> Trzymaj si si潮 swej techniki,
> tak縠 pewn- etykiet (np Imperium Brytyjskie brzmi gro糿ie)- ale tak
> naprawd niewiele za tym wszystkim stoi. Na wojnie najwa縩iejsze s du縠
> jaja, a tego w spedalonej i sfeminizowanej Europie (tak縠 USA) coraz
> mniej.

Jest du縪, ale w 秗odowiskach niechrze禼ija駍kich. Tymczasem chrze禼ijanie
zajmuj si 禼iganiem jakich nieistotnych "Nergal體" zamiast stawi czo砤
muzu 砿a駍kiemu problemowi !CZNIE ze stani阠iem rami w rami z poganami.

> A muzu砿anom tego nie brak.

Hehe, jaja to mo縠 maj, ale musku丑w? Jeden wy鎤iczony zawodowy 縪硁ierz
zachodni poradzi sobie dobrze ze zbieranin z pospolitego ruszenia
dziesi阠iu 糽e umundurowanych 縪硁ierzy arabskich, wagi koguciej. Kogut jak
wiadomo posiada klejnoty rodowe i niewiele mi阺a ponadto. Jedyne co
muzu砿anie potrafi robi w dziedzinie militarnej to ataki zza w阦砤 na
nieuzbrojonych cywil體.

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

  A co mia砨y zrobi katolicyzm, kt髍y b阣眂 najwi阫szym zbrodniarzem
w dziejach ludzko禼i, te Islamowi pokaza i jest religi
barbarzy馽體. Tzw. krucjaty do ziemi 秝i阾ej pokaza硑 i do tej pory
si to utrzymuje, i chrze禼ija駍two w oczach Islamowc體 jest skrajnym
barbarzy駍twem i dlatego wielu krzy縪wc體 przechodzi硂 na ich
stron ,bo warunki tej religii by硑 o niebo bardziej humanitarne. To
teraz nam si wydaje 縠 Islam to barbarzy駍two, dla Islamu to
katolicyzm jest barbarzy駍twem i tu maj historyczn racje.  Ca砮
szcz甓cie nie musimy wybiera mi阣zy jednym i drugim, chocia jak
mia砨ym wybiera to bym wybra kultur 秗edniowiecznych Chin czy
Japoni, a w砤秐ie dlatego.........................

Nazwa kraju pochodzi砤 od miasta, zwanego obecnie Ning-j黙n-fu. Tak縠
tamtejsi mieszka馽y uwa縜li, 縠 oddawanie kobiet obcym przybyszom
zapewnia 縴czliwo舵 bog體. Gdy pojawia si go舵, gospodarz opuszcza
sw骿 dom na kilka dni, w trakcie kt髍ych jego 縪na zabawia砤 w 硂縰
przybysza. Aby nie dosz硂 do nieporozumie, go舵 zawiesza na zewn眛rz
domu sw czapk, lub zostawia jakikolwiek inny znak, potwierdzaj眂y
jego obecno舵. Tak縠 i tutaj us硊ga nie by砤 bezinteresowna, chocia
cena nie by砤 wyg髍owana. Kupcy najcz甓ciej ofiarowali jakich skrawek
materia硊, lub inny, ma硂 warto禼iowy drobiazg. Mimo tego obcych
wypatrywano na drogach, oferuj眂 im pi阫ne 縪ny.
Na jeszcze wi阫sz skal podr罂ni mogli zaspokoi swoje apetyty
seksualne w Tybecie. Tamtejsi m昕czy糿i mieli w pogardzie dziewictwo,
uwa縜j眂, 縠 skoro dziewczyna pozosta砤 dziewic, to najwyra糿iej jest
nieatrakcyjna, a co wi阠ej, bogowie jej nie sprzyjaj, skoro m昕czy糿i
nie zabiegali o jej wzgl阣y. Kobieta by砤 w tym wi阫szym powa縜niu, im
mia砤 wi阫sz liczb kochank體. Dlatego ktokolwiek tamt阣y
przeje縟縜, otrzymywa ofert. Z okolicy schodzi硑 si stare kobiety,
prowadz眂 ze sob c髍ki na wydaniu. Bywa硂 ich od dwudziestu do
czterdziestu. Podr罂ni mogli w nich przebiera, aby odda si uciechom
z jedn z nich przez ca硑 okres pobytu w tamtym rejonie. R體nie i
tutaj us硊gi seksualne nie by硑 do ko馽a bezp砤tne. Na po縠gnanie
nale縜硂 dziewczynie ofiarowa klejnot na dow骴, 縠 mia砤 ona
kochanka. Im wi阫sz liczb klejnot體 na szyi nosi砤 dziewczyna, tym
by砤 lepsz parti. Tak縠 ze wzgl阣u na wnoszony w nich posag.
Wypada硂, aby panna na wydaniu mia砤 ich ponad dwadzie禼ia. Ta, kt髍ej
nie uda硂 si zgromadzi dwudziestu podarowanych klejnot體, by砤
wzgardzana przez miejscowych kawaler體.

Data: 2012-09-16 14:04:04
Autor: Andromeda
Cywilizacje ciemniak體
On 16 Wrz, 22:53, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
niedziela, 16 wrze秐ia 2012 22:24. carbon entity 'Andromeda'
<robert.pawlows...@gmail.com>

> [...]

> Wypada硂, aby panna na wydaniu mia砤 ich ponad dwadzie禼ia. Ta, kt髍ej
> nie uda硂 si zgromadzi dwudziestu podarowanych klejnot體, by砤

Dok砤dnie. Warto wiedzie, 縠 w Tybecie cz阺to podr罂owali w interesach
handlowych wcieleni lamowie i jogini, kt髍zy z okazji zabaw seksualnych
nauczali swoje tak uzyskane partnerki zasad karma-mudry -- - seksualnej
praktyki w jodze tantrycznej. Jednym s硂wem 潮czyli przyjemne z po縴tecznym.

