Czajka czy Kaczka

Data: 2019-09-30 13:20:39
Autor: z
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 07:21, Runt pisze:
Winni "zaniechania" zginęli w 2010 zabierając tajemnicę do grobu.

Co innego zaniechanie terminów a co innego złe wykonanie inwestycji.

Data: 2019-09-30 04:37:29
Autor: Bruno Brunowski
Czajka czy Kaczka
W dniu poniedziałek, 30 września 2019 13:20:41 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-09-30 o 07:21, Runt pisze:
> Winni "zaniechania" zginęli w 2010 zabierając tajemnicę do grobu.

Co innego zaniechanie terminów a co innego złe wykonanie inwestycji.

Trzeba było wybudować w pierwotnym terminie (albo przynajmniej przygotować projekt), to problemów z pewnością by nie było.
Najłatwiej jest krytykować gdy samemu się nic nie robi.

--
Bruno

Data: 2019-09-30 13:58:40
Autor: z
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 13:37, Bruno Brunowski pisze:
to problemów z pewnością by nie było.

Jak PO dojdzie do władzy też będzie kierować się takimi kryteriami?

Data: 2019-09-30 06:20:01
Autor: Bruno Brunowski
Czajka czy Kaczka
W dniu poniedziałek, 30 września 2019 13:58:42 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-09-30 o 13:37, Bruno Brunowski pisze:
> to problemów z pewnością by nie było.

Jak PO dojdzie do władzy też będzie kierować się takimi kryteriami?

W przeciwieństwie do pisiorów będzie budować realne obiekty, a nie snuć plany co to nie wybuduje jak się do władzy dorwie i po wyborach odkładać plany na przyszłość.

"Ministerstwo Rozwoju poinformowało, że pod koniec grudnia Komisja Europejska przekazała Polsce ponad 4 mld zł. To ostatnia ,,rata" największego w historii Unii Europejskiej programu wsparcia inwestycji za lata 2007-2013.

- Płatność oznacza, że z sukcesem udało się zakończyć realizację największego programu polityki spójności w historii Unii Europejskiej - poinformował wiceminister rozwoju Witold Słowik. Jak zauważył, Polska dostała całą należną płatność końcową, co oznacza pełne wykorzystanie pieniędzy z tego programu zarezerwowanych dla Polski w budżecie Unii na lata 2007-13.

Unijne dotacje z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko za lata 2007-13 zostały przeznaczone przez poprzednie rządy PO-PSL na wsparcie 3,3 tys. inwestycji.

- wybudować 1 417 km autostrad i dróg ekspresowych
- przebudować 8 najważniejszych lotnisk w Polsce (w Gdańsku, Wrocławiu, Rzeszowie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Krakowie oraz Warszawie)
- wybudować, zmodernizować i zrewitalizować blisko 1200 km linii kolejowych.
- kupić 440 sztuk taboru kolejowego
- wybudować i wyremontować 252 km linii tramwajowych i trolejbusowych w 9 polskich metropoliach
- wybudować 2 575 km sieci gazociągów - najdłuższy z nich, relacji Szczecin - Gdańsk, ma 265 km długości
- zbudować i rozbudować 15 centrów logistycznych oraz terminali kontenerowych
- wybudować i wyremontować 15 tys. km sieci kanalizacyjnej, do której podłączonych zostało ponad 1,3 mln osób
- wybudować i przebudować 275 oczyszczalni ścieków
- wybudować ponad 360 km elektroenergetycznych sieci przesyłowych
- zmodernizować 570 obiektów użyteczności publicznej (np. szkół, szpitali)
- wybudować i przebudować 630 km sieci ciepłowniczej
- wyposażyć ponad 180 szpitali i przychodni w nowoczesny sprzęt medyczny
- wyremontować i doposażyć ponad 280 szpitalnych oddziałów ratunkowych
- kupić 335 ambulansów ratowniczych
- wybudować 77 obiektów instytucji kultury (np. Centrum Nauki Kopernik, które okazało się turystyczny hitem Warszawy) "

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/lista-zaslug-donalda-tuska-ministerstwo-opublikowalo-imponujaca-liste-inwestycji-za/bh80yrj

--
Bruno

Data: 2019-09-30 15:23:50
Autor: u2
Czajka czy Kaczka
W przeciwieństwie do pisiorów będzie budować realne obiekty, a nie snuć plany co to nie wybuduje jak się do władzy dorwie i po wyborach odkładać plany na przyszłość.

nie ściemniaj brutuś twoja szajka wybudowała najdroższą oczyszczalnie na świecie, która od razu się okazała być bublem:))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-30 07:42:49
Autor: Jacek Bialy
Czajka czy Kaczka
   -- - Dziwnym trafem oczyszczalnia funkcjonowała przez okres rządów PO-PSL by
"ulec awarii" za rządów PiS i to tuż przed wyborami". Na dodatek oba
kolektory jednoczesnie. Przypadek" ?
-- -- -

Szarik  szukaj!

