Czarne-białe

Data: 2011-11-06 13:05:56
Autor: Leprechaun
Czarne-białe
"Słyszałem wypowiedzi księdza profesora i byłem nimi bardzo mocno zdziwiony. W tej sprawie oczekuę od mojego Kościoła świadectwa: tak tak, nie nie. Zdziwiło mnie to, bo ks. Boniecki jest przede wszystkim kapłanem - Adam Hofman jako jedyny polityk w studiu Radia Zet poparł decyzję zakonu marianów, którzy zakazali ks. Adamowi Bonieckiemu wypowiedzi w mediach. ". Ja pierdzielę, co za pajac! Jak mozna być az takim dupolizem!?

BomBel

Czarne-białe