PS. Islam, ale ten prawdziwy a nie wsp蟪czesny pruderyjny wahabizm, te nie
ceni dziewictwa, poza wypadkami rodzin ksi笨阠ych i podobnych. Zach阠ano
podr罂nych do brania ma晨e駍tw czasowych z c髍kami gospodarzy, podczas
kt髍ych go舵 nie tylko by do tego, 縠by pofolgowa swoim przyjemno禼iom,
ale mia r體nie obowi眤ek gry wst阷nej i sprawienia rozkoszy m硂dym
dziewcz阾om. Traktaty w rodzaju "Ogr骴 pe砮n wonno禼i" by硑 pisane
szczeg髄nie w celu zach阠enia m硂dzie馽體 do wsp蟪縴cia z dziewcz阾ami po
to, 縠by zniech阠i ich do popularnej, ale zwalczanej surowo pederastii.
Liberalna obyczajowo舵 dawnego islamu w okresie rozkwitu jest te oppisana w
opowie禼iach "1001 Nocy". Niestety w krrajach arabskich zwyci昕y
modernistyczny i pruderyjny wahabizm, dawny liberalny islam zosta wyparty.

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

  Bo katolicyzm to jest moralno舵 biedoty- monogamia- tak jak za
komuny biedak zazdro禼i bogactwa i d骲r, tak katolicyzm b阣眂y
religi do丑w spo砮cznych, znacjonalizowa 縪ny, 縠 dla ka縟ego po
r體no, czyli po jednej.
  Kultury poga駍kie sta硑 o niebo wy縠j od chrze禼ia駍twa, dopiero-
religia biedoty - rozwali砤 nihilizmem katolickim wysokie warto禼i
poga駍twa, jak te ta moralno舵 biedak體 skazi砤 Islam i tam Islam
jest podzielony.

Data: 2012-09-16 23:12:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywilizacje ciemniak贸w
niedziela, 16 wrze艣nia 2012 23:04. carbon entity 'Andromeda' <robert.pawlowski4@gmail.com>

  Bo katolicyzm to jest moralno艣膰 biedoty- monogamia- tak jak za
komuny biedak zazdro艣ci艂 bogactwa i d贸br, tak katolicyzm b臋d膮cy
religi膮 do艂贸w spo艂ecznych, znacjonalizowa艂 偶ony, 偶e dla ka偶dego po
r贸wno, czyli po jednej.
  Kultury poga艅skie sta艂y o niebo wy偶ej od chrze艣cia艅stwa, dopiero-
religia biedoty - rozwali艂a nihilizmem katolickim wysokie warto艣ci
poga艅stwa, jak te偶 ta moralno艣膰 biedak贸w skazi艂a Islam i tam Islam
jest podzielony.

Obecnie islam upad艂 tak nisko, 偶e nadaje si臋 tylko i wy艂膮cznie do kasacji.
Wahabizm wraz z zakazem ma艂偶e艅stw czasowych i podr贸偶nych nie tylko nie zwalczy艂 zbocze艅 p艂ciowych i gwa艂t贸w pomimo 艣cis艂ej egzekucji nakazu skr贸cenia zbocze艅ca o g艂ow臋, ale je nasili艂. Wystarczy tylko wspomnie膰 o kwitn膮cej pederastii homoseksualnej w Pakistanie (baccha bazi) kt贸ra tak napawa wstr臋tem naszych 偶o艂nierzy.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-16 14:21:34
Autor: Andromeda
Cywilizacje ciemniak體
On 16 Wrz, 23:12, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
niedziela, 16 wrze秐ia 2012 23:04. carbon entity 'Andromeda'
<robert.pawlows...@gmail.com>

> [...]
> religia biedoty - rozwali砤 nihilizmem katolickim wysokie warto禼i
> poga駍twa, jak te ta moralno舵 biedak體 skazi砤 Islam i tam Islam

Obecnie islam upad tak nisko, 縠 nadaje si tylko i wy潮cznie do kasacji.
Wahabizm wraz z zakazem ma晨e駍tw czasowych i podr罂nych nie tylko nie
zwalczy zbocze p砪iowych i gwa硉體 pomimo 禼is砮j egzekucji nakazu
skr骳enia zbocze馽a o g硂w, ale je nasili. Wystarczy tylko wspomnie o
kwitn眂ej pederastii homoseksualnej w Pakistanie (baccha bazi) kt髍a tak
napawa wstr阾em naszych 縪硁ierzy.

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

  To si w砤秐ie o to rozbija 縠 masz ortodoksyjny d蟪 w islamie,
kt髍y jest zaporzyczony z 200 lat krucjat chrze禼ija駍kich i r體nie
spotyka si Arab體 wyznaj眂ych Islam ,gdzie tam kultura i poligamia
kwitnie i jest bardzo otwarta, czyli ten stary liberalny Islam. Tylko
秏iecie najszybciej wyp鍄waj, s najbardziej widoczni.

Data: 2012-09-17 01:11:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywilizacje ciemniak贸w
niedziela, 16 wrze艣nia 2012 23:21. carbon entity 'Andromeda' <robert.pawlowski4@gmail.com>

  To si臋 w艂a艣nie o to rozbija 偶e masz ortodoksyjny d贸艂 w islamie,
kt贸ry jest zaporzyczony z 200 lat krucjat chrze艣cija艅skich i r贸wnie偶
spotyka si臋 Arab贸w wyznaj膮cych Islam ,gdzie tam kultura i poligamia
kwitnie i jest bardzo otwarta, czyli ten stary liberalny Islam. Tylko
艣miecie najszybciej wyp暮ywaj膮, s膮 najbardziej widoczni.