Data: 2019-09-30 16:44:10
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 16:42, Kałecki aka Jacek Bialy pisze:
[...]
C I E N I A S ! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-30 09:36:53
Autor: Zenek Kapelinder
Czajka czy Kaczka
twoj pizdziak vel runt dziura w dupie zazob slow jest odwrotnie proporcjonalny do srednicy owej dziury. Jak napiszesz ze po wygranej pisu podpalisz sie w protescie to zamias glosowac na jelopozyje zaglosuje na pis.

Data: 2019-10-01 06:39:36
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 18:36, głąb genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
twoj pizdziak vel runt dziura w dupie zazob slow jest odwrotnie proporcjonalny do srednicy owej dziury. Jak napiszesz ze po wygranej pisu podpalisz sie w protescie to zamias glosowac na jelopozyje zaglosuje na pis.

W O N   K A N A L I O !!!

--
Runt

Data: 2019-09-30 09:47:51
Autor: Bruno Brunowski
Czajka czy Kaczka
W dniu poniedziałek, 30 września 2019 15:23:52 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

nie ściemniaj brutuś twoja szajka wybudowała najdroższą oczyszczalnie na świecie, która od razu się okazała być bublem:))))))))

Co nie zmienia faktu, że wybudowali, a pisiory właśnie rozglądają się za projektem pasującym do stępki, lepią taśmą lodołamacze i malują rdzewiejące nierdzewne ławeczki.

--
Bruno

Data: 2019-09-30 23:34:41
Autor: Jacek Bialy
Czajka czy Kaczka
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Dodaj jeszcze, że sprzedają wojsku krówki w opakowaniach ochronnych, a będziemy mieli pełny obraz histerii w POgjętym obozie.

JB

Data: 2019-10-01 00:02:31
Autor: Bruno Brunowski
Czajka czy Kaczka
W dniu wtorek, 1 października 2019 08:34:43 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Dodaj jeszcze, że sprzedają wojsku krówki w opakowaniach ochronnych, a będziemy mieli pełny obraz histerii w POgjętym obozie.

Nie ma żadnej histerii. Jest żal, z etyle sp... Nawet budowy "przepłaconych dróg" nie potrafią dopilnować, nie wspominając o przygotowywaniu nowych budów. --
Bruno

Data: 2019-10-01 00:28:28
Autor: Jacek Bialy
Czajka czy Kaczka
   -- - Nie ma żadnej histerii. Jest żal, z etyle sp... Nawet budowy "przepłaconych dróg" nie potrafią dopilnować, nie wspominając o przygotowywaniu nowych budów.
-- -- -- -- --

Komu żal, temu żal...  Oni teraz robią drogi i mosty na prowincjach, żeby się rozwijały, za co wieśniacy ich kochają. A my, miejska inteligencja nie potrafiliśmy sobie znaleźć innych reprezentantów, niż esbeków, folksdojczy i złodziei... Czego się nie tkną, to spierdolą - dzisiaj strach wejść na most zbudowany w czasach PO.

JB

Data: 2019-10-01 01:25:28
Autor: Bruno Brunowski
Czajka czy Kaczka
W dniu wtorek, 1 października 2019 09:28:29 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

O którym moście mówisz? Podaj konkretną lokalizację.

Pisiory skasowały program schetynówek (remontów i budowy dróg lokalnych), tylko po to by móc ogłosić program pisowskich schetynówek i przechwalać się ile to oni nie wydadzą kiedyś w przyszłości. Jeśli coś dobrze działa pisior musi to popsuć i podstawić karykaturę poprzedniego rozwiązania z tabliczką ze swoim imieniem. Jeśli ma coś wymyślić sam to sp... już na wstępie, patrz np. program odbudowy komunikacji publicznej na wsi (PKS+).

A co do mostów to: "To prezent dla siostry premiera" - tak burmistrz Obornik Śląskich nazywa most na Odrze, który według rządowych planów ma połączyć jego gminę z sąsiednią Miękinią. Samorządowiec twierdzi, że zaplanowana w takim miejscu inwestycja połączy co najwyżej puste pola, ale nieźle wpisuje się w potencjalną kampanię samorządową siostry Mateusza Morawieckiego.

