Części do składaka szukam

Data: 2010-08-06 08:24:48
Autor: Mariusz Kruk
Części do składaka szukam
Dziędobry się z Państwem.
Gmerając w piwnicy wynalazłem ostatnio rometowski składak. I tak sobie
przemyśliwałem coby go przystosować do dojazdów do pracy. W końcu nawet
jakby ktoś zajumał, wielkiego żalu by nie było, a nie musiałbym się
martwić o złomowanie ;-)
Tylko mam problem natury praktycznej. W składaku brakuje śrubki
trzymającej zawias.
Nie miałby ktoś gdzieś takiej śrubki, którą mógłby się podzielić?
A jakby ktoś jeszcze do kompletu miał sztycę dłuższą niż standardowa
pelikanowa (podejrzewam, że Wigry i Jubilat miały dłuższe, ale pewien
nie jestem) i chciał się z nią rozstać, to już w ogóle byłbym szczęśliwy.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2010-08-06 02:35:32
Autor: Jesse Custer
Części do składaka szukam
Data: 2010-08-06 11:39:55
Autor: Mariusz Kruk
Części do składaka szukam
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jesse Custer"
Odrestaurowany składaczek w wersji full wypas, jak widać sztyca zoom :
http://img62.imageshack.us/img62/3439/skladak02.jpg
http://img208.imageshack.us/img208/824/skladak03.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/2263/skladak05.jpg

OK. Czyli tylko śrubki szukam. Chyba że jakaś dobra dusza podpowie skąd
dobrać. Na szybkim otwieraniu/zamykaniu zawiasu mi nie zależy.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-08-06 12:56:32
Autor: TomaszB
Części do składaka szukam
W dniu 06.08.2010 11:39, Mariusz Kruk pisze:
[...]

Zespawaj i pomaluj. Znając życie (kiedyś miałem Jubilata) nigdy tego nie będziesz składał.

Data: 2010-08-06 13:12:07
Autor: Mariusz Kruk
Części do składaka szukam
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "TomaszB"
[...]

Owszem, nie będę składał.
Ale opcja ze spawaniem jest:
a) kłopotliwa
b) pewnie kosztowna (wziąwszy pod uwagę również a i c)
c) kłopotliwa
niewspółmiernie do wartości roweru.
Coś czuję, że trzeba będzie na rympał coś przypasować.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-08-06 21:38:54
Autor: 666
Części do składaka szukam
Zadzwoń do Rometu / Arcusa (Jastrowie??).

-- -- -

Data: 2010-08-06 13:57:34
Autor: Michał Pysz
Części do składaka szukam
W dniu 2010-08-06 08:24, Mariusz Kruk pisze:
[...]

http://allegro.pl/item1175946499_rower_skladak_romet_wigry_3_lodz.html
Kup i poproś o przysłanie tylko śrubki i siodełka.
:-)

mp.

Data: 2010-08-06 19:34:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Części do składaka szukam
Mariusz Kruk bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
A jakby ktoś jeszcze do kompletu miał sztycę dłuższą niż standardowa
pelikanowa (podejrzewam, że Wigry i Jubilat miały dłuższe, ale pewien
nie jestem) i chciał się z nią rozstać, to już w ogóle byłbym szczęśliwy.

Do Kaliny zakupiłem sztycę "marki" Zoom. Trza tylko zmierzyć obecną i udać
się do sklepu/Allegro.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Części do składaka szukam