Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   "CzÅ‚owiek koÅ„" walczy z JarosÅ‚awem KaczyÅ„skim: PrzestrzeÅ„ przed PaÅ‚acem Prezydenckim należy też do mnie [wywiad]

"Człowiek koń" walczy z Jarosławem Kaczyńskim: Przestrzeń przed Pałacem Prezydenckim należy też do mnie [wywiad]

Data: 2012-11-10 18:19:22
Autor: Bogdan Idzikowski
"Człowiek koń" walczy z Jarosławem Kaczyńskim: Przestrzeń przed Pałacem Prezydenckim należy też do mnie [wywiad]
Podczas obchodów miesięcznicy katastrofy smoleńskiej pojawiła się niecodzienna postać. Jak mówi w rozmowie z naTemat, postanowił "powalczyć" o swoją wolność ubierając maskę konia. Twierdzi, że przestrzeń przed Pałacem Prezydenckim należy nie tylko do Jarosława Kaczyńskiego, ale również do niego. Inne zdanie na ten temat mieli strażnicy miejscy, którzy ukarali "Człowieka konia" stuzłotowym mandatem.

Mężczyzna w masce konia przed Pałacem Prezydenckim wywołał niemałe zamieszanie. Jego obecność od samego początku była bacznie obserwowana. Gdy tylko zbliżył się do maszerujących, został zatrzymany przez straż miejską. Obserwowali go też sympatycy Prawa i Sprawiedliwości oraz poseł Marek Suski. O tym, dlaczego pojawił się na obchodach i czy osiągnął swoje cele, opowiedział nam sam "Człowiek koń".

Czy jesteś z siebie zadowolony? Co chciałeś osiągnąć?
"Człowiek koń": To dobre pytanie, sami sobie odpowiedzcie, co pokazała dzisiejsza sytuacja. Ja chciałem wiedzieć, czy w naszym kraju, ludzie którzy posługują się krzyżem, wykorzystują go, mają więcej praw od tych, którzy go nie mają. Ja jestem ateistą. Nie mam swojego symbolu religijnego. Nie mogę zrobić marszu, który będzie chroniony, jak ten dzisiejszy i wszystkie poprzednie. Zgromadzenie ateistów zostałoby uznane za nielegalne. Z krzyżem zaś można maszerować i to co miesiąc. Myślę że warto rozpocząć dyskusję, czy jakaś grupa może więcej, bo ma krzyż. Proponuję stworzyć specjalne prawo dla Jarosława Kaczyńskiego, mówiące o tym, że może robić to, co mu się żywnie podoba, o ile ma krzyż.

więcej: http://tiny.pl/hkfbs

Gdyby nie te incydenty na Krakowskim Przedmieściu (facet z samochodem i człowiek koń), kolejna miesiączka przeszłaby bez jakiegokolwiek echa. Rada dla prezesa. Następnym razem znajdźcie jakiegoś kaskadera z rozpuszczalnikiem. Z pewnością jakąś gawiedź przyciągnie!

rozczarowany

"Człowiek koń" walczy z Jarosławem Kaczyńskim: Przestrzeń przed Pałacem Prezydenckim należy też do mnie [wywiad]