Pomy艣l zatem dlaczego w Rzeczpospolitej Szkacheckiej homoseksualizm by艂 rzadko艣ci膮 pomimo, 偶e nie by艂o przez ca艂y okres 偶adnych praw zakazuj膮cych sodomii. Podpowiem, 偶e mia艂o to zwi膮zek z powszechnie przyjmowan膮 fikcj膮, i偶 grzanie 艂o偶a czci dziewiczej zacnej panny ani wierno艣ci m臋zatki nie uchybi i nale偶y do obowi膮zk贸w go艣cinno艣ci, a kto by 艣mia艂 rzec inaczej i dom gospodarza os艂awia膰, na szablach b臋dzie rozsiekan ;) Jak bocian dzieci臋 przyniesie, to na organist臋 albo ekonoma b臋kart zostanie wychowany, kt贸rzy potrzebni we dworze.

Sierdzili si臋 na ten bujny erotyzm sarmacki odziani we fraki labusie-
morali艣ci epoki O艣wiecenia, kt贸rzy wraz z obcym przyodziewkiem z Pary偶a i Kr贸lewca mogli tylko przynie艣膰 pederasti臋 i syfilizm, i wypominali z obrzydzeniem rozpust臋 z艂otow艂osym polskim pannom, radzili je do klasztor贸w s艂a膰... w istocie dlatego, 偶e im najpi臋kniejszych ch艂opc贸w uwodz膮. Tam natomiast gdzie si臋 zw艂aszcza w krajach anglosaskich upowszechni艂 w贸wczas purytanizm, tam do dzi艣 popularne s膮 homoseksualizm i pedofilia. To sporo t艂umaczy, dlaczego wsp贸lczesne ruchy gejowskie z tak膮 nadziej膮 patrz膮 na inwazj臋 wahabit贸w, pomimo 偶e tam za sodomi臋 grozi kara 艣mierci.

Mora艂: 呕eby ludzie gubili swoje nasienie w niew艂a艣ciwych dziurkach, nale偶y najpierw na艂o偶y膰 restrykcje na wk艂adanie do tych naturalnych i w艂a艣ciwych.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-16 22:54:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywilizacje ciemniak贸w
niedziela, 16 wrze艣nia 2012 22:24. carbon entity 'Andromeda' <robert.pawlowski4@gmail.com>

> [...]

jak wiadomo posiada klejnoty rodowe i niewiele mi臋sa ponadto. Jedyne co
muzu艂manie potrafi膮 robi膰 w dziedzinie militarnej to ataki zza w臋g艂a na

  A co mia艂by zrobi膰 katolicyzm, kt贸ry b臋d膮c najwi臋kszym zbrodniarzem
w dziejach ludzko艣ci, te偶 Islamowi pokaza艂 i偶 jest religi膮
barbarzy艅c贸w. Tzw. krucjaty do ziemi 艣wi臋tej pokaza艂y i do tej pory
si臋 to utrzymuje, i偶 chrze艣cija艅stwo w oczach Islamowc贸w jest skrajnym
barbarzy艅stwem i dlatego wielu krzy偶owc贸w przechodzi艂o na ich
stron臋 ,bo warunki tej religii by艂y o niebo bardziej humanitarne. To
teraz nam si臋 wydaje 偶e Islam to barbarzy艅stwo, dla Islamu to
katolicyzm jest barbarzy艅stwem i tu maj膮 historyczn膮 racje.  Ca艂e
szcz臋艣cie nie musimy wybiera膰 mi臋dzy jednym i drugim, chocia偶 jak
mia艂bym wybiera膰 to bym wybra艂 kultur臋 艣redniowiecznych Chin czy
Japoni, a w艂a艣nie dlatego.........................

Nazwa kraju pochodzi艂a od miasta, zwanego obecnie Ning-j眉an-fu. Tak偶e
tamtejsi mieszka艅cy uwa偶ali, 偶e oddawanie kobiet obcym przybyszom
zapewnia 偶yczliwo艣膰 bog贸w. Gdy pojawia艂 si臋 go艣膰, gospodarz opuszcza艂
sw贸j dom na kilka dni, w trakcie kt贸rych jego 偶ona zabawia艂a w 艂o偶u
przybysza. Aby nie dosz艂o do nieporozumie艅, go艣膰 zawiesza艂 na zewn膮trz
domu sw膮 czapk臋, lub zostawia艂 jakikolwiek inny znak, potwierdzaj膮cy
jego obecno艣膰. Tak偶e i tutaj us艂uga nie by艂a bezinteresowna, chocia偶
cena nie by艂a wyg贸rowana. Kupcy najcz臋艣ciej ofiarowali jakich skrawek
materia艂u, lub inny, ma艂o warto艣ciowy drobiazg. Mimo tego obcych
wypatrywano na drogach, oferuj膮c im pi臋kne 偶ony.
Na jeszcze wi臋ksz膮 skal臋 podr贸偶ni mogli zaspokoi膰 swoje apetyty
seksualne w Tybecie. Tamtejsi m臋偶czy藕ni mieli w pogardzie dziewictwo,
uwa偶aj膮c, 偶e skoro dziewczyna pozosta艂a dziewic膮, to najwyra藕niej jest
nieatrakcyjna, a co wi臋cej, bogowie jej nie sprzyjaj膮, skoro m臋偶czy藕ni
nie zabiegali o jej wzgl臋dy. Kobieta by艂a w tym wi臋kszym powa偶aniu, im
mia艂a wi臋ksz膮 liczb臋 kochank贸w. Dlatego ktokolwiek tamt臋dy
przeje偶d偶a艂, otrzymywa艂 ofert臋. Z okolicy schodzi艂y si臋 stare kobiety,
prowadz膮c ze sob膮 c贸rki na wydaniu. Bywa艂o ich od dwudziestu do
czterdziestu. Podr贸偶ni mogli w nich przebiera膰, aby odda膰 si臋 uciechom
z jedn膮 z nich przez ca艂y okres pobytu w tamtym rejonie. R贸wnie偶 i
tutaj us艂ugi seksualne nie by艂y do ko艅ca bezp艂atne. Na po偶egnanie
nale偶a艂o dziewczynie ofiarowa膰 klejnot na dow贸d, 偶e mia艂a ona
kochanka. Im wi臋ksz膮 liczb臋 klejnot贸w na szyi nosi艂a dziewczyna, tym
by艂a lepsz膮 parti膮. Tak偶e ze wzgl臋du na wnoszony w nich posag.
Wypada艂o, aby panna na wydaniu mia艂a ich ponad dwadzie艣cia. Ta, kt贸rej
nie uda艂o si臋 zgromadzi膰 dwudziestu podarowanych klejnot贸w, by艂a
wzgardzana przez miejscowych kawaler贸w.

