Czarne Piotrusie z kisciem bananow na glowie

Data: 2018-10-03 11:42:21
Autor: Jacek Maciejewski
Czarne Piotrusie z kisciem bananow na glowie
Dnia Wed, 3 Oct 2018 02:00:32 -0700 (PDT), zbrochaty@gmail.com
napisał(a):
[-]
Czapka wystarcza, kisc bananow w razie dzwonu zapewni ladny wyglad zwlok
[-]
A tak właściwie to o co ci chodzi?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-03 02:53:23
Autor: zbrochaty
Czarne Piotrusie z kisciem bananow na glowie

A tak właściwie to o co ci chodzi?

Ano, prostymi slowami o to, ze rowerzysta ubrany na ciemno jest duzo mniej widoczny, a jak przywali w niego auto to kask mu g... pomoze

Data: 2018-10-03 11:59:51
Autor: Jacek Maciejewski
Czarne Piotrusie z kisciem bananow na glowie
Dnia Wed, 3 Oct 2018 02:53:23 -0700 (PDT), zbrochaty@gmail.com
napisał(a):

A tak właściwie to o co ci chodzi?

Ano, prostymi slowami o to, ze rowerzysta ubrany na ciemno jest duzo mniej widoczny, a jak przywali w niego auto to kask mu g... pomoze

Aaa... święta racja. Trzeba było tak od razu...
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-03 14:30:00
Autor: Łukasz Kroczka
W dniu 03.10.2018 o 11:53, zbrochaty@gmail.com pisze:
jak przywali w niego auto to kask mu g... pomoze

Jeździj sobie nawet nago, ale nie wypisuj publicznie takich bzdur.

Data: 2018-10-03 06:36:58
Autor: zbrochaty
użytkownik Łukasz Kroczka napisał:

> jak przywali w niego auto to kask mu g... pomoze

Jeździj sobie nawet nago, ale nie wypisuj publicznie takich bzdur

Ale ja napisalem, ze jak uderzy w niego auto, a nie ze jak rowerzysta przywali w samochod stojacy na poboczu szosy na swiatlach awaryjnych.

Data: 2018-10-03 17:06:22
Autor: Łukasz Kroczka
W dniu 03.10.2018 o 15:36, zbrochaty@gmail.com pisze:
Ale ja napisalem, ze jak uderzy w niego auto

Wiem co napisałeś. Uderzyło we mnie auto. Kask pękł. Przytomność na chwilę straciłem. Ale skończyło się na obtarciach ucha a nie pękniętej czaszce. Jeździj sobie w czapeczce, ale używania kasku nie deprecjonuj.

Data: 2018-10-03 13:59:36
Autor: zbrochaty
[...]

https://tinyurl.com/ybh76wzx
To jest Twoja wlasnorecznie zrobiona fotka. Gore i dol masz ciemne. Moze jakbys byl lepiej widoczny to samochod by Cie nie potracil?

Data: 2018-10-04 17:05:36
Autor: Łukasz Kroczka
Czarne Piotrusie z kisciem bananow na glowie
W dniu 03.10.2018 o 22:59, zbrochaty@gmail.com pisze:
  Gore i dol masz ciemne.

Na pokrowcach odblaski. Na kurtce odblaski. Na oponach odblaskowe paski.
+ oświetlenie Bontrager 800 lumenów przód, 65 lumenów tył włączane często i za dnia.

Ale to jest nieistotne. Chodzi mi o używanie kasku. Niezależnie od widoczności. Czasem jeżdżę bez, ale robię to oczywiście świadomie.

Data: 2018-10-06 08:00:46
Autor: zbrochaty
[...]

Nie wiem, czy masz prawko i czy jezdzisz samochodem. Wlasnie za dnia odblaski i lumeny sa malo istotne. I s t o t n y   jest kolor ubrania.
Jak myslisz dlaczego oprocz elementow odblaskowych wszyscy, ktorzy pracuja na drodze maja jaskrawe ubrania? (policja, robotnicy budowlanie etc)

Kask jest wielokrotnie mniej istotny

Data: 2018-10-08 10:47:34
Autor: Prot Ogenes
On 2018-10-03 22:59, zbrochaty@gmail.com wrote:
[...]

Manipulujesz faktami, tak aby poprzeć tezy, które stawiasz.
Nie znam tego gościa, ale tu jest jego inne zdjęcie:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1012672635550779&set=a.1012670188884357&type=3&theater

Raczej trudno uznać, że ubrał się tak aby nikt go nie widział, co?

Prot

Data: 2018-10-03 14:40:31
Autor: m
W dniu 03.10.2018 o 14:30, Łukasz Kroczka pisze:
W dniu 03.10.2018 o 11:53, zbrochaty@gmail.com pisze:
jak przywali w niego auto to kask mu g... pomoze

Jeździj sobie nawet nago, ale nie wypisuj publicznie takich bzdur.

Akurat nago byłby bardziej widoczny, ergo - bardziej bezpieczny.

p. m.

Data: 2018-10-03 15:09:50
Autor: Zenek
Czarne Piotrusie z kisciem bananow na glowie

Jeździj sobie nawet nago, ale nie wypisuj publicznie takich bzdur.

Akurat nago byłby bardziej widoczny, ergo - bardziej bezpieczny.

ale nago w kasku, czy nago bez kasku ? :)

-- -

Data: 2018-10-03 15:58:01
Autor: m
W dniu 03.10.2018 o 15:09, Zenek pisze:

Jeździj sobie nawet nago, ale nie wypisuj publicznie takich bzdur.

Akurat nago byłby bardziej widoczny, ergo - bardziej bezpieczny.

ale nago w kasku, czy nago bez kasku ? :)

Nago bez kasku bardziej bezpieczny niż na czarno ubrany w kasku.

p. m.

Data: 2018-10-04 01:35:32
Autor: Olivander
Czarne Piotrusie z kisciem bananow na glowie
> ale nago w kasku, czy nago bez kasku ? :)

Nago bez kasku bardziej bezpieczny niż na czarno ubrany w kasku.

sprawdzić czy nie ks.. wróć... Murzyn

Data: 2018-10-04 01:58:17
Autor: zbrochaty
W dniu czwartek, 4 października 2018 10:35:33 UTC+2 użytkownik Olivander napisał:

sprawdzić czy nie ks.. wróć... Murzyn

oni maja prostokatny "odblask" pod szyja

Czarne Piotrusie z kisciem bananow na glowie