Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna

Data: 2010-01-04 07:24:02
Autor: doktorski
Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
6, tu doktorski;

Jakby ktos mial chwile zeby mi pomoc to bylbym wdzieczny za kontakt na
priva.

pzdr, dr
K12/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-04 08:12:30
Autor: AZ
[OT] Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
On 4 Sty, 16:24, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
K12/525 i FJR na wydaniu
Jednak niemiec lepszy? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-04 09:54:22
Autor: doktorski
Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
On 4 Sty, 17:12, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Jednak niemiec lepszy? ;-)
Od sierpnia 2009 kiedy go kupilem. Znielubie go dopiero jak sie silnik
zatrze albo skrzynia sypnie w drobny mak. A to moze byc calkiem
niedlugo... :)

pzdr, dr
K12/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-04 11:41:08
Autor: AZ
On 4 Sty, 18:54, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
> Jednak niemiec lepszy? ;-)

Od sierpnia 2009 kiedy go kupilem. Znielubie go dopiero jak sie silnik
zatrze albo skrzynia sypnie w drobny mak. A to moze byc calkiem
niedlugo... :)

Przecież serwis BMW chętnie to zrobi ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-04 23:37:24
Autor: doktorski
On 4 Sty, 20:41, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Przecież serwis BMW chętnie to zrobi ;-)
Mozesz mnie nie wk-wiac? :)

Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna
jest bukjedenwiejaka aparatura. A o zdejmowaniu chlodnicy do tej
operacji nie bede juz wspominal.. :)

pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-04 23:45:16
Autor: Lukasz Baranski
On 5 Sty, 08:37, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna
jest bukjedenwiejaka aparatura. A o zdejmowaniu chlodnicy do tej
operacji nie bede juz wspominal.. :)

A co to za aparatura? Swiece maja chipy i podczas wymiany lacza sie z
fabryka? ;)
A tak serio to pytam bom ciekaw.

Pzdr,
--
Lukasz B
(jeszcze) NT650V, WAW

Data: 2010-01-05 00:25:43
Autor: doktorski
On 5 Sty, 08:45, Lukasz Baranski <go...@o2.pl> wrote:

A co to za aparatura? Swiece maja chipy i podczas wymiany lacza sie z
fabryka? ;)
Zestaw do podcisnieniowego napelniania ukladu chlodzenia. Bez tego nie
odpowietrzysz ukladu i klops gotowy.
BTW swiec: fajkocewki wymagaja tez specjalnego narzedzia do
demontazu. :)

pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-05 09:49:41
Autor: AZ
On 2010-01-05, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
Zestaw do podcisnieniowego napelniania ukladu chlodzenia. Bez tego nie
odpowietrzysz ukladu i klops gotowy.
BTW swiec: fajkocewki wymagaja tez specjalnego narzedzia do
demontazu. :)

Widze ze niemcy to wiedza jak wszystko skomplikowac tak zeby serwisowac
tego nie mogl pan Henio w garazu albo czlowiek sam... To w takim razie
gdzie ta milosc skoro tyle poswiecen? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-05 09:51:31
Autor: Kefir
Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
Elou!
"doktorski" <doktorski@gmail.com> wrote in message news:c7f17ff6-e29f-450a-a693-ad447d51d48821g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Gratz. Czujesz sie wyjatkowy? ;) Bajdeuejem: czy istnieje szansa na zgromadzenie podobnych informacji dotyczacych np Bumki 800 GS? Kiedys wymyslilem ze jak bede duzy to sobie kupie, lecz zdaje sie ze nie spelnia toto wymogow formalnych...

Data: 2010-01-05 01:59:07
Autor: doktorski
On 5 Sty, 09:51, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:

Gratz. Czujesz sie wyjatkowy? ;)
Nie, a powinienem? :)
Bede mial mniej roboty przy dryndzie :). No i teraz juz wiem dlaczego
wszyscy serwisuja bakelitenmotorwerke w autoryzowanych serwisach....

Bajdeuejem: czy istnieje szansa na
zgromadzenie podobnych informacji dotyczacych np Bumki 800 GS?
Trza popaczec ale IMO tak. Nie interesowalem sie.

Kiedys
wymyslilem ze jak bede duzy to sobie kupie, lecz zdaje sie ze nie spelnia
toto wymogow formalnych...
Drynda fajna ale trzebaby sie karnac i sprawdzic w realu jak toto lata
po rownym i nierownym.

pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-05 12:31:06
Autor: Kefir
"doktorski" <doktorski@gmail.com> wrote in message news:e4c07b6a-417d-4579-b7d2-c7e0133cbcc9a21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Obawiam sie ze mogles wywolac lawine w ktorej uzyszkodnicy  jeden przez drugiego beda udowadniac swa niezaleznosc.

Bajdeuejem: czy istnieje szansa na
zgromadzenie podobnych informacji dotyczacych np Bumki 800 GS?
Trza popaczec ale IMO tak. Nie interesowalem sie.