Dok艂adnie. Warto wiedzie膰, 偶e w Tybecie cz臋sto podr贸偶owali w interesach handlowych wcieleni lamowie i jogini, kt贸rzy z okazji zabaw seksualnych nauczali swoje tak uzyskane partnerki zasad karma-mudry -- - seksualnej praktyki w jodze tantrycznej. Jednym s艂owem 艂膮czyli przyjemne z po偶ytecznym.

PS. Islam, ale ten prawdziwy a nie wsp贸艂czesny pruderyjny wahabizm, te偶 nie ceni艂 dziewictwa, poza wypadkami rodzin ksi膮偶臋cych i podobnych. Zach臋cano podr贸偶nych do brania ma艂偶e艅stw czasowych z c贸rkami gospodarzy, podczas kt贸rych go艣膰 nie tylko by艂 do tego, 偶eby pofolgowa膰 swoim przyjemno艣ciom, ale mia艂 r贸wnie偶 obowi膮zek gry wst臋pnej i sprawienia rozkoszy m艂odym dziewcz臋tom. Traktaty w rodzaju "Ogr贸d pe艂en wonno艣ci" by艂y pisane szczeg贸lnie w celu zach臋cenia m艂odzie艅c贸w do wsp贸艂偶ycia z dziewcz臋tami po to, 偶eby zniech臋ci膰 ich do popularnej, ale zwalczanej surowo pederastii. Liberalna obyczajowo艣膰 dawnego islamu w okresie rozkwitu jest te偶 oppisana w opowie艣ciach "1001 Nocy". Niestety w krajach arabskich zwyci臋偶y艂 modernistyczny i pruderyjny wahabizm, dawny liberalny islam zosta艂 wyparty. Jest to jeden z powod贸w, 偶e to, co si臋 dzisiaj nazywa islamem nale偶y kategorycznie zwalcza膰.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-16 22:04:30
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak贸w
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k355mm$n1e$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nie za bardzo zrozumia艂em. Ot贸偶 ca艂kiem hipotetycznie- jak sobie wyobra偶asz po 1000 latach chrze艣cija艅stwa taki powr贸t do poga艅stwa na masow膮 skal臋? Ba! Nawet nie chodzi艂o tu o bog贸w olimpijskich, ale o Platonizm! Przecie偶 to nie do艣膰, 偶e political- fiction, to absurd. Poza tym dzieje maj膮 swoj膮 logik臋. Juiusz Apostata, kiedy chrze艣cija艅stwo oficjalne nie mia艂o jeszcze nawet 100 lat- zabra艂 si臋 za niszczenie go systematycznie i bardzo logicznie. Mia艂 plan- dobry. Mia艂 ogromny talent wojskowy, administracyjny.  Jednak nieub艂agana logika dziej贸w doprowadzi艂a go do kompletnej kl臋ski. Nikt ju偶 po nim nie pr贸bowa艂 wdra偶a膰 podobnych pomys艂贸w- czuj膮c ich nonsens.

Data: 2012-09-16 22:33:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywilizacje ciemniak贸w
niedziela, 16 wrze艣nia 2012 22:04. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Juliusz Apostata, kiedy chrze艣cija艅stwo
oficjalne nie mia艂o jeszcze nawet 100 lat- zabra艂 si臋 za niszczenie go
systematycznie i bardzo logicznie.

Za du偶o "Tu govorit Vatikan" -- - trzeba pos艂ucha膰 te偶 radia Erevan:
Nie Juliusz tylko Julian.
Nie apostata tylko Julian Wielki albo Julian Filozof.
Nie niszczy艂, tylko sprowadza艂 z ob艂ok贸w na ziemi臋.

Za Juliana nie by艂o powa偶niejszych prze艣ladowa艅 chrze艣cija艅stwa, zaledwie jego dyskryminacja w sferach pa艅stwowych i akademickich. Niewielka ilo艣膰 chrze艣cijan zosta艂a skazana za przest臋pstwa pospolite z u偶yciem albo nawo艂ywaniem do u偶ycia przemocy w obronie niedawno uzyskanych przywilej贸w.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-16 22:39:43
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak贸w
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k35d26$tup$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zgadza si臋 - m贸j b艂膮d

Nie apostata tylko Julian Wielki albo Julian Filozof.
P贸藕niej nazwany Apostat膮.