Oficjalnie Anna Morawiecka nie wyraża chęci kandydowania na stanowisko burmistrza Obornik Śląskich. Natomiast ,,pewne ruchy i działania obornickiego PiS" - jak mówi o sytuacji burmistrz Arkadiusz Poprawa - sugerują, że taka kandydatura może zostać zgłoszona, tym bardziej, że rodzina Morawieckich posiada dom pod miastem.

Oborniki Śląskie - Miękinia
Zdaniem burmistrza Obornik to może być tło zaskakującej dla tamtejszych samorządowców i mieszkańców decyzji: planu wybudowania mostu na wysokości Urazu, łączącego dolnośląskie gminy Oborniki Śląskie oraz Miękinia.

Inwestycja zaskakuje po wielekroć. Podjęto ją znienacka, kilka dni temu. Powstałaby ledwie kilka kilometrów od mostu w Brzegu, zbudowanego w 2013 r. Na wysokości Urazu Odra jest najszersza, co podnosi koszty budowy i wydłuża czas prac. I wreszcie, tamtejsze gminy będą musiały wysupłać na tę inwestycję 20 proc. jej wartości, czego nie planowały - przypomina burmistrz na łamach ,,Gazety Wrocławskiej".

Co więcej, istnieje ryzyko, że rządowa inwestycja może utrudnić inne - kluczowe z punktu widzenia gmin - plany: m.in. skomunikowania mostu w Brzegu z autostradą A4 oraz drogą ekspresową S5. Burmistrz chciałby też zbudować tzw. nową trasę obornicką, która stanowiłaby alternatywny dojazd do obwodnicy Wrocławia i aktywizowałaby 92 ha terenów przemysłowych w Pęgowie."

https://innpoland.pl/145741,pod-obornikami-slaskimi-powstanie-most-ktorego-nikt-nie-potrzebuje

--
Bruno

Data: 2019-10-01 02:52:31
Autor: Jacek Bialy
Czajka czy Kaczka
[...]

O którym moście mówisz? (...)
-- -- -- -- -

O każdym

Data: 2019-10-01 02:57:40
Autor: Bruno Brunowski
Czajka czy Kaczka
W dniu wtorek, 1 października 2019 11:52:33 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> Komu żal, temu żal...  Oni teraz robią drogi i mosty na prowincjach, żeby się rozwijały, za co wieśniacy ich kochają. A my, miejska inteligencja nie potrafiliśmy sobie znaleźć innych reprezentantów, niż esbeków, folksdojczy i złodziei... Czego się nie tkną, to spierdolą - dzisiaj strach wejść na most zbudowany w czasach PO.

> [...]

Czyli łżesz, jak ostatnio cały czas, by oczernić przeciwników. Typowy pisior.

--
Bruno

Data: 2019-10-01 03:32:46
Autor: Jacek Bialy
Czajka czy Kaczka
> [...]

O każdym

   -- - Czyli łżesz, jak ostatnio cały czas, by oczernić przeciwników. Typowy pisior.

Udowodnij
JB

Data: 2019-10-01 03:45:06
Autor: Bruno Brunowski
Czajka czy Kaczka
W dniu wtorek, 1 października 2019 12:32:47 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

> O każdym

   -- - Czyli łżesz, jak ostatnio cały czas, by oczernić przeciwników. Typowy pisior.

Nie ma tak dobrze. To ty postawiłeś tezę, że każdy most postawiony PO-PSL się sypie i ty mówisz przedstawić dowody na poparcie tej tezy.
A skoro przedstawić nie potrafisz to znaczy, że łżesz jak Mateusz w sprawie braku inwestycji infrastrukturalnych za rządów PO i PSL.

--
Bruno

Data: 2019-10-01 04:18:39
Autor: Jacek Bialy
Czajka czy Kaczka

> [...]

Udowodnij

Nie ma tak dobrze. To ty postawiłeś tezę, że każdy most postawiony PO-PSL się sypie (...)
-- -- -- -- -- -- --

Nigdzie takiej tezy nie postawiłem. Mówię, że dzisiaj strach wchodzić na most zbudowany w czasach PO - a to po ostatnich wydarzeniach poniekąd związanych z tytułem tego wątku.

JB

Data: 2019-10-01 04:40:44
Autor: Bruno Brunowski
Czajka czy Kaczka
W dniu wtorek, 1 października 2019 13:18:40 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Nigdzie takiej tezy nie postawiłem. Mówię, że dzisiaj strach wchodzić na most zbudowany w czasach PO - a to po ostatnich wydarzeniach poniekąd związanych z tytułem tego wątku.

