Czarna folia Renault Trafic [tuning]

Data: 2010-03-25 10:27:56
Autor: kamil
Czarna folia Renault Trafic [tuning]

"emes" <emememe@emememsda.pl> wrote in message news:hodmbo$4ia$1atlantis.news.neostrada.pl...

JEST:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/27/Renault_Trafic_Phase_II_dCi_115_Heck.JPG
Ma być:
http://motooferta.pl/upload/2/957/66163/66163_1_B

PYTANIE:

Jaką folie nakleić żeby byla
1. dosyc gruba
2. trwala
3. blyszczaca

Najlepiej zadnej, bo jesli spotkam cie na drodze przede mna z taka blyszczaca folia na tylnej szybie i sloncem za plecami, to obiecuje ze na najblizszych swiatlach spuszcze solidny wpierdol i bedziesz te folie zjadal przy mnie.

Kilka razy trafilem na takiego geniusza tuningu za 5 zlotych.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-26 18:47:33
Autor: emes

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hofdrf$nt1$1@inews.gazeta.pl...

[...]

watpie zeby taki kretyn jak ty odroznial trafica od zuka, wiec problemu nie ma.
A druga sprawa to chce zeby wygladalo to tak zeby taki jelop nie widzial ze to nie szyba.

Czarna folia Renault Trafic [tuning]