Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?

Data: 2009-07-01 23:59:09
Autor: jacektatry
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Witam Wszystkich
Czy ktoś miał okazję zanurkować lub chociaż przebywać z centrum
nurkowym Czarna Perła w Plavi Horizont w Czarnogórze? (http://
www.nurkowanie-czarnogora.com.pl/)
Chodzi mi o ogólne wrażenia z organizacji nurkowań i szeroko pojętego
komfortu obsługi.
Będę wdzięczny za niusy i fakty (ale nie że szwagier słyszał od
sąsiada ;-)), bo planuję następne miesiące, a to trochę daleko
wszystko jest.
Pozdrawiam Was
:-)

PS.: Można śmiało pisać na priv.

Data: 2009-07-12 20:23:20
Autor: pasmanteria
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Witaj-bylem, widzialem i nie bede kopal lezacego.Reszte dopowiedz sobie sam.......Pozdrawiam Krokodyl

Data: 2009-07-14 12:26:38
Autor: pasmanteria
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Jak chcesz spedzic fajnie czas pod woda, mozesz pojechac do Kotoru / ok 5 km. od Plavi/-w porcie dwaj bracia prowadza baze nurkowa , ktora daje Ci poczucie "bycia klientem" i nie czujesz sie jakbys na sile wciskal panu wlascicielowi swoje euro.Pozdrawiam Krokodyl

Data: 2009-07-20 20:19:42
Autor: pasmanteria
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Witaj-bylem, widzialem i nie bede kopal lezacego.Reszte dopowiedz sobie sam.......Pozdrawiam Krokodyl
Dziś dostalem maila od Pana Wlaściciela/ PW /- z prośbą o wycofanie posta o nie kopaniu leżącego.....Oczywiście nie ma takiego powodu, ale gwoli sprawieliwości należy dodac, że Czarna Perła ma świetnego instruktora Wieloryba oraz fajnego riba idealnego do rodzinnych wojaży.Pozdrawiam i mimo wszystko powodzenia.Krokodyl

Data: 2009-07-21 02:09:15
Autor: jacektatry
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Halo :-)
Dziękuję za odzew.
Troszkę w innej sprawie, i być może nowy/osobny wątek będzie na to
potrzebny:
Bardzo lubię Czarnogórę, a Kotor to perła w koronie, więc chciałem Cię
prosić, Krokodylu, byś podał dla nas wszystkich - jeżeli posiadasz -
namiary na tych dwóch braci, prowadzących w porcie bazę nurkową.
Myślę, że jest to pewniejsze niż googlowanie, bo wyniki wyszukiwań
bywają najprzeróżniejsze i nie do końca aktualne.
Pozdrawiam Wszystkich

Data: 2009-07-21 21:31:47
Autor: Czarna Perła
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
To na prawdę przykre kiedy człowiek sie stara a potem dowiaduje, że leży i...

Juz niebawem opowiemy jak wyglądała historia klienta Krokodyla.

Chwilowo nie możemy tego zrobić ponieważ mamy tylu zadowolonych codziennie klientów, że nie mielismy po prostu czasu aby wyprostować ten zaiste ciekawy przypadek.

Zresztą z tego co nam wiadomo Pan Krokodyl w ogóle nie nurkował u owych braci bez nazwisk i nazwy bazy nurkowej. Tutaj też nikt o nich nie słyszał.
Może dlatego byli tak przemili dla Pana Krokodyla.

Pozdrawiamy

Załoga Czarnej Perły

A u nas 39 st i codziennie nurkujemy

Data: 2009-07-21 23:53:20
Autor: Lot
On 2009-07-21 23:31:47 +0200, " Czarna Perła" <oskarxantia@NOSPAM.gazeta.pl> said:

[...]

Rozmieć należy, że do meritum przejdziesz po reklamie?

Poczytaj proszę trochę postów dudzinskiego z sharm, może się nauczysz czegoś w materii obrabiania dupy niezadowolonym z usług klientom.

