Części do kasków

Data: 2020-10-25 16:36:40
Autor: PeJot
Części do kasków
Czołem.

Żonie upadł był kask i zepsuł się mechanizm regulacji obwodu. Połamało się takie plastikowe kółko zębate. Jakie¶ pomysły, poza gar¶ci± tyrytek ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-10-25 10:03:28
Autor: WS
Części do kasków
On Sunday, October 25, 2020 at 4:38:05 PM UTC+1, PeJot wrote:
Czołem.

Żonie upadł był kask i zepsuł się mechanizm regulacji obwodu. Połamało się takie plastikowe kółko zębate. Jakie¶ pomysły, poza gar¶ci± tyrytek ?

marka? model?

troche tego jest... np.
https://allegro.pl/oferta/rudy-project-regulator-kasku-rsr7-retention-system-9524013955
https://allegro.pl/listing?string=Pokrętło do regulacji kasków giro

Data: 2020-10-25 18:46:33
Autor: PeJot
Części do kasków
W dniu 2020-10-25 o 18:03, WS pisze:
[...]

Chyba lidl.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-10-25 10:55:20
Autor: WS
Części do kasków
On Sunday, October 25, 2020 at 6:47:58 PM UTC+1, PeJot wrote:

> marka? model?

Chyba lidl.

hm... to chyba najprosciej nowy kupic https://www.lidl-sklep.pl/CRIVIT-Kask-rowerowy-1-sztuka/p100284539
+ ewentualnie reklamowac stary, moze wymienia :) chyba 3 lata gw. daja...

Data: 2020-10-25 17:06:27
Autor: ±ćęłń󶼿
Czę¶ci do kasków
Napisać do dobrego producenta?

-- -- -

Data: 2020-10-25 18:02:08
Autor: PeJot
Części do kasków
W dniu 2020-10-25 o 17:06, ±ćęłń󶼿 pisze:
Napisać do dobrego producenta?

Cena zabija pomysł. Chyba muszę poszukać drukarki 3D.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-10-25 18:14:36
Autor: ±ćęłń󶼿
Czę¶ci do kasków
Lub dostałby¶ odpowiedĽ "po każdym upadku kasku na twarde podłoże wymienić kask na nowy".
Z ciekawo¶ci: kółko "zwykłe" czy z systemu BOA?

-- -- -
Cena zabija pomysł.

Data: 2020-10-26 13:28:30
Autor: Olivander
Części do kasków
Jakie¶ pomysły, poza gar¶ci± tyrytek ?
pomysły...
a chcesz prosto i "idiotenfest", czy "łandnie"? :-)
domy¶lam się, że to kask od Crivit, taki jak mój, z lampk±..

można cudować, robić ten plastikowy dinks na drukarce,
albo wzi±ć ze starych butów narciarskich albo snowboardowych
(też tam s± kręciołki boa)

ale najpro¶ciej cały ten eliptyczny plastik wywalić, bo to i tak szajs
i dać na to miejsce a) sznurówkę, jak kto¶ daje radę wi±zać na karku, albo b) rzep, jak nie przejmuje się że mu będ± się łapały włosy...

dla krótkowłosej lub dla faceta, pewnie b,
dla kobiety z kręconymi lokami, raczej  a :-)

bez cudowania, od razu gotowe, a mechanicznie lepsze niż oryginał

Data: 2020-10-27 08:32:52
Autor: PeJot
Części do kasków
W dniu 2020-10-26 o 21:28, Olivander pisze:
Jakie¶ pomysły, poza gar¶ci± tyrytek ?
pomysły...
a chcesz prosto i "idiotenfest", czy "łandnie"? :-)
domy¶lam się, że to kask od Crivit, taki jak mój, z lampk±..

Dokładnie.

[...]

Rzep ciekawa opcja, ale chyba *żona* nie zaakceptuje :(

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-10-27 03:50:22
Autor: Olivander
Części do kasków
Mój bumpcap nie ma paska pod brod±, ani gadżet-kółka z tyłu, tylko rzep z tyłu i to wystarczy. A nigdy rzepem nie łapię ani resztek moich włosów, ani innych ciuchów....

Data: 2020-10-28 09:09:45
Autor: ąćęłńóśźż
Czę¶ci do kasków
Do słupa lub drzewa doleci jako pierwszy bumpcap czy Twoja głowa?

-- -- -