Czapka i rękawice.

Data: 2010-09-23 00:56:46
Autor: looty
Czapka i rękawice.
Na głowę polecam http://allegro.pl/brubeck-kominiarka-termoaktywna-czarna-s-m-l-xl-i1224114491.html
oraz czapka pod kask z windstopera. Jesienią wystarczy sama czapka.
Gdy jest bardzo zimno, poniżej -15 warto dorzucić gogle narciarskie,
one jednak mocno ograniczają widoczność (w każdym razie moje). Przy
temperaturach poniżej -5 warto moim zdaniem używać ochronnego kremu,
ja np. używam takiego: http://allegro.pl/apteka-iwostin-lipidowy-krem-ochronny-na-zime-i1210566691.html
Rękawice - gdy jest bardzo zimno używam narciarskich.

pozdrawiam

Marcin

Data: 2010-10-29 10:10:46
Autor: Kazimierz Uromski
Czapka i rękawice.
On 23.09.2010 09:56, looty wrote:
[...]

Trochę późno, ale dodam, że ja po dwóch sezonach zimowych zmieniłem gogle na plastikowe okulary do pracy - w wersji przezroczystej. Osłaniają wystarczająco (testy do -18), a są mniejsze i nie ograniczają widoczności. Koszt też niższy - 15zł.

Data: 2010-10-29 10:43:30
Autor: piecia aka dracorp
Czapka i rękawice.
Dnia Fri, 29 Oct 2010 10:10:46 +0200, Kazimierz Uromski napisał(a):

Trochę późno, ale dodam, że ja po dwóch sezonach zimowych zmieniłem
gogle na plastikowe okulary do pracy - w wersji przezroczystej.
Osłaniają wystarczająco (testy do -18), a są mniejsze i nie ograniczają
widoczności. Koszt też niższy - 15zł. Szukaj w
leroy-castoramo-obi-wynalazkach.

A jakiegoś linka możesz zarzucić? Wystarczy żeby zobaczyć o jakie Ci chodzi.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-30 00:23:16
Autor: Kazimierz Uromski
Czapka i rękawice.
On 29.10.2010 12:43, piecia aka dracorp wrote:
[...]

allegro zawsze pomoże - dokładnie takie: http://allegro.pl/okulary-ochronne-bl10ci-bolle-asg-hurtownia-i1254054825.html

Czapka i rękawice.