Lot

Data: 2009-07-22 14:10:03
Autor: pasmanteria
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Raczej nie wiele mozecie napisac o mojej historii nurkowania z Wami, gdyż
spędzileam z Wami tylko dwa nurki/jeden dzionek/.A to ze jestem wymagajacym klientem sam mogę napisaź bez przesadnego wstydu.Napisalem , że nie jestem zadowolony z Waszych uslug i tyle.Tematu nie będę rozwijal bo nie moim celem jest zle pisac o Waszych dzialaniach-moja odp byla reakcją na post z zapytaniem o CP i tylko tyle.Zyczę dużo szczęścia i samych zadowolonych Klientów i pracowników.Pozdrawiam Krokodyl-temat zamkniety.

Data: 2009-07-22 21:36:53
Autor:
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
jacektatry <jacektatry@gmail.com> napisał(a):
Witam Wszystkich
Czy kto=B6 mia=B3 okazj=EA zanurkowa=E6 lub chocia=BF przebywa=E6 z centrum
nurkowym Czarna Per=B3a w Plavi Horizont w Czarnog=F3rze? (http://
www.nurkowanie-czarnogora.com.pl/)
Chodzi mi o og=F3lne wra=BFenia z organizacji nurkowa=F1 i szeroko poj=EAte=
go
komfortu obs=B3ugi.
B=EAd=EA wdzi=EAczny za niusy i fakty (ale nie =BFe szwagier s=B3ysza=B3 od
s=B1siada ;-)), bo planuj=EA nast=EApne miesi=B1ce, a to troch=EA daleko
wszystko jest.
Pozdrawiam Was
:-)

PS.: Mo=BFna =B6mia=B3o pisa=E6 na priv.

Niestety jedynie co mogę powiedzieć, to to, że znajomi jeżdżący po Bałkanach lubią jeździć do Tivat (Czarnogóra) i Sarandy (Albania). W Albanii jest jakaś polska baza, którą zamierzam w tym roku sprawdzić na własnej skórze. Jednak wybieram się we wrześniu głównie do Czarnogóry, w Albanii odwiedzam znajomego jedynie, więc może uda się i Sarandę zaliczyć. Tivat mam nadzieje, że również nie zawiedzie moich oczekwiwań. Wiadomo - co osoba, to inne zdanie i inne wymagania, więc zobaczymy. --

Data: 2009-09-14 00:20:27
Autor: annkrol
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Witam wszystkich.

Nurkowałam w sierpniu w Czarnogórze w tzw. "bazie nurkowej" Czarna
Perła. Miał być pakiet ale po jednym dniu zrezygnowałam.
Zgadzam się z Krokodylem w pełnej rozciąłości. Zdecydowanie NIE
POLECAM współpracy z Czarną Perłą ze względu na brak zaplecza i
nieprzyjazną klientowi obsługę. Nie dajcie się zwieść niezłej stronie
internetowej. Jeśli są zainteresowani szczegółami to podam na priv.

Anka

Data: 2009-09-14 22:08:01
Autor: heintz
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Zapodaj mi info na priv, będę bardzooo wdzięczny. O mało co nurkowałbym w tym roku, w tej bazie. Napisz, czy są jakieś alternatywy? Pozdrawiam Marek

Data: 2009-09-15 07:13:00
Autor: annkrol
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Napisz, czy są jakieś alternatywy?

Alternatywy są ale osobiście nie sprawdzałam bo już miałam dość jak na
jeden wyjazd :/.
Przypadkiem poznałam na miejscu nurasa z Warszawy, którego też Czarna
Perła wystawiła.
On próbował z miejscowymi i z tego co potem opowiadał to było lepiej
bo przynajmniej mieli przyzwoitą łódź. Zachwycony jednak nie był i
chyba też zakończył przygodę nurkową w Czarnogórze :)

A.

Data: 2009-09-15 14:36:21
Autor: Tomek Sienicki
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
annkrol <annkrol@poczta.onet.pl> napisał(a): Pojechałaś na drugi koniec europy, zanurkowałaś jeden raz, ew. dwa (jeden dzień nurkowy) z wymienioną bazą,  więcej nie próbowałaś, nie szukałaś alternatywy - bo miałaś dość ??? Ty naprawdę pojechałaś na nurkowania?
Wybacz, ale nie brzmisz wiarygodnie, nie przedstawiasz się, nie piszesz niczego konkretnego, żadnych zarzutów. Jedyny zarzut, to że Ci było źle..., to zbyt mało.

