Czajka czy Kaczka

Data: 2019-09-30 07:29:50
Autor: Trefniś
Czajka czy Kaczka
W dniu .09.2019 o 07:21 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,141637,25245346,hanna-gronkiewicz-waltz-wskazuje-winnych-ws-awarii-kolektorow.html#s=BoxLoCpImg2

"Hanna Gronkiewicz-Waltz podkreśliła, że budowa oczyszczalni powinna być  zrealizowana już w 2004 roku (uruchomiono ją dopiero w 2012 r.), jednak  przez - jej zdaniem - opieszałość ówczesnego prezydenta stolicy Lecha  Kaczyńskiego oraz jego współpracowników do tego nie doszło. Zaznaczyła,  że umowa na budowę oczyszczalni była gotowa i czekała aż Lech Kaczyński  i Sławomir Skrzypek podpiszą ją z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju  (EBOR)."

"Pan Sławomir Skrzypek, jak myśmy przyszli do ratusza, odmówił  podpisania tej umowy, nie wiem do dziś dnia dlaczego - dodała Hanna  Gronkiewicz-Waltz."

Winni "zaniechania" zginęli w 2010 zabierając tajemnicę do grobu..

A dzięki Gronkowiec - jest Szajka, a miała być Czajka.

--
Trefniś

Data: 2019-09-30 03:10:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czajka czy Kaczka
W dniu poniedziałek, 30 września 2019 07:30:01 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
W dniu .09.2019 o 07:21 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

A dzięki Gronkowiec - jest Szajka, a miała być Czajka.

"Bauman z Brusem i Baczko -- ta podstępna szajka
Pastwiła się nad Polską, jak czerezwyczajka
Kazali nam zapomnieć; żeśmy są przedmurze
Kazali nam o Jasiu zapomnieć, Kiepurze"

Data: 2019-09-30 07:35:15
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 07:29, Trefniś pisze:
[...]

Brak argumentów, nieprawdaż? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-30 07:40:33
Autor: Trefniś
Czajka czy Kaczka
W dniu .09.2019 o 07:35 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Po co argumenty? Część wydumana, a część nieprawdziwa.
Wszyscy mają wyrobione zdanie i zagłosują trzynastego.

BTW - czy cierpicie na triskaidekafobię?
Nie? To już niedługo...

--
Trefniś

Data: 2019-09-30 15:58:39
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 07:40, Trefniś pisze:
W dniu .09.2019 o 07:35 Runt <runt@anakumena.org> pisze:
Brak argumentów, nieprawdaż? ;-)))

Po co argumenty?
Czyli nie masz nic do POwiedzenia w temacie.
Część wydumana, a część nieprawdziwa.
Czyli co? PiS łże jak POkojówka!?
Wszyscy mają wyrobione zdanie i zagłosują trzynastego.
Radość wasza będzie krótka. ;-)))
BTW - czy cierpicie na triskaidekafobię?
Raczej przed 27! ;-)))
Nie? To już niedługo...
Czeka was defenestracja! ;-))--
Runt

Data: 2019-09-30 20:52:57
Autor: Trefniś
Czajka czy Kaczka
W dniu .09.2019 o 15:58 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Póki nie złapanie na kłamstwie - wszystkie partie.

Wszyscy mają wyrobione zdanie i zagłosują trzynastego.
Radość wasza będzie krótka. ;-)))

Ja nie będę zadowolony, bo żadna partia nie spełnia oczekiwań.

BTW - czy cierpicie na triskaidekafobię?
Raczej przed 27! ;-)))
Nie? To już niedługo...
Czeka was defenestracja! ;-))--

Was, czyli kogo?
A dlaczego defenestracja (zakładam, że wiesz co to, skoro używasz)?
Jedno pewne - was nie czeka dekapitacja, boście głowy już pozbawieni.

Tak, czy inaczej - zabawnie będzie dopiero po wyborach.
Nie mogę się doczekać Schetyny liżącego rany :)

--
Trefniś

Data: 2019-10-01 06:52:07
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 20:52, Trefniś pisze:
[...]

Jakie masz oczekiwania?

BTW - czy cierpicie na triskaidekafobię?
Raczej przed 27! ;-)))
Nie? To już niedługo...
Czeka was defenestracja! ;-))--

Was, czyli kogo?

Moich "adwersarzy". To nie było do ciebie chyba ze chcesz dołączyć do "zacnego" grona.

A dlaczego defenestracja (zakładam, że wiesz co to, skoro używasz)?

Oczywiście.

Jedno pewne - was nie czeka dekapitacja, boście głowy już pozbawieni.

Wy czyli kto? ;-)))

Tak, czy inaczej - zabawnie będzie dopiero po wyborach.

Już jest zabawnie. Inflacja rośnie, a po wyborach POszybuje w kosmos.

Nie mogę się doczekać Schetyny liżącego rany :)

Schetyna nie jest moim faworytem.
Mam nadzieję, że kot nie będzie płakał kiedy Zero POkaże mu Kozakiewicza gest.

--
Runt

Data: 2019-10-01 07:34:56
Autor: Trefniś
Czajka czy Kaczka
W dniu .10.2019 o 06:52 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Niespełnialne.

[...]

Jestem wrocławiakiem.
Wiesz, wrocławska defenestracja była o rok wcześniejsza od owej słynnej  praskiej z 1419.
My, Polacy we Wrocławiu, nie godziliśmy się na marginalizację na rzecz  Niemców i zwyczajnie wywaliliśmy niemieckich patrycjuszy z okien Ratusza.

Jeśli podnosisz defenestrację, to raczej w kontekście klęski tzw.. opcji  niemieckiej.
Czyli spodziewasz się klęski PO we Wrocławiu, albo wręcz na Dolnym Śląsku?

Szczerze mówiąc, mam niskie mniemanie o swoich ziomkach. Propaganda III RP  triumfuje tutaj od początków transformacji. Ale nie miałbym nic przeciw  symbolicznej defenestracji lewackich złogów w najbliższych wyborach.

(...)
Schetyna nie jest moim faworytem.
Mam nadzieję, że kot nie będzie płakał kiedy Zero POkaże mu Kozakiewicza  gest.

Tak, wiem - legendarny Tusk na białej kozie (cudem ocalałej) z  warszawskiej wysepki na Wiśle.
:)

--
Trefniś

Data: 2019-09-30 23:08:25
Autor: Jacek Bialy
NIE DRAŻNIĆ ZWIERZĄT !
On i tak nie przeczyta frazy dłuższej niż kilka wyrazów (nawet jak grzebie w GWnie:)

JB

Czajka czy Kaczka