Naprawdę?
"Czego się nie tkną, to spierdolą - dzisiaj strach wejść na most zbudowany w czasach PO.

O którym moście mówisz? (...) -- -- -- -- - O każdym "

To teraz dawaj łgarzu dowody.

--
Bruno

Data: 2019-10-01 06:29:17
Autor: Jacek Bialy
Czajka czy Kaczka
Nie chcę się z tobą kłócić jak z naszym kolegą pitekantropem, dlatego sam porównaj to co napisałem z tym, czego mi każesz dowodzić:

> [...]
Nigdzie takiej tezy nie postawiłem. Mówię, że dzisiaj strach wchodzić na most zbudowany w czasach PO - a to po ostatnich wydarzeniach poniekąd związanych z tytułem tego wątku.

   -- - Naprawdę?
"Czego się nie tkną, to spierdolą - dzisiaj strach wejść na most zbudowany w czasach PO.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wracając do pitekantropa, jeszcze raz apeluję o to, aby przyjrzeć się  temu, do czego prowadzi długotrwały pobyt w GazoWni. Tym bardziej, że nie jest to tutaj przypadek odosobniony.

JB

Data: 2019-10-01 12:53:44
Autor: u2
Czajka czy Kaczka
A skoro przedstawić nie potrafisz to znaczy, że łżesz jak Mateusz w sprawie braku inwestycji infrastrukturalnych za rządów PO i PSL.

oj brutuś, takich jak ty wywoziło się onegdaj na taczkach:))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-01 04:22:11
Autor: Jacek Bialy
Czajka czy Kaczka
A skoro przedstawić nie potrafisz to znaczy, że łżesz jak Mateusz w sprawie braku inwestycji infrastrukturalnych za rządów PO i PSL.

  -- - oj brutuś, takich jak ty wywoziło się onegdaj na taczkach:))))))))

A wy ciotka co?  - zaczęliście jeszcze przed trzynastą?

_kolektyw

Data: 2019-10-01 12:52:53
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-10-01 o 11:57, Bruno Brunowski pisze:
W dniu wtorek, 1 października 2019 11:52:33 UTC+2 użytkownik kanalia Jacek Bialy napisał:
[...]

Typowa gnida. Zapędzony w kozi róg zaczyna bluzgac i pluć.
  --
Runt

Data: 2019-09-30 16:06:26
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 15:23, pijak i ćpun u2 pisze:
[...]

POczytaj sobie głąbie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Oczyszczalnia_%C5%9Aciek%C3%B3w_%E2%80%9ECzajka%E2%80%9D

Data: 2019-09-30 16:45:01
Autor: A. Filip
Czajka czy Kaczka [Awaria w PO oczyszczalni musi być winą Kaczyńskiego]
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
[...]

Pomówienie?  Bez śladu dowodów to pomówienie/insynuacja.
Wiec szukaj *i znajdź* "znacznie bardziej przyzwoite/solidne poszlaki"
albo wal się na drzewo.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-01 06:38:58
Autor: Runt
NIE DRAŻNIĆ ZWIERZĄT !
W dniu 2019-09-30 o 17:10, Jacek Bialy pisze:
[...]

Gdzie tu głąby widzicie POmówienie? Pytam tylko czy to przypadek, że jednocześnie uległy awarii 2 kolektory. Każdy z nich POsiada oddzielne systemy kontrolne. Nie jest możliwa jednoczesna awaria 2 systemów.

--
Runt

Data: 2019-10-01 06:36:48
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka - filip na tropie
W dniu 2019-09-30 o 16:45, A. Filip pisze:
[...]

Pomówienie?

Domniemanie. Is fecit, cui prodest

Bez śladu dowodów to pomówienie/insynuacja.

Nazywaj sobie jak ta,m chcesz. Może być POmówienie. ;-)))

Wiec szukaj *i znajdź* "znacznie bardziej przyzwoite/solidne poszlaki"
albo wal się na drzewo.

POczytaj sobie pajacu

https://pl.wikipedia.org/wiki/Oczyszczalnia_%C5%9Aciek%C3%B3w_%E2%80%9ECzajka%E2%80%9D

i wyciągnij wnioski.
--
Runt

Data: 2019-09-30 20:05:03
Autor: z
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 16:06, Runt pisze:
Dziwnym trafem oczyszczalnia funkcjonowała przez okres rządów PO-PSL by "ulec awarii" za rządów PiS i to tuż przed wyborami". Na dodatek oba kolektory jednoczesnie. Przypadek" ?

