Czarna PerłaCzarnogóra-pro¶ba o opinie..

Data: 2009-05-31 13:16:09
Autor: zabcia
Czarna PerłaCzarnogóra-pro¶ba o opinie..
pierwszy raz w życiu (a jestem kobiet± bardzo dojrzał±) zanurkowałam w bazie Czarna Perła w Czarnogórze, tylko i wył±cznie dzięki młodym ludziom prowadz±cym Bazę. Wrażenia z pobytu w Czarnogórze spowodowały, że jadę do nich po raz drugi, tym razem odważę się na kurs nurkowy. Dodatkow± korzy¶ci± w tym roku będzie pobyt w hotelu przy plaży mam nadzieje, że będzie ok polecam paniom w moim wieku nie bójcie się, to fantastyczne przeżycie, moge przeslać zdjęcia!!!

--

Czarna PerłaCzarnogóra-pro¶ba o opinie..