Czarne bidony Isostar

Data: 2011-09-07 12:51:15
Autor: Kosu
Czarne bidony Isostar
Witam,
Czy ktoś używa czarnych bidonów Isostar? Oglądałem je w sklepie - jak
dla mnie strasznie śmierdzą. Nie dałbym rady z tego pić... :/
Ten zapach przechodzi po umyciu? Są jakieś plusy nowego tworzywa (skoro
postanowili je prowadzić)?

Używałem zawsze "starych" bidonów - szarych z gumowym ustnikiem (bez
klapki).

Poza tym muszę przyznać, że ciężko jest znaleźć szare bidony w sklepach
w Warszawie (byłem w kilku rowerowych, Decathlonach, Go Sportach)...

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-07 06:25:03
Autor: Zbrochaty
Czarne bidony Isostar
Czy kto u ywa czarnych bidon w Isostar? Ogl da em je w sklepie - jak
dla mnie strasznie mierdz . Nie da bym rady z tego pi ... :/
Ten zapach przechodzi po umyciu? S jakie plusy nowego tworzywa (skoro
postanowili je prowadzi )?

Chyba zadne plusy i tylko same minusy. Latem wlejesz cos chlodnego -
szybko sie plyn nagrzeje, zima gdy wlejesz cieple - szybko sie
ostudzi. Ktos w ogole nie pomyslal, a smrod plastiku dodatkowo
dyskwalifikuje: i organoleptycznie i zdrowotnie (rakotworcze)
Poszukaj czegos w srebrnym/bialym kolorze i niesmierdzacego
Zbrochaty

Data: 2011-09-07 14:43:50
Autor: whitey
Czarne bidony Isostar
On 07/09/11 14:25, Zbrochaty wrote:

srebrnym

http://www.bbbparts.com/prolist3.php?SC=Bottles&LC=EN&Y=2011
mam BBC-21 srebrny, jedyny bol ze 600ml i nie ma 750 dostepnej, poza tym
super jak dla mnie, polecam z czystym sumieniem.

--
whitey

Data: 2011-09-07 17:33:20
Autor: Kosu
Czarne bidony Isostar
On 2011-09-07 15:43, whitey wrote:
[...]

Z przynajmniej kilku dobrych powodĂłw zaleĹźy mi na bidonie plastikowym,
więc te alu odpadają. Chyba że polecisz jakiś niedrogi "termosowaty", bo
będę szukał pewnie koło października. :)
Na razie szukam tradycyjnego bidonu na najbliĹźsze tygodnie, bo stary
Isostar zmienił właściciela....

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-07 17:04:06
Autor: whitey
Czarne bidony Isostar
On 07/09/11 16:33, Kosu wrote:
On 2011-09-07 15:43, whitey wrote:
[...]

mam ten plastikowy srebrny. BBC-21 jest plastikowy w kilku kolorach
miedzy innymi srebrny

--
whitey

Data: 2011-09-07 19:25:51
Autor: Hokan Ashir
Czarne bidony Isostar

Użytkownik "Kosu" <665@epf.pl> napisał w wiadomości news:4e678ebf$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
On 2011-09-07 15:43, whitey wrote:
[...]

Camelback Podium i masz problem z glowy.
Mają też w ofercie model "termosowaty".

Pozdrawiam
HA

Data: 2011-09-07 20:14:11
Autor: ...::QRT::...
Czarne bidony Isostar

On 2011-09-07 15:43, whitey wrote:
[...]

Z przynajmniej kilku dobrych powodów zależy mi na bidonie plastikowym,
więc te alu odpadają.

Camelback Podium i masz problem z glowy.
Mają też w ofercie model "termosowaty".

nie ma klapki. Nadziwić sie nie mogę ze wam to nie przeszkadza :D

Data: 2011-09-07 20:23:03
Autor: Kosu
Czarne bidony Isostar
On 2011-09-07 20:14, ...::QRT::... wrote:
nie ma klapki. Nadziwić sie nie mogę ze wam to nie przeszkadza :D

Mi nie przeszkadza w moim. Tzn. na przebijanie się przez jakiś koszmarny
piach może wolałbym z klapką, ale do jazdy leśno-asfaltowej wolę łyse
zaworki :).
Za to cena tego bidonu... trochę wysoka :)

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-07 22:16:41
Autor: ...::QRT::...
Czarne bidony Isostar
Dnia Wed, 07 Sep 2011 20:23:03 +0200, Kosu napisał(a):

On 2011-09-07 20:14, ...::QRT::... wrote:
[...]

jesień za pasem - błota coraz więcej będzie :D

Data: 2011-09-07 22:41:32
Autor: Kosu
Czarne bidony Isostar
On 2011-09-07 22:16, ...::QRT::... wrote:
jesień za pasem - błota coraz więcej będzie :D

Błoto mi nie przeszkadza. Tzn. chyba strasznie trzeba się postarać, żeby
w turystyce/XC nałądować błota na bidon (no i mam szeroką rurę dolną).
Nie będę brodził w błocie po kolana :)

Z moich doświadczeni wynika, że ustnik jest w dużo gorszym stanie latem
(sucho, pył lepiący się do śliny).

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-08 00:13:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czarne bidony Isostar
Kosu, Wed, 07 Sep 2011 17:33:20 +0200, pl.rec.rowery:
Z przynajmniej kilku dobrych powodów zależy mi na bidonie plastikowym,
więc te alu odpadają. Chyba że polecisz jakiś niedrogi "termosowaty", bo
będę szukał pewnie koło października. :)

Jack Wolfskin swojego czasu miał w ofercie takie bidony-termosy, ale nie
wiem jak tam teraz. IMO na zimę znacznie zdrowiej będzie kupić camel-baga i
wsadzić go (razem z rurką) do takiego worka izolującego. Można to wszystko
kupić w Decathlonach.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-10 18:06:34
Autor: kawoN
Czarne bidony Isostar
W dniu 11-09-07 12:51, Kosu pisze:

Czy ktoś używa czarnych bidonów Isostar? Oglądałem je w sklepie - jak
dla mnie strasznie śmierdzą. Nie dałbym rady z tego pić... :/

Wczoraj przy okazji zakupu Isostara nabyłem (a właściwie
musiałem nabyć bo klasyczne szare były ze smakiem pomarańczowym)
bidon czarny bez klapki.
O dziwo - zupełnie nie śmierdzi...

Dzisiaj pierwsza próba - smak Isostara jak ze szklaneczki :)

Plusy:
- wg mnie mniej śmierdzi
- ustnik lżej się otwiera i nie ma "ostrych" krawędzi
- pasuje do mojej czarnej ramy :)

Minusy:
- oczywiste wady czarnego koloru
- jak się wlewa wodę to w zasadzie nie widać poziomu
wody, jest to istotne gdy chcę wlać wodę do połowy

--
kawoN
-

Czarne bidony Isostar