Czarna ksiêga kapitalizmu

Data: 2013-03-01 11:25:55
Autor: Aleksander
Czarna ksiêga kapitalizmu
Marks siê niewiele myli³, ale mia³ racjê, system kapitalistyczny jest nieporównywalnie gorszy od kapitalizmu  -- dla zdecydowanej wiêkszo¶ci ludzi, poza bogatymi elitami. A ciekawe ilu krotnie by³aby grubsza czarna ksiêga kapitalizmu ???
Alx

Data: 2013-03-01 11:57:55
Autor: A. Filip
Czarna księga kapitalizmu
"Aleksander" <powazny@tlen.pl> pisze:
Marks siÄ™ niewiele myliÅ‚, ale miaÅ‚ racjÄ™, system kapitalistyczny jest nieporównywalnie gorszy od kapitalizmu  -- dla zdecydowanej wiÄ™kszoÅ›ci ludzi, poza bogatymi elitami. A ciekawe ilu krotnie byÅ‚aby grubsza czarna ksiÄ™ga kapitalizmu ???
Alx

A czy to komuniści za komunizmu (na)pisali czarną księgę komunizmu?
Wielce zamordystycznych dyktatorów kapitalistycznych świat nie widział
jak już się praktyki "codzienne" pominie?

Każda pliszka własny ogon chwali (a wraży krytykuje).

Jak przyjeżdżasz do jakiegoś kraju i zupełnie nikt tam nie krytykuje
rządu/systemu to bardziej prawdopodobne jest że rząd/system jest tak
wspaniały czy że odwiedzasz ciężki zamordyzm?

--
A. Filip
KoÅ„ ma cztery nogi i też siÄ™ potknie.   -- PrzysÅ‚owie litewskie

Data: 2013-03-01 14:07:32
Autor: Przemysław W
Czarna ksiêga kapitalizmu
Użytkownik Aleksander napisał:
Marks siê niewiele myli³, ale mia³ racjê, system kapitalistyczny jest
nieporównywalnie gorszy od kapitalizmu  -- dla zdecydowanej wiêkszo¶ci
ludzi, poza bogatymi elitami.

Marks byl zydowskim geniuszem politycznym, dlatego od czasow rewolucji
pazdziernikowej, w Rosji ludzie zyja tam jak paczki w masle i wlasnie tego wielkiego dobrobytu zadrosci im kazdy Anglik, biedny, glodny i bity przez kapitaliste.

>A ciekawe ilu krotnie by³aby grubsza czarna
ksiêga kapitalizmu ???

Kup bilet do Karl-Marx-Stadt i popytaj ludzi. Ciekawe ilu
komunistow nadal tam mieszka.

Data: 2013-03-01 21:17:03
Autor: Chiron
Czarna ksiêga kapitalizmu

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron
Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kgr1nt$nja$1dont-email.me...
[...]

Ja tam wolę Groucho Marxa od Karola Marxa. Też Żyd- ale chociaż zabawny.

>A ciekawe ilu krotnie by³aby grubsza czarna
ksiêga kapitalizmu ???

Kup bilet do Karl-Marx-Stadt i popytaj ludzi. Ciekawe ilu
komunistow nadal tam mieszka.

Nie ma komunistów, nawet miasto zlikwidowali
http://pl.wikipedia.org/wiki/Chemnitz

Data: 2013-03-02 21:12:15
Autor: jr
Czarna ksiêga kapitalizmu

U¿ytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Marks siê niewiele myli³, ale mia³ racjê, system kapitalistyczny jest
nieporównywalnie gorszy od kapitalizmu

No tak... dlugotrwaly wplyw mysli marksistowskiej.

  -- dla zdecydowanej wiêkszo¶ci
ludzi, poza bogatymi elitami. A ciekawe ilu krotnie by³aby grubsza czarna
ksiêga kapitalizmu ???

Gdyby ktos z uciekl z kapitalizmu do komunizmu, moglby taka ksiege napisac. Niestety nie znalezli sie tacy i pozostala nam Czarna Ksiega Komunizmu.
Najczarniejsza ksiege komunizmu napisaly miliony ludzi, ktorym udalo sie uciec od czerwonego gowna.

Czarna ksiêga kapitalizmu