Pod rządami najlepszych na świecie prezydentów miasta ;-)

Data: 2019-10-01 06:40:37
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 20:05, z pisze:
[...]

Wyborcy tak zdecydowali. POdważasz wyniki wyborów? ;-))

--
Runt

Data: 2019-09-30 16:01:59
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 13:58, z pisze:
W dniu 2019-09-30 o 13:37, Bruno Brunowski pisze:
to problemów z pewnością by nie było.

Jak PO dojdzie do władzy też będzie kierować się takimi kryteriami?
POżyjecie - zobaczycie! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-30 16:01:19
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 13:20, z pisze:
W dniu 2019-09-30 o 07:21, Runt pisze:
Winni "zaniechania" zginęli w 2010 zabierając tajemnicę do grobu.

Co innego zaniechanie terminów a co innego złe wykonanie inwestycji.
A zupełnie co innego sabotaż. Nie ma możliwości by jednocześnie nawaliły dwa systemy. PiS maczał w tym paluchy.

--
Runt

Data: 2019-09-30 20:07:45
Autor: z
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 16:01, Runt pisze:
Co innego zaniechanie terminów a co innego złe wykonanie inwestycji.
A zupełnie co innego sabotaż. Nie ma możliwości by jednocześnie nawaliły dwa systemy. PiS maczał w tym paluchy.

Do tej poty myślałem że prosto napisany jesteś. Ale Ty to napisałeś na serio. Ty jesteś niemądry ;-)

Data: 2019-09-30 20:15:13
Autor: A. Filip
Czajka czy Kaczka
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Jednakowo spierdolone systemy podstawowy i rezerwowy *mogą* szybko
*oba* pierdolnąć po wystawieniu systemu rezerwowego na to co (szybko)
rozwaliło system podstawowy.

Dla mnie spierdolenie projektu, wykonania inwestycji, utrzymywania lub
operowania systemem (bez dowodów na co innego) jest narzucającym
się wyjaśnieniem. Na znalezienie takich dowodów (lub *silnych* poszlak)
już całkiem sporo czasu było.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-30 20:23:47
Autor: u2
Czajka czy Kaczka
W dniu 30.09.2019 o 20:15, A. Filip pisze:
z <z@z.pl> pisze:
[...]

o ja cię

:))))))))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-01 06:46:50
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 20:15, A. Filip pisze:

Jednakowo spierdolone

Już samo to, że bluzgasz świadczy o tym, że masz wątpliwości.

systemy podstawowy i rezerwowy *mogą* szybko *oba* pierdolnąć

Bluzgi - j.w. Znasz się na systemach nadzoru?

po wystawieniu systemu rezerwowego na to co (szybko)
rozwaliło system podstawowy.

A co rozwaliło system POdstawowy?

Dla mnie spierdolenie projektu,

Znów bluzgasz czyli dociera do ciebie prawda.

wykonania inwestycji,

Dziwnym trafem system nawalił tuz przed wyborami. Przypadek?

utrzymywania lub operowania systemem (bez dowodów na co innego)

Jak nie masz dowodów to spadaj na drzewo! ;-)))

jest narzucającym się wyjaśnieniem.

Jasne.

Na znalezienie takich dowodów (lub *silnych* poszlak)
już całkiem sporo czasu było.

Do wyborów już blisko. Kto wie czego się dowiecie ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-01 06:42:03
Autor: Runt
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-09-30 o 20:07, z pisze:
[...]

Twoje myśli twój problem. Możesz odstawic leki jeżeli chcesz.

Ale Ty to napisałeś na serio. Ty jesteś niemądry ;-)

Coż, POwstrzymam się od opinii na temat stanu twego umysłu.

--
Runt

Data: 2019-10-01 07:57:58
Autor: z
Czajka czy Kaczka
W dniu 2019-10-01 o 06:42, Runt pisze:

Coż, POwstrzymam się od opinii na temat stanu twego umysłu.

i dobrze bo mógłbyś coś niemądrego napisać a potem byłby wstyd ;-)

Data: 2019-09-30 23:57:36
Autor: Jacek Bialy
Czajka czy Kaczka

Co innego zaniechanie terminów a co innego złe wykonanie inwestycji.
A zupełnie co innego sabotaż. Nie ma możliwości by jednocześnie nawaliły dwa systemy. PiS maczał w tym paluchy..

Duchem biegnij do Ojca Redaktora! - on zaczął na stare lata tworzyć teorie spiskowe...   Buuu ha-ha!

JB

Czajka czy Kaczka