--
tomek Sienicki

Data: 2009-09-15 21:31:09
Autor: pasmanteria
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Jeżeli jesteś merytorycznie zainteresowany spieprzeniem Swojego nurkowego urlopu to napisz na priva jak podala kolezanka a wszystko Ci sie rozjasni, a jak nie jestes zainteresowany to po grzyba piszesz?Bylem widzialem i nie bede.......Pozdro Kroko
Mozesz jeszcze oficjalnie zapytac na forum o opinie instruktorow, ktorzy tam byli.......
Pozdro i udanych nurow Kroko

Data: 2009-09-16 14:36:09
Autor: Tomek Sienicki
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
pasmanteria@2ec.pl napisał(a):
 to po grzyba piszesz?

Po pierwsze dlatego, że to lista dyskusyjna.
Po drugie jestem zainteresowany opiniami dotyczącymi baz nurkowych z tego rejonu.
Jednakże jestem zainteresowany informacjami, które pozwolą wyrobić sobie obiektywną opinię. Post, o którym rozmawiamy na to nie pozwala. Jest napisany jak szkalujący donos, bez merytorycznych treści. Napisanie jedynie,że coś jest do dupy nie oznacza wcale, że dla wszytkich. Coś co dla koleżanki, autorki postu jest nie do przyjęcia, dla mnie może się okazać niczego sobie.
Natomiast, co do odsyłania na priv, to zwracam Ci uwagę, że post jest napisany na publicznej, pozbawionej moderacji liście dyskusyjnej i odsyłanie do prywatnych skrzynek jest dziecinadą. Jak się powiedziało "A", w tak poważnej sprawie jaką jest krytyka prowadzonej przez kogoś działalności, to niestety powinno staczyć odwagi również na "B". --
tomek Sienicki

Data: 2009-09-16 16:58:09
Autor: Czarna Perła
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Osoby nam życzliwe sugerują nam abyśmy w końcu odpowiedzieli na te cienkie wypociny.

Tak, mamy tu dwie opinie, z których nic nie wynika.

Nawet osoba postronna to zauważyła &#8211; nie przedstawiliście żadnych argumentów, żadnych konkretnych zarzutów i żadnych faktów.

&#8222;Witaj - byłem, widziałem i nie będę kopal leżącego. Resztę dopowiedz sobie sam&#8221;

Dziękujemy Ci za mądrość, którą nas tak szczodrze obdarzyłeś! No i co z tego? Nic

Następnym razem napisz od razu &#8222;Przybyłem, zobaczyłem, zwyciężyłem&#8221; i nie zapomnij dodać :&#8221;pożyczyłem bluzę od instruktora bazowego bo mi było zimno a potem nie raczyłem jej oddać bo  musiałem się raptownie oddalić z powodu nie odpowiedniej dla mnie kwatery, w której spędziłem aż dwie noce&#8221;

&#8222;Napisalem , że nie jestem zadowolony z Waszych usług i tyle&#8221; &#8211; dziecko z pierwsze klasy podstawówki popisałoby się większą elokwencją, i tyle! &#8222;Tematu nie będę rozwijał&#8221; : nie będziesz rozwijał bo dobrze wiesz, że nie masz czym rozwijać, tylko teraz  głupio Ci się do tego przyznać.

&#8222;bo nie moim celem jest źle pisać o Waszych działaniach&#8221; - dziękujemy za litość - właśnie to zrobiłeś

&#8222;Pozdrawiam Krokodyl-temat zamknięty&#8221; &#8211; też tak myśleliśmy ale znowu coś musiałeś napisać, a mianowicie zaatakować osobę postronną, która obiektywnie widzi, że coś tu jest grubymi nićmi szyte.