Nie niszczy艂, tylko sprowadza艂 z ob艂ok贸w na ziemi臋.
Niszczy艂

[...]
Nigdzie nie twierdzi艂em, 偶e prze艣ladowa艂. On niszczy艂 chrze艣cija艅stwo. Wiedzia艂, 偶e nie wolno prze艣ladowa膰- bo efekt odwrotny. Gdzie m贸g艂- to wprowadza艂 wi臋c mi臋dzy chrze艣cijanami zam臋t. A to sprowadzi艂 do Rzymu wygnanych biskup贸w i wspiera艂 ich, a to na uczelni zakaza艂 naucza膰 Ewangelii, wspiera艂 pogan, etc.

Data: 2012-09-17 10:18:59
Autor: Grzegorz Z.
Cywilizacje ciemniak體
Chiron napisa:

U縴tkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa w wiadomo禼i news:k355mm$n1e$2node2.news.atman.pl...
niedziela, 16 wrze秐ia 2012 20:02. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

Nie za bardzo zrozumia砮m. Ot罂 ca砶iem hipotetycznie- jak sobie wyobra縜sz po 1000 latach chrze禼ija駍twa taki powr髏 do poga駍twa

Gdzie ty masz to "chrze禼ija駍two" poza uroczysto禼iami pa駍twowymi w
telewizji? Pogoni kieckowych spasibrzuch體 od pa駍twowego 砍oba, tych
kt髍zy pope硁ili przest阷stwa zamkn辨, pozosta硑ch skierowa na "wolny
rynek", niech konkuruj z innymi na uczciwych zasadach, zaczynaj眂 od
poziomu ulicznych sprzedawc體 skarpetek.

Co wtedy z tego "xia駍twa" zostanie?

--
"Niechaj b阣zie przekl阾y b骻 ojciec i syn, i duch, i matka naj秝i阾sza, i
ca砮 kr髄estwo niebieskie"

Data: 2012-09-17 10:44:57
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak體
U縴tkownik "Grzegorz Z." <urwan@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:k36mdj$r0g$1dont-email.me...
[...]

Chcesz zobaczy w czasach wsp蟪czesnych chrze禼ijan mordowanych tylko za to, 縠 nie chc si wyrzec Chrystusa? Pogooglaj, albo popatrz na tubce- w szczeg髄no禼i w Indiach. Co tam jednak z tego chrze禼ija駍twa zostaje.

demokracja to rz眃y os丑w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-17 11:32:46
Autor: Grzegorz Z.
Cywilizacje ciemniak體
Chiron napisa:

[...]

Tak! Chc! Chc! Chc zobaczy!

Data: 2012-09-17 11:46:29
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak體
U縴tkownik "Grzegorz Z." <urwan@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:k36qnt$i9j$1dont-email.me...
Chiron napisa:

http://www.youtube.com/watch?v=uaw97Fg4CN4&feature=related

Data: 2012-09-17 11:53:36
Autor: Grzegorz Z.
Cywilizacje ciemniak體
Chiron napisa:

[...]

To nie film, to slajdy z demotami.

Poprosz o film w kt髍ym pokazano jak banda wyznawc體 jednej religii trzyma
n罂 na gardle wyznawcy chrze禼ija駍kiej sekty i m體i mu: "dajemy ci
ostatni szans! Napluj na Krzy! Wyrzeknij si swojego Pana Jezusa
Chrystusa!"

Po czym m體i: "Zabijcie mnie, nie wyrzekn si! Jezu ufam Tobie!!!
aaaaararrrrrrhhhhhghhhghghghhhhhhhhh"

Taki film poprosz.

Data: 2012-09-17 15:32:05
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak體
U縴tkownik "Grzegorz Z." <urwan@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:k36ruv$oq0$1dont-email.me...
Chiron napisa:

[...]

Grzogorzu Z- staczasz si. Powaga. W moim przekonaniu jeste na r體ni pochy砮j. Pisz to- bo masz wyb髍.

Data: 2012-09-19 07:04:05
Autor: Grzegorz Z.
Cywilizacje ciemniak體
Chiron napisa:

[...]

Nie weksluj.

Data: 2012-09-20 17:04:59
Autor: mkarwan
Cywilizacje ciemniak體
U縴tkownik "Grzegorz Z." <urwan@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:k3bjo5$2sb$1dont-email.me...

Z list體 Grzegorza Z. tch髍zliwie ukrywaj眂ego si za anonymizerem

"O 縠sz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Oby zdycha d硊go i bole禼iach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przecie ju nale縜砮m do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz ko禼i蟪.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj b阣zie przekl阾y B骻 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Naj秝i阾sza, i
ca砮 kr髄estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie 縴d體 nie znosz"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj 痽du"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubi dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-09-17 14:57:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywilizacje ciemniak贸w
poniedzia艂ek, 17 wrze艣nia 2012 10:44. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Chcesz zobaczy膰 w czasach wsp贸艂czesnych chrze艣cijan mordowanych tylko za
to, 偶e nie chc膮 si臋 wyrzec Chrystusa? Pogooglaj, albo popatrz na tubce- w
szczeg贸lno艣ci w Indiach. Co艣 tam jednak z tego chrze艣cija艅stwa zostaje.

