Części LPG Poznań

Data: 2011-10-24 19:42:42
Autor: Tomek
Części LPG Poznań
Siemka. Gdzie w Poznaniu można kupić filtry do instalacji gazowych? Na Allegro są filtry po ok 3zł, ale wysyłka 15 więc bez sensu. Jest w PO jakiś sklep z częściami?

Data: 2011-10-24 19:50:19
Autor: Kuba \(aka cita\)
Części LPG Poznań

Użytkownik "Tomek" <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j8482k$6fe$1news.icpnet.pl...
Siemka. Gdzie w Poznaniu można kupić filtry do instalacji gazowych? Na Allegro są filtry po ok 3zł, ale wysyłka 15 więc bez sensu. Jest w PO jakiś sklep z częściami?

na malwowej w tym samym budynku, gdzie jest Kawasaki (z tyłu) jest (no przynajmniej był, jak tam byłem ostatnim razem) sklep firmowy Elpigazu
Ewentualnie pogooglaj gdzie obecnie ma siedzibe firma Car-Gaz (pewnie nadal na Szczepankowie)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-10-24 19:51:38
Autor: Tomek
Części LPG Poznań
Kubuś, Elpigazu już tam nie ma od kilku lat. Zakładałem u nich instalke i nie mam gdzie jej serwisować:(

Data: 2011-10-24 19:59:14
Autor: Kuba \(aka cita\)
Części LPG Poznań

Użytkownik "Tomek" <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j848jc$6s7$1news.icpnet.pl...
Kubuś, Elpigazu już tam nie ma od kilku lat. Zakładałem u nich instalke i nie mam gdzie jej serwisować:(

nie ma tam serwisu - to prawda.
Ale sklep był dużo dłużej. Tak jak pisalem - ostatnio kiedy tam bylem, czyli koło początku tego roku, sklep nadal funkcjonował.