&#8222;Mozesz jeszcze oficjalnie zapytać na forum o opinie instruktorow, ktorzy tam byli .......
&#8221; &#8211; teraz tajemnicze kropeczki? jak masz jakieś cenne uwagi to podaj dane tych instruktorów

Anno nasza mała, maluteńka Stokrotko.
Szczerze, spodziewaliśmy się Twojego występu tu, lub w innym miejscu. &#8222;Miał być pakiet ale po jednym dniu zrezygnowałam&#8221; &#8211; dziękujemy Ci za to , nasz instruktor również i nasi klienci, którzy tego dnia z Tobą nurkowali również. Generalnie po Twoim zamaszystym opuszczeniu bazy nastąpiła ogólna wesołość, wyluzowanie a przede wszystkim wielkie UFFF!

&#8222;Przypadkiem poznałam na miejscu nurasa z Warszawy, którego też Czarna Perła wystawiła.&#8221; &#8211; napisz więcej konkretów, kto to był i jak się nazywał, chyba że wyssałaś to sobie z palca i dorobiłaś historyjkę aby uwiarygodnić bardziej swoje słabe opinie.

&#8222;Zachwycony jednak nie był i chyba też zakończył przygodę nurkową w Czarnogórze :)&#8221; &#8211; chcesz nie tylko zniechęcić ludzi do naszej bazy nurkowej ale ogólnie do nurkowania w Czarnogórze, pomimo że nie masz o tym pojęcia, bo jak sama napisałaś:
&#8222;Alternatywy są ale osobiście nie sprawdzałam bo już miałam dość jak na jeden wyjazd :/.&#8221; &#8211; biedactwo, zmęczyły Cie te dwa nurkowania, które odbyłaś w naszej bazie, czy może brak &#8222;zaplecza&#8221; (????) tak Cię zmęczył?

Być może niektórzy będą zdziwieni, dlaczego z taką nonszalacją i szczerością piszemy te rzeczy o tych dwóch naszych konkretnych klientach.

Ludzie! Nasza baza jest na Bałkanach! W Czarnogórze. Nie w Chorwacji i nie w Egipcie.

Dlatego są również turyści, którzy wyjeżdżają stąd obrażeni i niezadowoleni.

Bo Bałkany to specyficzny region &#8211; tutaj nikt:
&middot; Nie będziecie nikomu wchodził w tyłek dla kilku euro
&middot; Nikt nikogo nie zaczepia na ulicy aby coś od niego kupił
&middot; Za uśmiech dostaniesz tu taki sam uśmiech i gościnność, której niestety nie spotkasz w Polsce, &middot; Osoby z nadętą miną i postawą tzw. roszczeniową &#8211; nie będą tu &#8222;mile obsłużone&#8221;

Reasumując nie jest to miejsc na wakacje dla zakompleksionych frustratów, którzy nie są zadowoleni ze swojego życia i ogólnie z siebie.
Wydaje im się, że usługodawca wyleczy ich kompleksy swoją &#8222;miłą obsługą&#8221;.

Dlatego rzeczywiście Krokodyl musiał czmychnąć z Czarnogóry, z tego słyszeliśmy do Chorwacji.
No ale tam jest sporo Niemców i tam już jest przecież &#8222;wyższy standard obsługi&#8221;.

A My?

A my się tym w ogóle nie przejmujemy. &#8222;Nic na siłę&#8221;.

A teraz najważniejsza rzecz.

Do tej pory nikt tutaj nie zarzucił nam, że nie ma
&middot; właściwego zabezpieczenia nurkowań,
&middot; zabezpieczenia w tlen na łodzi , w bazie i w zestaw ratunkowy,
&middot; sprzętu nurkowego do wypożyczenia,
&middot; kontaktów do pogotowia i komory dekompresyjnej,
&middot; butli z atestem,
&middot; sprężarki po serwisie,
&middot; ciekawych miejsc nurkowych (!!!)
&middot; bezpiecznej i sprawnej łodzi Brak zaplecza?
Że nie byliśmy wystarczająco mili?

To po to Anno i Krokodylu przyjeżdżacie do bazy nurkowej 1800 km???

Baza nurkowa według nas, jest po to aby zapewnić bezpieczne i ciekawe nurkowanie.

A w tej kwestii dobrze wiecie, że nie macie nam NIC do zarzucenia.

