Części do składaka szukam

Data: 2010-08-06 19:34:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Części do składaka szukam
Mariusz Kruk bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre¶lić):
A jakby kto¶ jeszcze do kompletu miał sztycę dłuższ± niż standardowa
pelikanowa (podejrzewam, że Wigry i Jubilat miały dłuższe, ale pewien
nie jestem) i chciał się z ni± rozstać, to już w ogóle byłbym szczę¶liwy.

Do Kaliny zakupiłem sztycę "marki" Zoom. Trza tylko zmierzyć obecn± i udać
się do sklepu/Allegro.

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Części do składaka szukam