A mukbys? Sciemnij ze tak Ci sie podoba to co masz ze chcesz nastepne ;)

Drynda fajna ale trzebaby sie karnac i sprawdzic w realu jak toto lata
po rownym i nierownym.

Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien samodzielnosci w wykonywaniu przeglundow, napraw drutem i power-tape na trasie itp. Uzaleznienie od narzedzi serwisowych / diagnostycznych wyklucza zabawy poza asfaltem i UE, zwlaszcza uprawiane jednoczesnie.

Data: 2010-01-05 06:01:48
Autor: doktorski
On 5 Sty, 12:31, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:

Obawiam sie ze mogles wywolac lawine w ktorej uzyszkodnicy  jeden przez
drugiego beda udowadniac swa niezaleznosc.
Zamieniam sie w sluch. Chetnie dowiem sie o domowym serwisowaniu serii
K12 tudziez innych wynalazkow z CANem na pokladzie.

A mukbys?
Postaram sie ale to moze potrwac. Przypominaj sie. Zawsze tez moge
podpytac MotoMirka. Albo sam do niego zajrzyj po robocie - masz
niecale 10 km. No i Mirek ma taka drynde u siebie - mukbys pomacac :).

Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien
samodzielnosci w wykonywaniu przeglundow, napraw drutem i power-tape na
trasie itp.
W motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :)

Uzaleznienie od narzedzi serwisowych / diagnostycznych wyklucza
zabawy poza asfaltem i UE, zwlaszcza uprawiane jednoczesnie.
Wystarczy, ze padnie Ci antena od EWSu. Nie ma, powtarzam: nie ma
innego sposobu na odpalenie dryndy niz druga antena i drugi kluczyk.
Na pustyni nie chcialbym tego testowac. W Chorwacji czy Grecji moge.

pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-05 13:47:28
Autor: AZ
On 2010-01-05, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien
samodzielnosci w wykonywaniu przeglundow, napraw drutem i power-tape na
trasie itp.
W motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :)

No wkoncu motocykle BMW to samochody pozbawione dwoch kol a jak na samochod przystalo to musi miec CANbusa ;-) Ale nie ma na rynku zadnych narzedzi za ktorych pomoca mozna serwisowac motocykl BMW? Czy zostaje jedynie serwis?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-05 06:58:55
Autor: doktorski
On 5 Sty, 14:47, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Ale nie ma na rynku zadnych narzedzi za
ktorych pomoca mozna serwisowac motocykl BMW? Czy zostaje jedynie serwis?
Pewnie sa. Polak potrafi. Pytanie jednak czy warto? W sumie cena
przegladu nie zabija w porownaniu do przecietniej japonskiej R4. O
dziwo ceny niektorych czesci sa znacznie nizsze niz moznaby sie
spodziewac po BMW. A np. plastiki sa na porownywalnym poziomie (FJR
vs. K12 - podobne dryndy).

pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-05 14:45:50
Autor: AZ
On 2010-01-05, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
[...]

To jak to jest z tym BMW, przeglady sa tak rzadko czy moze jedynie ograniczaja
sie do podlaczenia komputerka i zczytania danych? ;-)

Czesci w sensie dyfer? ;-) A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkad dowiedzialem sie w Kawasaki ze cena bocznej owiewki to koszt 2400 PLN.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-05 11:01:28
Autor: doktorski
On 5 Sty, 15:45, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

To jak to jest z tym BMW, przeglady sa tak rzadko czy moze jedynie ograniczaja
sie do podlaczenia komputerka i zczytania danych? ;-)
Nieno, przeglady normalnie - co 10kkm lub raz do roku. Przeglad po
30kkm serwis BMW wycenil na 25% wiecej niz same zawory+gazniki w
CBF600. Wiec nie ma tragedii. Ewentualne bledy kompow mozna odczytac/
skasowac zamiennym kompem za 50-100 zl.

Czesci w sensie dyfer? ;-)
Nie wiem ile kosztuje dyfer np. do Fujary. Wiem za to ze pracuje juz
50 kkm i ma sie dobrze. Za to swiece, klocki, filtry powietrza czy
filtr oleju kosztuja znosne pieniadze - nawet w oryginale. Przyklad:
oryginalny filtr oleju do Fujary to bodajze 60-70 zl. Filtr powietrza
(jeden z dwoch) do K12S to 75 zl. Raz na 10 kkm zniose.

