Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i poĹźary

Data: 2013-07-27 12:41:34
Autor: Ghost
Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i poĹźary

Użytkownik "mk" <dwaskrzydla@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ksnuvg$vfd$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
Alo
W firmie mamy taka fuchę i powstały instrukcje na wszelkie wypadki, jedna z nich mówi o wyłączaniu z prądu po wyjściu z pracy czajnika bezprzewodowego. Dopuszczane jest odstawianie go z podstawy.
"Strażak" powiedział, że jako biegły specjalista miał do czynienia z przypadkami pożarów spowodowanych czajnikiem pozostawionym na podstawie
Czy jest taka techniczna możliwość, że taki czajnik podczas spoczynku może zadziałać, czy to tylko uzasadnienie obecności takiej fuchy?
Pdr. M

Te pozary do obstawiam, ze najczesciej po wlaczeniu (przez czlowieka) czajnika bez wody. Sporo modeli po prostu sie wtedy potrafi(lo?) nie wylaczyc. Skutek koncowy taki jak opisal strazak.

Data: 2013-07-27 14:25:43
Autor: kogutek444
Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary
W dniu sobota, 27 lipca 2013 12:41:34 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]

Te pozary do obstawiam, ze najczesciej po wlaczeniu (przez czlowieka) czajnika bez wody. Sporo modeli po prostu sie wtedy potrafi(lo?) nie wylaczyc. Skutek koncowy taki jak opisal strazak.

Coś bredzisz z tym nie wyłączeniem i czajnikiem bez wody. One zawsze miały po kilka zabezpieczeń. Poza tym wtedy to kiedy. I jakie modele. Jedyny czajnik bez żadnych zabezpieczeń jaki miałem, w sumie to dwa. Ten pierwszy to do gotowania na gazie. Ten drugi to oryginalny produkcji ZSRR fabryczny czajnik buzała. On ze względów oczywistych nie mógł się ani przepalić ani coś zapalić. Były jeszcze takie produkcji polskiej kamionkowe bezprzewodowe jak się przewód odczepiło. Kamionka z zasady się nie pali a i tak zabezpieczenie miały. Tak że gościu nie zmyślaj. Jak chcesz sobie coś napisać to załóż jakiś nowy temat.

Data: 2014-09-16 20:11:45
Autor: marzenasa43.msa
Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary
A ja Wam powiem,że ostrożności nigdy nie za wiele.Ja nie wyłączam zawsze z kontaktu,ale nalewam wody.Może się zdażyć,że rano,np.wodę zakręcą,ale to inna bajka.Tego się nie spodziewałam,że czajnik w środku nocy zagotuje mi wody.Byłam z moim facetem i tu brakuje mi słów,by opisać,co żeśmy poczuli,tym bardziej,że czajnik jest teraz grzeczny i działa jak należy.Może mnie ktoś oświeci i wytłumaczy logicznie co jest przyczyną ?

Data: 2014-09-17 02:58:15
Autor: kogutek444
W dniu środa, 17 września 2014 05:11:45 UTC+2 użytkownik marzena...@gmail.com napisał:
[...]

duch.

Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i poĹźary