Części do kasków

Data: 2020-10-26 13:28:30
Autor: Olivander
Części do kasków
Jakieś pomysły, poza garścią tyrytek ?
pomysły...
a chcesz prosto i "idiotenfest", czy "łandnie"? :-)
domyślam się, że to kask od Crivit, taki jak mój, z lampką..

można cudować, robić ten plastikowy dinks na drukarce,
albo wziąć ze starych butów narciarskich albo snowboardowych
(też tam są kręciołki boa)

ale najprościej cały ten eliptyczny plastik wywalić, bo to i tak szajs
i dać na to miejsce a) sznurówkę, jak ktoś daje radę wiązać na karku, albo b) rzep, jak nie przejmuje się że mu będą się łapały włosy...

dla krótkowłosej lub dla faceta, pewnie b,
dla kobiety z kręconymi lokami, raczej  a :-)

bez cudowania, od razu gotowe, a mechanicznie lepsze niż oryginał

Data: 2020-10-27 08:32:52
Autor: PeJot
Części do kasków
W dniu 2020-10-26 o 21:28, Olivander pisze:
Jakieś pomysły, poza garścią tyrytek ?
pomysły...
a chcesz prosto i "idiotenfest", czy "łandnie"? :-)
domyślam się, że to kask od Crivit, taki jak mój, z lampką..

Dokładnie.

[...]

Rzep ciekawa opcja, ale chyba *żona* nie zaakceptuje :(

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-10-27 03:50:22
Autor: Olivander
Części do kasków
Mój bumpcap nie ma paska pod brodą, ani gadżet-kółka z tyłu, tylko rzep z tyłu i to wystarczy. A nigdy rzepem nie łapię ani resztek moich włosów, ani innych ciuchów....

Data: 2020-10-28 09:09:45
Autor: ąćęłńóśźż
Części do kasków
Do słupa lub drzewa doleci jako pierwszy bumpcap czy Twoja głowa?

-- -- -