I przestańcie się zasłaniać tym privem &#8211; macie konkretne zarzuty, dawajcie je śmiało na grupę.
Chętnie odpowiemy. Bo robicie ludziom zamieszanie w głowie, pisząc bo było źle i tyle.
Miejcie również świadomość, że i nam przysługuje to prawo (oj mamy o Was co pisać)

W tym sezonie mieliśmy również większe grupy zorganizowane, w tym dwie największe z Underwater-Travel. Bardzo dobrze wspominamy ich pobyt, choć rzeczywiście nie obyło się bez potknięć z naszej strony. Jesteśmy tylko ludźmi, a bazę prowadzimy tylko we dwójkę. Nie mamy tu rezydentów, pilotów, sprężarkowego, skipera na łódź. Dlatego może rzeczywiście zdarza się, że brakuje nam czasu aby po prostu porozmawiać z klientami.

I kilka słów od właściciela bazy:

Rzeczywiście ciężki ze mnie typ. Prawdopodobnie gdybym nie miał czterech zębów, wszędzie tatuaże i szramę na głowie (no przydałby się jeszcze z jedna rana postrzałowa po wojnie bałkańskiej) i miałbym na imię Dragan, to pewnikiem uchodziłbym za miejscową atrakcję. Ale nie jestem. Ale na przyszły rok się postaram ;) Oskar

Tomku dziękujemy Ci, że wykazałeś się odwagą i obiektywizmem.

Generalnie, ponieważ baza jest względnie nowa &#8211; (działa 2 lata non stop w sezonie) jesteśmy świadomi, że prędzej czy później pojawi się taki wątek na forum i odezwą się jak to praktyka pokazuje pierwsi niezadowoleni.

Tak to już jest, że ludzie zadowoleni z wakacji nie rozpisują się na forach. I ten przypadek potwierdza tę regułę.

Data: 2009-09-22 12:36:34
Autor: mezavilla
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
Tak to już jest, że ludzie zadowoleni z wakacji nie rozpisują się na forach. I ten przypadek potwierdza tę regułę.

Nie rozpisują się też ludzie, którym trudno zepsuć wakacje, bo przyjeżdżają z odpowiednim nastawieniem. Ludzie bardzo zadowoleni z życia, którym jednocześnie ledwo starcza czasu na poczytanie czegoś na forach. Tu jednak następuje pewne przegięcie ze strony Pana właściciela. Dodam tylko, że tych niepochlebnych opinii o działalności młodego CNCP będzie przybywać, jeśli Państwo właściciele nie wyciągną wniosków z płynących tu słów krytyki i dalej będą odpowiadać atakiem na krytykę, zamiast zająć się eliminowaniem jej źródła.
[...]

'Reasumując', na szczęście dla miłośników PRLu również na Bałkanach kończą się dobre czasy ;)

Data: 2009-09-22 15:37:56
Autor: pasmanteria
> [...]

odpowiednim nastawieniem. Ludzie bardzo zadowoleni z życia, którym jednocześnie ledwo starcza czasu na poczytanie czegoś na forach. Tu jednak następuje pewne przegięcie ze strony Pana właściciela. Dodam tylko, że tych niepochlebnych opinii o działalności młodego CNCP będzie przybywać, jeśli Państwo właściciele nie wyciągną wniosków z płynących tu słów krytyki i
będą odpowiadać atakiem na krytykę, zamiast zająć się eliminowaniem jej źródła. >Reasumując nie jest to miejsc na wakacje dla zakompleksionych frustratów, >którzy nie są zadowoleni ze swojego życia i ogólnie z siebie.
> [...]
obsługą&#8221;.

'Reasumując', na szczęście dla miłośników PRLu również na Bałkanach kończą

"Reasumujac" nie liczylbym na zroumienie problemu przez "pw"-to moze zrobic tylko rozumna istota , a nie "zakompleksiony frustrat niezadowolony z zycia i ogólnie z siebie"-po prostu zakuty leb- ale wiesz"to Bałkany"
Pozdrawiam Krokodyl

A tak miedzy nami -mam ich w dupie.Jak mawia jeden z forumowiczow: niech "spie......"

Data: 2009-09-17 07:40:53
Autor: annkrol
[...]