Mi si臋 wydaje, 偶e s膮 mordowani za to raczej, 偶e s膮 postrzegani jako pozosta艂o艣膰 po zaborcach. Poza tym jest jeszcze par臋 kwestii o kt贸rych si臋 nie m贸wi -- -- 偶e chrze艣cijanie wspieraj膮 indyjski "sekularyzm", 偶e prowadz膮 agresywny styl misji (np. g艂osz膮 credo swojej religii w 艣wi膮tyniach hinduistycznych zak艂ocaj膮c 艣wi臋ta religijne), 偶e chrze艣cijanie jak r贸wnie偶 muzu艂manie w Indiach wsp贸lpracuj膮 ze stalinowsko-maoistyczn膮 partyzantk膮 Naxalit贸w, kt贸ra ma na sumieniu wi臋cej brahmanist贸w ni偶 brahmani艣ci chrze艣cijan etc. I wtedy dopiero widzisz pe艂ny obraz sytuacji. To co si臋 m贸wi w naszych mediach to jest po艂owa prawdy wygodna dla Ko艣cio艂ow chrze艣cija艅skich -- - w praktyce nie m贸wi si臋 prawie, 偶e w Indiach od dekad trwa wojna domowa z Naxalitami i ich poplecznikami.

PS. Lies, Damned Lies, and the "Persecution" of Christians in India
http://tinyurl.com/8t4n7wu

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-18 14:39:41
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak贸w
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k376n8$acs$2node1.news.atman.pl...
[...]

No to ciekawe. Dlaczego wi臋c nie morduj膮 swoich najwi臋kszych wrog贸w- buddyst贸w? Tak, zaraz co艣 wyci膮gniesz, ale to i tak u艂amek (dos艂ownie) mordowanych chrze艣cijan. A przecie偶 z tego, co wiem- buddy艣ci tylko w wypadku hinduizmu ka偶膮 si臋 wyrzec swojej religii. Hindui艣ci ich nienawidz膮. No ale morduj膮 chrze艣cijan- czasem nawet razem z buddystami.

Data: 2012-09-18 15:38:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywilizacje ciemniak贸w
wtorek, 18 wrze艣nia 2012 14:39. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

Dlatego, 偶e nie ma praktykuj膮cych buddyst贸w w艣r贸d Naxalit贸w.
Jak r贸wnie偶 wsr贸d maoist贸w nepalskich, kt贸rzy obalili prawowit膮 dynasti臋 kr贸lewsk膮 oraz zwalczaj膮 r贸wno buddyzm i hinduizm.

To s膮 ruchy, gdzie toleruje si臋 sekularyst贸w, chrze艣cijan, muzu艂man贸w i wszystko co niedharmiczne. Przypomn臋, 偶e r贸wnie偶 Chiny Ludowe wpuszczaj膮 cz臋sto-g臋sto misjonarzy religii zachodnich na teren Tybetu mimo 偶e nie bardzo toleruj膮 ich w prowincjach centralnych. Jest to u偶ywaj膮c terminologii znanej z tantry "Szy-lu艅" oraz "Kalki-Purany" nie艣wi臋te przymierze barbarzy艅c贸w w wojnie wypowiedzianej przez nich przeciwko Kr贸lestwu Szambhali.

Kiedy misjonarze buddyjscy przybywaj膮 do kraj贸w chrze艣cija艅skiego Zachodu, nie pos艂uguj膮 si臋 przemoc膮, przymusem, szanta偶ami, nie zak艂贸caj膮 cudzych 艣wi膮t religijnych wchodz膮c na nie bez zaproszenia z kazaniami, a przede wszystkim nie korzystaj膮 z przychylno艣ci zbuntowanych grup paramilitarnych do gn臋bienia innowierc贸w. To samo mo偶na powiedzie膰 o misjonarzach brami艅skich.

Wygl膮da to raczej tak, 偶e wisi sobie ulotka na s艂upie, kto艣 gdzie艣 tam sobie s艂ysza艂 albo widzia艂 product-placement w filmie sztuk walki to sobie przyjdzie albo nie przyjdzie na spotkanie. Gdyby w ten spos贸b dzia艂ali misjonarze w Indiach to nie byliby za to sekowani. Innych sposob贸w misji stosowa膰 raczej nie wolno, istnieje silne przeciwskazanie, od kt贸rego blisko do zakazu. Misjonarze chrze艣cija艅scy w Indiach dzia艂aj膮 jednak wed艂ug zasad kolonialnych -- - nie czekaj膮 a偶 kto艣 przyjdzie do nich, tylko wsz臋dzie w najmniejsz膮 dziur臋 musz膮 w艣ciubi膰 sw贸j nos, ich misjologia po艂膮czona z apologetyk膮 opiera si臋 na zasadzie totalnego podboju. W tym nie wstydz膮 si臋 bra膰 sobie krwawych zbuntowanych cham贸w na sprzymierze艅c贸w.

Gdyby buddy艣ci czy bramini艣ci stosowali dzi艣 t臋 zasad臋 w Europie, to z chrze艣cija艅stwa kamie艅 na kamieniu by nie zosta艂. Tymczasem chrze艣cijanie, kt贸rzy w Europie le偶膮 i kwicz膮, sprzymierzaj膮 si臋 z tak膮 bolszewick膮 dzicz膮 w Indiach, chowaj膮c naxalickich zbieg贸w w swoich stodo艂ach i dziwi膮 si臋 jeszcze, 偶e s膮siedzi 艣mi膮 k艂u膰 stogi wid艂ami. I co im z tego wychodzi? Czy cywilizacja indyjska tak偶e le偶y i kwiczy? Nie -- - pomimo wielu dekad kierowanej przeciwko niej podjazdowej wojny domowej -- - 偶yje i kopie!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-18 22:26:38
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak贸w
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k39tg3$3sa$1node1.news.atman.pl...
[...]

