Czarna niewdzi臋czno艣膰.

Data: 2011-12-07 15:01:28
Autor: stevep
Czarna niewdzi臋czno艣膰.
# Zagubiony PiS licytuje si臋 ostatnio z Solidarn膮 Polsk膮 kto b臋dzie  bardziej radykalny w zg艂aszanych przez siebie postulatach. Ca艂a zabawa w  rozp臋dzaniu si臋 do muru o nazwie "skrajna prawica" sz艂a g艂adko, ale tutaj  pojawia si臋 klops, bo odzywa si臋 skrajna prawica, dla kt贸rej wszystko na  lewo od nich jest zwyk艂ym lewactwem.

Nie spodoba艂o si臋 ch艂opakom organizuj膮cym Marsz Niepodleg艂o艣ci, 偶e PiS  podszywa si臋 pod ich "sukces" i chce zorganizowa膰 sw贸j - lepszy marsz.  Wyra藕ny odp贸r pomys艂owi Jaros艂awa Kaczy艅skiego na grudniowe manifestacje  dali narodowcy na swoich stronach internetowych. Ot贸偶 PiS i twory  "PiSopodobne" nigdy prawdziw膮 prawic膮 zdaniem tych najbardziej prawych nie  b臋d膮, a tak w og贸le to nale偶y im si臋 "kula w 艂eb". Za co? Za Traktat  Lizbo艅ski! "Kiedy oni m贸wi膮: kontynuacja polityki 艣wi臋tego Lecha - my  m贸wimy: za zdrad臋 kula w 艂eb鈥. Pojawia si臋 te偶 plakat autorstwa NOP 鈥13  grudnia 1981 - stan wojenny, 13 grudnia 2007 - traktat lizbo艅ski. Zdrady  nie wybaczamy" - pienkne i mondre to s艂owa relacjonowane na stronach  Gazety. Niestety  nie mo偶e si臋 ustosunkowa膰 si臋 do nich obecnie zawsze  gotowy i zawsze upudrowany lecz tymczasowo niedost臋pny Adam Hofman. Wielka  szkoda.

Oburzenie narodowc贸w PiSowskim lizusostwem potwierdzaj膮 tak偶e wpisy na  Salonie."KOR i dawna opozycja zas艂uguj膮 na szacunek (starsi s膮). Jednak  przysz艂o艣膰 nale偶y do ch艂opak贸w ze stadion贸w i ONR. By膰 mo偶e na naszych  oczach prze艂amuje si臋 70cioletnie embargo na NDeckie odchy艂y. By膰 mo偶e  konstytucja III RP w tym punkcie zostanie obalona. Oby tak si臋 sta艂o" -  pisze na swoim blogu Raginglou. NDeckie odchy艂y? To po choler臋 towarzystwo  maszerowa艂o pod pomnik Dmowskiego?! Swoj膮 drog膮 szacunek z racji wieku  jako jedyne jego 藕rod艂o dla dzia艂aczy KOR - niez艂e. Nieco zgry藕liwie  przypominam, 偶e Genera艂 Jaruzelski te偶 od autora jest starszy...

Odnosz膮c si臋 do tego ju偶 bardziej serio, faktycznie patriotyzm stadionowy  i idee propagowane przez ONR to najlepszy przyk艂ad tego, czego Polska  potrzebuje. Nie wiem na czym owa przysz艂o艣膰, o kt贸rej pisze bloger mia艂aby  polega膰? Jest tam jakie艣 intelektualne zaplecze gotowe do rz膮dzenia? Chyba  bardzo mocno skrywane? Stadionowego ministra ju偶 mieli艣my - Wiechecki si臋  nazywa艂 i asem nie by艂...

Zreszt膮 co ja si臋 dziwi臋 i zadaj臋 durne pytania o zaplecze intelektualne.  Zaplecze jest i to wytrawne o czym dowiadujemy si臋 ju偶 w pierwszym zdaniu  wpisu. "Kiedy niewytrawnyobserwator polskiego 偶ycia politycznego dziwi si臋  I g艂owi nad fenomenem zajad艂ego zwalczania manifestacji niepodleg艂o艣ciowej  w kraju, kt贸ry przez ostatnie 300 lat tylko 40 by艂 suwerenny, znawcy  meandr贸w wymieniaj膮 nazwisko Adama Michnika jak i nakre艣laj膮 ideologi臋  antypatriotyzmu (...)"

Konkluduj膮c niewdzi臋cznicy z tych kibic贸w i narodowc贸w. PiS si臋 stara, PiS  dla nich walczy, Zbigniew Romaszewski odwiedza w wi臋zieniach, Beata Kempa  por臋cza, tworz膮 KOR-y BIS specjalnie dla nich, a tutaj takie  niezrozumienie i kopniak w ty艂ek. Wyj艣cia s膮 dwa - albo nale偶y zerwa膰  wsp贸艂prac臋 albo za ma艂o PiS si臋 jeszcze przypodoba艂. Mo偶e Jaros艂aw  Kaczy艅ski, Antoni Macierewicz albo Agent Tomek powinni skoczy膰 na jaki艣  wyjazd? #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjhc3

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-07 15:34:19
Autor: Grzegorz Z.
Czarna niewdzi臋czno艣膰.
Nie spodoba硂 si ch硂pakom organizuj眂ym Marsz Niepodleg硂禼i, 縠 PiS  podszywa si pod ich "sukces" i chce zorganizowa sw骿 - lepszy marsz.  Wyra糿y odp髍 pomys硂wi Jaros砤wa Kaczy駍kiego na grudniowe manifestacje  dali narodowcy na swoich stronach internetowych. Ot罂 PiS i twory  "PiSopodobne" nigdy prawdziw prawic zdaniem tych najbardziej prawych nie  b阣, a tak w og髄e to nale縴 im si "kula w 砮b". Za co? Za Traktat  Lizbo駍ki!

Ch硂paki zapewne "nie potrafi czyta ze zrozumieniem" by zrozumie
genialno舵 posuni赕 Prezesa albo po prostu s "na us硊gach TVNu, Nergala,
痽d體, mason體 i cyklist體".

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-07 16:42:40
Autor: rAzor
Czarna niewdzi阠zno舵.
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisa(a):
> [...]

Ch硂paki zapewne "nie potrafi czyta ze zrozumieniem" by zrozumie
genialno舵 posuni赕 Prezesa albo po prostu s "na us硊gach TVNu, Nergala,

Zapomnia砮 o szpiegu z watyka駍kim!

Data: 2011-12-08 05:08:23
Autor: stevep
Czarna niewdzi阠zno舵.
Dnia 07-12-2011 o 17:42:40  rAzor <bitstreem@gazeta.skasuj-to.pl>  napisa(a):

> [...]

Ch硂paki zapewne "nie potrafi czyta ze zrozumieniem" by zrozumie
genialno舵 posuni赕 Prezesa albo po prostu s "na us硊gach TVNu,  Nergala,

Tym z Krainy Deszczowc體?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-07 18:01:47
Autor: Buba
Czarna niewdzi臋czno艣膰.
Dnia Wed, 7 Dec 2011 15:34:19 +0100, Grzegorz Z. napisa(a):

[...]

PiS to zakumuflowani socjali禼i z czarnym podniebieniem. Maj diab砤 za
sk髍!

--
Wys砤ny 2011-12-07 18:01:09.

Data: 2011-12-08 05:09:03

[...]