Panie Tomaszu.
Po to są fora internetowe aby ludzie mogli wyrażać swoje opinie nie
zaś po to aby się obrażać i wykłócać (przynajmniej tak mi się wydaje).
Tak też zrobiłam. Ktoś pytał o doświadczenia z bazą Czarna Perła i
moje niestety pozytywne nie są. Po co miałabym kłamać i wystawiać
nieprawadziwą negatywną opinię? Z założenia nie można mojej opini
sprawdzić. Albo ktoś mi uwierzy albo nie ... to już nie moja sprawa.
Nie napisałam konkretów bo podobnie jak mój poprzednik nie było moją
intencją wylewanie tutaj żalów, poza tym brakło czasu. Ponieważ
dostałam kilka maili w tej sprawie to spróbuję trochę więcej napisać.

Pojechałaś na drugi koniec europy, zanurkowałaś jeden raz, ew. dwa (jeden dzień nurkowy) z wymienioną bazą,  więcej nie próbowałaś, nie szukałaś alternatywy - bo miałaś dość ??? Ty naprawdę pojechałaś na nurkowania?

Pojechałam jednym samochodem z ekipą nienurkującą. Szukanie bazy na
miejscu wymagałoby abym urlop znajomych podporządkowała moim
nurkowaniom (musiałabym im zabrać samochód) a tego robić nie chciałam.
Wystarczy już że moje plany musiały ulec drastycznej zmianie.
Zapewniam, że taskanie 1,5 tyś km całego szpeju aby zanurać 2 razy
mnie nie zachwyciło.

A cała sprawa wyglądała mniej więcej tak:

Pierwsze wrażenie
Przed wyjazdem wszystko było ok. Kontakt mailowy, umawiamy się na
pakiet w określonym terminie, płacę zaliczkę na około 3 tygodnie przed
wyjazdem.
Przyjeżdżam do bazy w ustalonym terminie i o ustalonej godzinie i tu
czeka mnie szereg niemiłych niespodzianek:
1. Nie można dojechać do bazy bez zapłacenia 2,5 Euro za każdorazowy
wjazd na parking o czym nie byłam poinformowana.
2. Baza jest zamknięta, nikogo nie ma, nie ma też żadnej informacji.
W miejscu gdzie mam zakwaterowanie poznaję chłopaka z Warszawy, który
mówi mi że też chciał nurkować z Czarną Perłą ale nic z tego nie
wyszło. Był zwodzony, że nurkowania będą a później że jednak nie.
Piszę do Pana Właściciela (dalej: PW) i otrzymuję info, że nurkowana
przełożli i że wysłali mi maila. Już nie wspomnę o tym, że może
wypadałoby mnie ZAPYTAĆ czy mi to pasuje (akurat średnio mi pasowało,
bo zaraz po pakiecie miałam wyjeżdżać) ale można było zadzwonić i mnie
poinformować. Maili nie mogę przecież odbierać gdy już jestem w
drodze. Na moje uzasadnione (chyba?) pretensje otrzymuję odpowiedz:
(cytuję) "nie jesteśmy jasnowidzami" (chyba myśleli że ja jestem) oraz
"nurkowanie to nie sklep spożywczy" (dlatego robiłam rezerwację, w
sklepie spożywczym nie mam pretensji jak chleba zabraknie ale jak mam
rezerwację na usługę turystyczną i zapłaciłam zaliczkę to chyba mogę
oczekiwać realizacji i odrobiny profesjonalizmu?). Myślę, że to wiele
mówi o obsłudze klienta w Czarnej Perle (podobnie zresztą jak
wypowiedź PW w tym wątku). Ponieważ PW nie chciał się zgodzić na zwrot
zaliczki (do czego w mojej opini miałam pełne prawo) postanowiłam
odpuścić, zanurkować mimo wszystko i zobaczyć jak będzie.
Następnego dnia spotykam PW w bazie. Oczywiście nie otrzymuję żadnych
wyjaśnień, o przeprosinach nie wspomnę. Na moje pytania o płatny
parking otrzymuję odpowiedź, że "mogę przecież nie wjeżdżać" (w
domyśle mam dymać z całym szpejem jakieś 1,5 km z parkingu
zewnetrznego). PW jest bardzo niemiły i robi wrażenie jakby mu klienci
przeszkadzali w pracy.

Zaplecze
Definicji bazy nurkowej co prawda nie ma ale nurkowałam w wielu
miejscach, w różnych warunkach i za 22 Euro za nura można oczekiwać
pewnego standardu (tak przynajmniej ja uważam). Główne minusy bazy
Czarna Perła:
1. Przede wszystkim beznadziejny dostęp do morza. Brak pomostu, mola
czy chociażby płaskiej skały przy bazie. W 38śmio stopniowym upale
trzeba tachać szpej jakieś 200m przez piaszczystą plażę pełną ludzi do
wody i dopiero z wody wrzucać szpej i zapasowe butle do łodzi. PW nie
raczy pomóc nikomu.
2. Nieodpowiednia jak na warunki klimatyczne i liczbę osób łodź. Mały
ponton z motorkiem, bez zadaszenia, na którym 10 osób jest ściśniętych
jak śledzie w puszce wraz z sprzętem i zapasowymi butlami. Wymiana
butli po pierwszym nurku to była masakra (na szczęście jako dobry
klient zurzyłam jedną butelkę na dwa nurki więc ominęła mnie ta
wątpliwa przyjemność).
3. Brak bieżącej wody do płukania sprzętu. W zastępstwie beczka z
zasoloną już wodą, w której sprzęt można zanurzyć ale nie porządnie
wypłukać z soli.

Nurkowanie
Na 8 osób (z czego tylko 2 osoby w miarę doswiadczone, 2 osoby na
kursie, 1 bezpośrednio po kursie, 3 osoby z kilkoma nurkowaniami)
tylko jeden przewodnik - to trochę mało. Osobiście mi to nie
przeszkadza ale nie sądzę aby mniej doświadczeni nurkowie czuli się
komfortowo. Instruktor w porządku. Miejsca nurkowe również.

Reasumując za tą cenę spodziewałam się normalnych warunków, a przede
wszystkim NORMALNEGO TRAKTOWANIA. Wszelkie niedogodności, problemy
techniczne itp. mogę przełknąć, ale gdy traktuje się mnie "z buta" to
nie mam ochoty za to płacić. Myślę, że większość ludzi ma podobnie.

I jeszcze w odpowiedzi do PW:
Anno nasza mała, maluteńka Stokrotko.
Po pierwsze nie przypominam sobie, żebyśmy przechodzili "na ty". A
nawet jeśli byśmy przeszli to nie sądzę aby uprawniało to Pana do
takich, delikatnie mówiąc niekulturalnych komentarzy.

[...]
Trudno żebym pytała przypadkowo spotkaną osobę o pełne dane
personalne.

chcesz nie tylko zniechęcić ludzi do naszej bazy nurkowej ale ogólnie do nurkowania w Czarnogórze
Opisałam tylko moje doświadczenia i moją opinię, co ktoś z tym zrobi
to już nie moja sprawa. Co do nielicznych miejsc nurkowych w
Czarnogórze które widziałam to były urokliwe. Sama Czarnogóra też jest
ciekawym miejscem.

Ludzie! Nasza baza jest na Bałkanach! W Czarnogórze. Nie w Chorwacji i nie w Egipcie. Dlatego są również turyści, którzy wyjeżdżają stąd obrażeni i niezadowoleni.
Nie wiem czy to kogoś zachęci ...

Brak zaplecza? Że nie byliśmy wystarczająco mili? To po to Anno i Krokodylu przyjeżdżacie do bazy nurkowej 1800 km??? Baza nurkowa według nas, jest po to aby zapewnić bezpieczne i ciekawe nurkowanie.
I tu właśnie się nie zgadzamy. Przyjeżdżam na wakacje aby mieć
pozytywne wspomnienia i doświadczenia. Na to niestety składa się coś
więcej niż tylko "bezpieczne i ciekawe nurkowanie". Ale oczywiście
każdy ma prawo do swojego zdania.