No tak- tworz膮 jakie艣 domy dla bezdomnych, darmowe jad艂odajnie, szpitale- jak Matka Teresa. No to rzeczywi艣cie si臋 wciskaj膮.

[...]

Nie wiem, jak jest z buddyzmem. Jednak sprawa powszechnie chyba znana: rz膮d Indii finansuje ruchy brami艅skie w Europie i Ameryce P贸艂nocnej. Bez wsparcia rz膮du Indii nikt w Europie czy USA nie 艣piewa艂 by "Hare Krishna, Hare, Hare".
Wiesz- tam si臋 toczy wojna. Nic mi nie wiadomo na temat wspomagania przez chrze艣cijan maoist贸w. Wiem jedno- pierwsz膮 ofiar膮 wojny jest zawsze prawda. Fakt pozostaje faktem: to nie chrze艣cijanie morduj膮 w Indiach, ale chrze艣cijanie s膮 tam mordowani. I za to odpowiadaj膮 zar贸wno hindui艣ci, jak i buddy艣ci.

Data: 2012-09-18 22:51:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cywilizacje ciemniak贸w
wtorek, 18 wrze艣nia 2012 22:26. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

To jest tylko niewielki u艂amek prawdy. Poczytaj, w jaki chamski spos贸b chrze艣cijanie panosz膮 si臋 w Indiach i jak wspomagaj膮 maoist贸w. S膮 na ten temat 藕r贸d艂a, tylko na Zach贸d one nie docieraj膮 ze wzgl臋du na czarn膮 i czerwon膮 cenzur臋. Mo偶na co prawda powiedzie膰, 偶e pomi臋dzy czarnymi i czerwonymi panuje konflikt, ale naxalickiego szamba od lat nikt nie chce wyci膮gn膮膰. A ono wyj膮tkowo cuchnie i wkr贸tce zacznie si臋 wylewa膰.

Hindui艣ci ani buddy艣ci europejscy nie wspieraj膮 aktualnie po cichu 偶adnej licz膮cej si臋 grupy terrorystyczno-militarnej prowadz膮cej aktywn膮 walk臋 (zamachy, porwania, rozboje, pacyfikacje) na terenie Europy, przynajmniej mi o tym nie wiadomo. I mam nadziej臋, 偶e nie b臋d膮 musieli, to raczej nie jest w gu艣cie religii niemonoteistycznych, mo偶e poza Sri Lank膮 i Japoni膮 gdzie mmy do czynienia z praniem wewn臋tznych brud贸w. Przy czym je艣li b臋d膮, to prawdopodobnie z najwi臋ksz膮 odraz膮 przeciwko muzu艂manom, a nie chrze艣cijanom.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-19 09:58:46
Autor: Chiron
Cywilizacje ciemniak贸w
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k3amsc$uql$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem, sk膮d pochodz膮 Twoje informacje. Ja o tej partii dowiedzia艂em si臋 od Ciebie. Zapyta艂em, poszuka艂em- i nikt nie potwierdzi艂 mi Twoich rewelacji. No- nikt to moja bardzo dobra znajoma, buddystka. :-). Kobitka mieszka obecnie w GB, ko艅czy艂a studia w USA- ma sporo kontakt贸w w Indiach. Nie potwierdzi艂a, a nawet by艂a zaskoczona, 偶e kto艣 wi膮偶e chrze艣cijan w Indiach z maoistami. Jest to partia utworzona przez Chi艅czyk贸w- de facto anty- indyjska. Znani s膮 z akt贸w terroru- no ale jak to maoi艣ci. Jednak ona by艂a zdziwiona, 偶e wsp贸艂pracowa膰 mog膮 z ni膮 chrze艣cijanie. Dla mnie jedno jest pewne- powt贸rz臋: ofiar膮- pierwsz膮 ofiar膮 KA呕DEJ wojny- jest prawda. Nie mam poj臋cia, sk膮d czerpiesz swoje informacje- jedno jest pewne: gin膮 chrze艣cijanie, mordowani przez buddyst贸w ihinduist贸w. Buddyst贸w niewielu jest zamieszanych w mordy chrze艣cijan- ale i te偶 niewielu ich jest w og贸le. Nie s艂ysza艂em, ani chyba nikt nie s艂ysza艂, aby to chrze艣cijanie w Indiach mordowali kogo艣 za swoj膮 wiar臋. To_s膮_fakty. Rozumiem, 偶e kto艣 mo偶e rozsiewa膰 plotki, aby takie akty przemocy wyzwala膰- jednak tu najgorzej spisuj膮 si臋 w艂adze lokalne- w艂膮cznie z policj膮, bo nie do艣膰, 偶e nie prowadz膮 na og贸艂 偶adnych dochodze艅, albo je umarzaj膮- to jeszcze zdarza艂o si臋, 偶e przemoc taka odbywa艂a si臋 przy cichym ich poparciu. To s膮 fakty- i 艂atwo je sprawdzi膰. Watykan nie raz ju偶 prosi艂 o pomoc 艣wiat, 偶eby pom贸g艂 po艂o偶y膰 kres tym mordom. I nie dziwi臋 si臋, 偶e rz膮d Indii jako艣 si臋 t艂umaczy. Tak jest zawsze- zgania膰 win臋 na ofiary. Przykre, 偶e Ty w to wchodzisz.

[...]