A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkad
dowiedzialem sie w Kawasaki ze cena bocznej owiewki to koszt 2400 PLN.
A to drozej niz do K12S gdzie boczek kosztuje 2065 zl. :-P

Chcesz wiedziec wiecej? Polecam www.mototec.pl/etk.php

pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-05 21:47:33
Autor: Monster
W dniu 2010-01-05 20:01, doktorski pisze:

Nie wiem ile kosztuje dyfer np. do Fujary. Wiem za to ze pracuje juz
50 kkm i ma sie dobrze. Za to swiece, klocki, filtry powietrza czy
filtr oleju kosztuja znosne pieniadze - nawet w oryginale.

ten twĂłj dyfer to jakiĹ› faktycznie skopany,mĂłj ma licznikowe 70kkm,faktycznie pewnie z dwa razy wiÄ™cej i hula,w Dnieprze okazaĹ‚o siÄ™ ĹĽe lataĹ‚em na sucho,zastanawiam siÄ™ ile czasu,latem ostatni raz sprawdzaĹ‚em stan w dyfrze  i od tego czasu gdzieĹ› olej zniknÄ…Ĺ‚,ale jakoĹ› dziaĹ‚aĹ‚:-)

A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkad
dowiedzialem sie w Kawasaki ze cena bocznej owiewki to koszt 2400 PLN.
A to drozej niz do K12S gdzie boczek kosztuje 2065 zl. :-P
  Z cenami to różnie-magnezowa pokrywa gĹ‚owicy 600,taniocha,ale gĹ‚upi przewĂłd zapĹ‚onowy(do mojej,bez cewki) za 250zĹ‚ to juĹĽ siÄ™ zdziwiĹ‚em:-/

pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-05 23:17:16
Autor: doktorski
Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
On 5 Sty, 21:47, Monster <al...@op.pl> wrote:

ten twój dyfer to jaki¶ faktycznie skopany,
Nie tylko moj. Historia zna wiele przypadkow zmielonych dyfrow w serii
K4x.

mój ma licznikowe
70kkm,faktycznie pewnie z dwa razy więcej i hula,
Ale to jest zupelnie inny dyfer. Wazy pewnie ze 30% wiecej.

w Dnieprze okazało się
że latałem na sucho,zastanawiam się ile czasu,latem ostatni raz
sprawdzałem stan w dyfrze  i od tego czasu gdzie¶ olej znikn±ł,ale jako¶
działał:-)
To porownanie to juz przeginka :)

  Z cenami to różnie-magnezowa pokrywa głowicy 600,taniocha,ale głupi
przewód zapłonowy(do mojej,bez cewki) za 250zł to już się zdziwiłem:-/
Coz, raz jest normalnie a raz nie. Ja sie przekonalem, ze te
popularniejsze czesci sa mozliwie akceptowalnym poziomie. Zastanawiam
sie tez coraz bardziej czy niektore plastiki kupowac jako uzywki skoro
nowe kosztuje +100 zl?

pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu

Data: 2010-01-06 09:14:35
Autor: Monster
W dniu 2010-01-06 08:17, doktorski pisze:
,
Nie tylko moj. Historia zna wiele przypadkow zmielonych dyfrow w serii
K4x.
Lustrzane w R1200 też się sypi±,cosik im konstrukcja nie wyszła

Ale to jest zupelnie inny dyfer. Wazy pewnie ze 30% wiecej.
Stary i sprawdzony,w K też nie padał,te 1,5kg ma raczej drugorzędne znaczenie:-)

)
To porownanie to juz przeginka :)
Ee tam,chodzi o to że nawet przekładnie zrobione z tzw "gównolitu" ciężko zamęczyć,więc ciekawe jakiej plasteliny BMW teraz używa?

[...]
W moim przypadku używki ciężko przebić-silniki często wędruj± jako napęd do samolotów a plastiki i reszta na sprzedaż,więc cały komplet owiewek (7szt)kosztuje jakie¶ 1300zł:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-01-05 15:25:09
Autor: Kefir
"doktorski" <doktorski@gmail.com> wrote in message news:ef471c65-0cfd-46c1-842f-1fb2ad9ed541k19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Acha. No to nie spiesz sie do tego Mirka. Wydaje mi sie ze jusz wiem co dobre: kupie se Enfielda plus opony z lekka kostka ;)

Data: 2010-01-05 12:21:44
Autor: Norbi
W dniu 2010-01-05 08:37, doktorski pisze:

Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna
jest bukjedenwiejaka aparatura. A o zdejmowaniu chlodnicy do tej
operacji nie bede juz wspominal.. :)

Do sciagania chlodnic tyle ze do regulacji zaworow to w KTM-ie juz sie powinienes przyzwyczaic :) - na szczescie swieca jest tam jedna z latwym dostepem :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2010-01-05 05:42:14
Autor: doktorski
On 5 Sty, 12:21, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:

Do sciagania chlodnic tyle ze do regulacji zaworow to w KTM-ie juz sie
powinienes przyzwyczaic :) -
Dwie srubki na krzyz to nie robota.

na szczescie swieca jest tam jedna z latwym
dostepem :)
I wytrzymuje 5 lat - zmienilem tylko dlatego, ze balem sie, ze nowa w
koncu zgubie... :)

pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu

Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna