Czapka i rękawice.

Data: 2010-09-18 20:29:06
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Czapka i rękawice.
charwel (Oo)==::: pisze:
Cześć.
Doradźcie jakieś ciepłe rękawice na zimę no i czapkę.

Na łeb czepek pod kask z windstoppera, działa od kiedy potrzeba czapki aż do - 15, czasem -20.

Na łapy w końcu kupiłem grube rękawice narciarskie, w końcu działają jak należy. Wszelkie rowerowe, cieńsze, łatwiej obsługiwać przerzutki, ale łapy marzły. W narciarskich może nie jest super wygodnie przerzucać, ale i tak przy -10 się nie zapieprza, więc są naprawdę ok.

Czapka 70 zł, ale warto, rękawice tez za 70 kupiłem. Budżetowo :-)

To będzie moja pierwsza zima z dojazdem do pracy na rowerze (7km w jedną stronę) i nie mam doświadczenia w tym temacie.
A moĹĽe i jakÄ…Ĺ› kurtkÄ™ i spodnie polecacie?
Nie ukrywam, ĹĽe budĹĽet odgrywa sporÄ… rolÄ™ :)

Tu nie pomogę, bo kupiłem za 400 zł kurtkę z windstoppera, więc niebudżetowo. Ale działa wypas, od +6 stopni do -7 kurtka tylko na coolmaxową koszulkę. Poniżej -7 dokładam bieliznę termiczną. No i długie gacie z przodem z windtexu, (wychodza na klatę i na na nery) jakieś 170 zł + dodatkowe ochraniacze termiczne na kolana.

Seco

Data: 2010-09-18 22:43:10
Autor: Ave
Czapka i rękawice.
Dnia Sat, 18 Sep 2010 20:29:06 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Na łeb czepek pod kask z windstoppera, działa od kiedy potrzeba czapki aż do - 15, czasem -20.

Na łapy w końcu kupiłem grube rękawice narciarskie, w końcu działaj± jak należy. Wszelkie rowerowe, cieńsze, łatwiej obsługiwać przerzutki, ale łapy marzły. W narciarskich może nie jest super wygodnie przerzucać, ale i tak przy -10 się nie zapieprza, więc s± naprawdę ok.

Czapka 70 zł, ale warto, rękawice tez za 70 kupiłem. Budżetowo :-)

Tu nie pomogę, bo kupiłem za 400 zł kurtkę z windstoppera, więc niebudżetowo. Ale działa wypas, od +6 stopni do -7 kurtka tylko na coolmaxow± koszulkę. Poniżej -7 dokładam bieliznę termiczn±. No i długie gacie z przodem z windtexu, (wychodza na klatę i na na nery) jakie¶ 170 zł + dodatkowe ochraniacze termiczne na kolana.

Seco

Witam,

Czy można prosić o linki do tych ciuszków , zwłaszcza do kurtki i spodni?

Pozdrawiam
Ave

Data: 2010-09-19 18:55:45
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Czapka i rękawice.
Ave pisze:
[...]

Linka do konkretnych produktów nie dam, bo kurtka sprzed 6 lat chyba, spodnie ze 3. Ale windstopper biemme i windtex biemme polecam :)

Seco

Czapka i rękawice.