Pewno tak. Te偶 nie s艂ysza艂em. Jednak hindui艣ci dzia艂aj膮 jak co艣 w rodzaju...konia troja艅skiego w kulturze europejskiej. W艂a艣ciwie to oni s膮 tw贸rcami europejskich pop艂uczyn pod nazw膮 NewAge. A to tak, jakby艣 ludziom rozdawa艂 narkotyki- ka偶demu, kto ch臋tny. I zobacz- nasuwa mi si臋: ma艂o kto rozr贸偶nia tak diametralnie r贸偶ne od siebie religie, jak hinduizm i buddyzm, miesza si臋 w rozmowach te poj臋cia jako zamienne. No tak jest w Polsce- nawet w audycjach radiowych, traktuj膮cych o religiach. Czy dziwi Ci臋, 偶e hinduski nietykalny z 艂atwo艣ci膮 powi膮偶e chrze艣cijan, kt贸ych nienawidzi z maoistami, kt贸rzy mu wymordowali rodzin臋?

Data: 2012-09-17 13:06:54
Autor: trybun
Cywilizacje ciemniak贸w
W dniu 2012-09-16 20:02, Chiron pisze:
[...]

Trzeba wzi膮膰 pod uwag臋 jeszcze to 偶e dzisiejsza Turcja to bardziej Europa ni偶 wsch贸d, a jednak ich wysoka samoocena nadal funkcjonuje. W praktyce tzw zach贸d ma wp艂ywy w tych krajach wschodu gdzie bagnet jankeskiego 偶o艂nierza pomaga utrzymywa膰 przy korycie dyktator贸w.

Tak, oczywi艣cie masz racj臋 - w miar臋 tzw zdobyczy cywilizacyjnych - ludzie zachodu zaczynaj膮 zapomina膰 o czym艣 takim jak honor itp. warto艣ci.. I wbrew roz艣wietlonym neonom wielkich miast, ta kultura wydaje si臋 sta膰 na przegranej pozycji wobec kultury pustynnych nomad贸w.

Data: 2012-09-17 05:17:30
Autor: Andromeda
Cywilizacje ciemniak體
On 17 Wrz, 13:05, trybun <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> wojnie najwa縩iejsze s du縠 jaja, a tego w spedalonej i
> sfeminizowanej Europie (tak縠 USA) coraz mniej. A muzu砿anom tego nie

Trzeba wzi辨 pod uwag jeszcze to 縠 dzisiejsza Turcja to bardziej
Europa ni wsch骴, a jednak ich wysoka samoocena nadal funkcjonuje. W
praktyce tzw zach骴 ma wp硑wy w tych krajach wschodu gdzie bagnet
jankeskiego 縪硁ierza pomaga utrzymywa przy korycie dyktator體.

Tak, oczywi禼ie masz racj - w miar tzw zdobyczy cywilizacyjnych -
ludzie zachodu zaczynaj zapomina o czym takim jak honor itp.
warto禼i.. I wbrew roz秝ietlonym neonom wielkich miast, ta kultura
wydaje si sta na przegranej pozycji wobec kultury pustynnych nomad體.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Chyba ciebie powali硂, katolicyzm to nihilizm i relatywizm,
bezwarto禼iowie,ty zerknij w histori jak ludzko舵 wyrzynali i
niszczyli kultury.   Watykan to jedyne pa駍two na 秝iecie zbudowane
naprawd z ludzkiej krwi, a bo inkwizycja zabiera砤 maj眛ki palonym na
stosach itd. Dlatego Hitlera tak zachwyca砤 ekonomia ko禼io砤.
 Ten ko禼i蟪ek zawsze b阣眂 dnem, zawsze wykrzykiwa 縠 inni to brak
warto禼i, a tylko dlatego 縴jesz lepiej bo ludzko舵 go odstawi砤 na
boczny tor historii .

Data: 2012-09-18 08:57:54
Autor: trybun
Cywilizacje ciemniak體
W dniu 2012-09-17 14:17, Andromeda pisze:

[...]

Katolicyzm to jedna z najbardziej pro ludzkich religii. Jego przes砤nie jest zawarte m.in. w Dekalogu.
Ponad 2000 lat panowania. Si潮 rzeczy musia硑 kiedy musieli mie w nim w砤dze zwyk砮 kanalie, nie maj眂e wiele wsp髄nego z przes砤niem tej religii. Wszyscy sobie z tego zdaj spraw, nawet Papie JP2 cz阺to przeprasza za tamte czasy, kiedy to do g硂su dochodzili nie s硊dzy Boga, a samego diab砤.
Nie ma co szanowny Andromedo, w swojej ocenie Ko禼io砤 bazowa tylko na tym co by硂 kiedy, kiedy w tych czarnych dla ko禼io砤 i wiernych czasach.

Data: 2012-09-18 07:57:46
Autor: Andromeda
Cywilizacje ciemniak體
On 18 Wrz, 08:56, trybun <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

 Katolicyzm jest najwi阫szym zbrodniarzem, warto禼i europy pochodz z
Grecji, prawo z Rzymu, filozofia jest germa駍ka. Chrze禼ija駍two
wszystkie warto禼i niszczy硂 fanatyzmem, jak te typowa katolicka
antywarto舵 to ob硊da, czy zbrodniarz twierdzi 縠 to dla dobra ludzi.
Co z tego 縠 przeprasza, musia, ale i tak non stop ten sam fantyzm
siej jak dawniej, tylko ju nie maj ludzi aby mordowa.

Data: 2012-09-19 10:09:40
Autor: trybun
Cywilizacje ciemniak體
W dniu 2012-09-18 16:57, Andromeda pisze:

[...]

Skoro katolicyzm postrzegasz poprzez jego najciemniejsze strony, to powiedz jaka jest dla ludzi alternatywa? Katolicyzm mimo wszystka daje nadziej i w pewnym zakresie wyja秐ia sens 縴cia. Proponujesz w tej kwestii zacz辨 opiera si na nauce?