Czarna Gora,Szpindlerowy - jakie warunki ?

Data: 2010-01-10 21:06:10
Autor: Slawek
Czarna Gora,Szpindlerowy - jakie warunki ?
Witam Grupowiczow,
byl ktos moze dzis w Czarnej lub Szpindlu ?
Ciekaw jestem czyw Czarnej sa juz otwarte trsy przy H2 i przejazdy przez las pomiedzy nartostradami ?
Jak wyglada droga przez Zacler ?
Z gory dziekuje za info
Pozdrawiam
S.

Data: 2010-01-10 23:20:34
Autor: Lukasz K
Slawek pisze:
Witam Grupowiczow,
byl ktos moze dzis w Czarnej lub Szpindlu ?
Ciekaw jestem czyw Czarnej sa juz otwarte trsy przy H2 i przejazdy przez las pomiedzy nartostradami ?
Jak wyglada droga przez Zacler ?
Przejazd przez Zacler jest ok, bez problemu sie pokonuje pagórki czy mija inne auta. Do Szpindla nie jechalem, tylko do Peca - warunki dobre, jedyny minus to to, ze swiezy snieg powodowal muldy. Info z dzisiaj. pozdr.

Lukasz

Data: 2010-01-10 23:51:04
Autor: Slawek
Czarna Gora,Szpindlerowy - jakie warunki ?
Przejazd przez Zacler jest ok, bez problemu sie pokonuje pagórki czy mija inne auta.
Czyli dalej moze byc juz tylko lepiej :)
jedyny minus to to, ze swiezy snieg powodowal muldy.
ja tam lubie po muldach  :)  wiec to nie taka zla wiadomosc
Dzieki
Pzdr
S.

Czarna Gora,Szpindlerowy - jakie warunki ?