Na tym zakończę moją obecność w tym wątku, nie mam ochoty na dalszą
wymianę wypowiedzi bo do niczego ona nie doprowadzi. Zresztą wydaje mi
się, że wystarczy jak ktoś przeczyta Pana wpis i już wszystko będzie
dla niego jasne. Wiem jaka byłaby moja decyzja gdybym przed wyjazdem
miała okazję zapoznać się z Pana komentarzami i reakcjami na opinie
klientów (jakkolwiek krytyczne by one nie były).

Anka

Data: 2009-09-18 18:07:05
Autor: pasmanteria
> [...]

miała okazję zapoznać się z Pana komentarzami i reakcjami na opinie
klientów (jakkolwiek krytyczne by one nie były).

eeeeeeeee tam ja uslyszalem pare lepszych tekstow rodem z klasyka Barei.......
Pozdro Krokodyl

Data: 2009-09-18 18:18:57
Autor: pasmanteria
Czarna Perła, Czarnogóra - ktoś zaznajomiony?
> Witam wszystkich.
zbyt mało.
> [...]
> klientów (jakkolwiek krytyczne by one nie były).

eeeeeeeee tam ja uslyszalem pare lepszych tekstow rodem z klasyka

Jeszcze cytat z postu nura o CP
Szanowna Załogo Czarnej Perły

Niestety klient Krokodyl ma sporo racji. Obawiam się, że jeśli nie zmienicie
swojego podejścia do klienta tak ogólnie, to niebawem tych zadowolonych może
zabraknąć i jeszcze nie raz przyjdzie Wam usłyszeć 'przykre' opinie.
Zastanówcie się nad tym, bo miejsce w którym działacie ma potencjał i przy
bardziej profesjonalnym podejściu do tematu macie szansę się ładnie rozwinąć i
stworzyć bazę, do której chętnie przyjedzie spora liczba nurkujących rodaków.
No chyba że nie o to Wam chodzi ?

Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Osobne pozdrowienia dla Wieloryba.

mezavilla

--
Pozdrawiam Krokodyl

Data: 2009-09-15 08:38:03
Autor: snip

Użytkownik "heintz" <heintzWYTNIJTO@autograf.pl> napisał w wiadomości news:1c2d.000001c9.4aaea2a1newsgate.onet.pl...
Zapodaj mi info na priv, będę bardzooo wdzięczny. O mało co nurkowałbym w tym
roku, w tej bazie. Napisz, czy są jakieś alternatywy? Pozdrawiam Marek

dajcie tu, na grupie
myślę, ze skorzysta więcej osób

pozdr
Snip

Data: 2009-09-19 16:41:50
Autor: nurmar
niestety czarna perła
Tak czytając ten wątek nie bardzo chciałem sie wypowiadać , ale po poscie Pana Właściciela  muszę opowiedzieć o swoich doświaczeniach z ta bazą.
W zasadzie potwierdzam posty naszej kolezanki z traktowaniem mnie i paru innych osób które ze mną przyjechały było podobnieTO MY BYLIŚMY CIĘŻAREM DLA PANA WŁASCICIELA I JEGO DZIEWCZYBY( CHYBA WSPÓŁWŁAŚCICIELKI), notoryczne były ich spoznienia , brak naładowanych butli,niemiła obsługa i hasła że to są Bałkany i lepiej sie do takiego traktowania przyzwyczaić oraz odwoływanie wypłynięć i zmiana miejsc nurkowych były na pożądku dziennym.
Zero zrozumienia dla potrzeb nurków, wchodzenie do wody nie tak jak nurkowi wygodnie, tylko jak Pan Włściciel sobie zyczy, ironiczne uśmiechy i poganianie osób którym szło trochę wolniej , parkowanie RIB-a tam gdzie właścicielowi wygodniej a ty w sprzęcie dawaj po plaży i w wodzie żeby się zapakować, zero pomocy przy wchodzeniu na łódz po nurkowaniu, zero cienia na łódce itd. Wszystko to niestety zraża nurków i powoduje iż mimo fajnych miejsc nurkowych nie polecam tej bazy.

pozdrawiam  Witam Wszystkich

Data: 2009-09-21 18:25:20
Autor: pasmanteria
niestety czarna perła
Cos nam pw milczy-ale nie ma co sie dziwic-przeciez to Bałkany..heheheheh
Pozdrawiam Krokodyl