Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i poĹźary

Data: 2013-07-25 15:32:29
Autor: Waz
Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i poĹźary
W dniu 2013-07-24 09:16, mk pisze:
Alo
W firmie mamy taka fuchę i powstały instrukcje na wszelkie wypadki,
jedna z nich mówi o wyłączaniu z prądu po wyjściu z pracy czajnika
bezprzewodowego. Dopuszczane jest odstawianie go z podstawy.
"Strażak" powiedział, że jako biegły specjalista miał do czynienia z
przypadkami poĹźarĂłw spowodowanych czajnikiem pozostawionym na podstawie
Czy jest taka techniczna możliwość, że taki czajnik podczas spoczynku
może zadziałać, czy to tylko uzasadnienie obecności takiej fuchy?
Pdr. M

jak najbardziej moĹźliwe

Data: 2013-07-25 13:05:30
Autor: kogutek444
Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary
W dniu czwartek, 25 lipca 2013 15:32:29 UTC+2 użytkownik Waz napisał:
> [...]

> Czy jest taka techniczna możliwość, że taki czajnik podczas spoczynku

> może zadziałać, czy to tylko uzasadnienie obecności takiej fuchy?

jak najbardziej możliwe

Z wyjątkiem otworzenia parasola w dupie i założenia hełmu wojskowego na lewą stronę wszystko jest możliwe. Na bank dziennie na Świecie jeden czajnik elektryczny się zjara.

Data: 2013-07-25 13:11:51
Autor: Kris
Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary
W dniu czwartek, 25 lipca 2013 15:32:29 UTC+2 użytkownik Waz napisał:

jak najbardziej możliwe

Rozwiniesz?
Ciekawi mnie jak może sie sam włączni w czajniku włączyć.
Samochód też się sam może uruchomić?

Data: 2013-07-25 22:50:57
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 25.07.2013 22:11, Kris pisze:
[...]

Jedyne co mi przychodzi do głowy to tak spartaczony czajnik, że wszystko się rozsypuje i dochodzi do jakiegoś spięcia.

Ale to już coś na poziomie prawdopodobieństwa podobnym do pożaru wadliwej instalacji elektrycznej - czyli co, wyłączać wszystkie bezpieczniki przed wyjściem z domu?

PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

Data: 2013-07-25 15:56:44
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 25 lipca 2013 22:50:57 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Rozwiniesz?

> Ciekawi mnie jak może sie sam włączni w czajniku włączyć.

> Samochód też się sam może uruchomić?

Jedyne co mi przychodzi do głowy to tak spartaczony czajnik,
 Jesteś pewny że to nie wsza?

Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i poĹźary