Czaputa w ślady Waszczyka.

Data: 2018-01-30 05:59:20
Autor: stevep
Czaputa w ślady Waszczyka.
# Dr Adam Ostolski, socjolog z Uniwersytetu Warszawskiego, cytował w TOK  FM fragment ekspertyzy Ministerstwa Spraw Zagranicznych: urzędnicy  przestrzegali przed negatywnymi skutkami, jakie mogą przynieść proponowane  regulacje, które teraz są przyczyną napięcia w stosunkach Polska - Izrael.  #
Ze strony:
Ze strony:
http://tiny.pl/g4zj8

--
stevep

Data: 2018-01-30 04:29:09
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
Czaputa w ślady Waszczyka.
Toć on ze zmiany Gieremkoskiej i jeszcze ci kurwa mało?

Ma być jak zwykle srul w MSZcie?

Proszę mi wymienić inny kraj Unii Europejskiej, który w ciągu ostatnich 15 lat miał trzech ministrów spraw zagranicznych - Geremka, Rotfelda, Mellera, pochodzenia żydowskiego https://pl.wikiquote.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Bartoszewski

W takim razie goń się pajacu.

Data: 2018-01-30 16:24:55
Autor: stevep
Czaputa w ślady Waszczyka.
W dniu 2018-01-30 o 13:29, Bombardier Dąs vel Karbonylek pisze:
[...]

Przecież Waszczykowski też Żyd.

--
stevep

Czaputa w ślady Waszczyka.