Czarna owca SLD?

Data: 2009-03-27 09:19:58
Autor: Piotr
Czarna owca SLD?
"Patrick Kibangou, z pochodzenia Kongijczyk, prawdopodobnie będzie
jedynym czarnoskĂłrym kandydatem na polskich listach do Parlamentu
Europejskiego. Wystawi go SLD na Dolnym ĹšlÄ…sku - czytamy w dzienniku
"Polska".

Kibangou jest wykształconym we Wrocławiu inżynierem, a dziś
mieszkającym pod Oławą lokalnym działaczem SLD. W Polsce mieszka od
ponad ćwierć wieku. - Jestem obywatelem polskim, czuję się Polakiem i
jestem z tego dumny - mówi w rozmowie z „Polską”. Nad Odrą spędził
większość swojego życia." http://wiadomosci.wp.pl/kat,83914,title,Czarnoskory-kandydat-SLD-do-Europarlamentu,wid,10982380,wiadomosc_prasa.html

No ja nie wiem... Kurde... Huebner, Krzaklewski, jakaĹ› Ordnungburg...
Ten Kilbangu... Normalnie bantustan...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-27 09:34:03
Autor: Bad Behaviour
Czarna owca SLD?
Piotr wrote:
[...]

To po prostu "bacio dopri kandidat".

Data: 2009-03-27 09:50:59
Autor: Piotr
Czarna owca SLD?
Dnia Fri, 27 Mar 2009 09:34:03 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

To po prostu "bacio dopri kandidat".

Obawiam się, że duuużo lepszy niz Huebner, czy ta Ordnungburg, przynajmniej polski patriota.
pz
Piotr

Data: 2009-03-27 10:19:22
Autor: Bad Behaviour
Czarna owca SLD?
Piotr wrote:
Dnia Fri, 27 Mar 2009 09:34:03 +0100, Bad Behaviour napisał(a):
To po prostu "bacio dopri kandidat".

Obawiam się, że duuużo lepszy niz Huebner, czy ta Ordnungburg, przynajmniej polski patriota.

No i niech kandyduje. Byleby nie byl za czerwony.

Data: 2009-03-27 10:25:47
Autor: Piotr
Czarna owca SLD?
Dnia Fri, 27 Mar 2009 10:19:22 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

No i niech kandyduje. Byleby nie byl za czerwony.

Jest czarny, czyli nasz, he, he, choćby nie wiem jak komuchy prały mu
mózg.
pz
Piotr

Data: 2009-03-27 11:05:26
Autor: ColgatesBilly
Czarna owca SLD?

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1ruea7mrvc41v.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No i mamy wreszcie jakosciowego kandydata na prezydenta Polski!!
Oczywiscie, jesli... urodzil sie w Polsce!

PS ale i to.... mozna jakos... "dograc"  ;)

Kol

Data: 2009-03-27 10:09:49
Autor: Panslavista
Czarna owca SLD?
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:rF0zl.86$xx4.32uutiset.elisa.fi...

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1ruea7mrvc41v.dlgmasz.facet.luzik...
"Patrick Kibangou, z pochodzenia Kongijczyk, prawdopodobnie będzie
jedynym czarnoskórym kandydatem na polskich listach do Parlamentu
Europejskiego. Wystawi go SLD na Dolnym ¦l±sku - czytamy w dzienniku
"Polska".

Kibangou jest wykształconym we Wrocławiu inżynierem, a dzi¶
mieszkaj±cym pod Oław± lokalnym działaczem SLD. W Polsce mieszka od
ponad ćwierć wieku. - Jestem obywatelem polskim, czuję się Polakiem i
jestem z tego dumny - mówi w rozmowie z "Polsk±". Nad Odr± spędził
większo¶ć swojego życia."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,83914,title,Czarnoskory-kandydat-SLD-do-Europarlamentu,wid,10982380,wiadomosc_prasa.html

No ja nie wiem... Kurde... Huebner, Krzaklewski, jaka¶ Ordnungburg...
[...]

Urodzony czy urodziwy?!  Niech ¶ci±ga gatki! Posmotrim - uwidim!

Data: 2009-03-27 11:56:29
Autor: ColgatesBilly
Czarna owca SLD?

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gqi5m0$61u$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Masz slabosc do takich widokow?
;)

Data: 2009-03-27 11:42:41
Autor: Panslavista
Czarna owca SLD?
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:ip1zl.103$xx4.2uutiset.elisa.fi...

[...]

Asfalty też obrzynaj± kutasy - może to krypto - żyd...

Data: 2009-03-27 10:10:17
Autor: Piotr
Czarna owca SLD?
Dnia Fri, 27 Mar 2009 11:05:26 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

No i mamy wreszcie jakosciowego kandydata na prezydenta Polski!!
Oczywiscie, jesli... urodzil sie w Polsce!

PS ale i to.... mozna jakos... "dograc"  ;)

Trza by jeszcze sprawdzić, czy nie, noo, ten tego, wiesz Krzysiek...
Jak nie to jest ten, noo, ten tego, wiesz Krzysiek, to sam na niego
zagłosuję. :-)
pzdr
Piotr

Czarna owca SLD?