Czarne chmury nad Zielińskim

Data: 2010-09-29 11:11:27
Autor: Cavallino
Czarne chmury nad Zielińskim
Może rozstanie ze szkoleniowcem Lech przeprowadzi szybciej niż zamierzał, jeśli prokuratura uwierzy w te zeznania:

http://www.gazetawroclawska.pl/sport/313486,trener-lecha-poznan-wplatany-w-korupcje,id,t.html

Data: 2010-09-29 04:17:10
Autor: JC
Czarne chmury nad Zielińskim
On 29 Wrz, 11:11, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Może rozstanie ze szkoleniowcem Lech przeprowadzi szybciej niż zamierzał,
jeśli prokuratura uwierzy w te zeznania:

IMO wystarczy, że powie, że nie brał udziału, nie pamięta, nie
potwierdza, a każdą poszlakę będzie zbijał jak Michniewicz w kwestii
telefonów do Fryzjera. Ta afera już się kończy, tzn. od samego
początku było wiadomo, że umoczeni są praktycznie wszyscy bez wyjątku,
a PZPN nie może zdegradować i pozwolić na wsadzanie wszystkich swoich
członków.

pzdr
JC

Data: 2010-09-29 13:24:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "JC" <teufelswerk@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Ta afera już się kończy, tzn. od samego
początku było wiadomo, że umoczeni są praktycznie wszyscy bez wyjątku,
a PZPN nie może zdegradować i pozwolić na wsadzanie wszystkich swoich
członków.

Ale prokuratura nie jest związana chęciami PZPN.

Data: 2010-09-29 04:54:54
Autor: JC
Czarne chmury nad Zielińskim
On 29 Wrz, 13:24, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Ale prokuratura nie jest związana chęciami PZPN.

Właśnie dlatego Zieliński może być wyluzowany. PZPN mógłby strzelić
pokazówkę, nie patrząc na stan faktyczny, bo ma takie możliwości.
Prokuraturę wiąże polskie prawo i brak dowodów. "Nie pamiętam", "nic
nie wiedziałem", "zaprzeczam", "często dzwoniliśmy do siebie, bo się
dobrze znamy" i do domu. Z tych zeznań wynika, że on wiedział o
akcjach, ale nie brał w nich udziału-czyli powie, że nie wiedział i
jest słowo przeciw słowu, a że mamy domniemanie niewinności, to o
sprawie można zapomnieć.

pzdr
jC

Data: 2010-09-29 14:18:08
Autor: Cavallino
wrote:
[...]

Reiss też tak mówił, a zarzuty ma i z Lecha przez nie wyleciał.
I bardzo go brakuje.

Data: 2010-09-29 06:24:26
Autor: JC
Czarne chmury nad Zielińskim
On 29 Wrz, 14:18, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Reiss też tak mówił, a zarzuty ma i z Lecha przez nie wyleciał.
I bardzo go brakuje.

Nie mieszajmy dwóch systemów walutowych. Zieliński już ma spokój:
http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/prokuratura-zajela-stanowisko-ws-trenera-lecha-poz,1,3705631,wiadomosc.html
..
Reiss ostatnio chyba jeszcze na wiosnę br. jeździł do Wrocka coś
zeznawać i doprecyzowywać, ciężko więc się dziwić klubowi, że
podziękował mu za uwagę. Mogli zresztą go trzymać, gra przecież w
Warcie, czyli formalnie przeciwskazań do zatrudniania go nie ma.

pzdr
JC

Data: 2010-09-29 15:31:18
Autor: Cavallino
wrote:
[...]

Klubowi się nie dziwię.
Raczej dziwi mnie postawa prokuratury, że jednym wierzy na słowo, a innym nie.
Widać pomawiający Reissa zostali uznani za bardziej wiarygodnych.

Zobaczymy co na to powie sąd, choć jeśli nie uda się sprawy wydzielić o co walczą jego adwokaci, to nie spodziewam się, że Reiss się wyślizgnie - w takim towarzystwie ciężko będzie dokładnie analizować przewiny każdego z osobna.

Mogli zresztą go trzymać, gra przecież wWarcie, czyli formalnie przeciwskazań do zatrudniania go nie ma.

Ale nie trzymają, podobnie jak Woźniaka, ze szkodą dla klubu w obu przypadkach.
Nie wiem czy wizerunek jest tyle wart.
I tak w czystość niek nie wierzy.

Data: 2010-09-29 07:18:55
Autor: Roberto
Czarne chmury nad Zielińskim
wrote:

> [...]

>przeciwskazań do zatrudniania go nie ma.

Ale nie trzymają, podobnie jak Woźniaka, ze szkodą dla klubu w obu

A ja już mam dość tego dematu. We włoszech załatwili wszystko raz a
solidnie a u nas dalej i ciągną i ciągną... szkoda o tym gadac

Data: 2010-09-29 16:44:47
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Czarne chmury nad Zielińskim
Pewna osoba, czyli Roberto
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

A ja już mam dość tego dematu. We włoszech załatwili wszystko raz a
solidnie a u nas dalej i ciągną i ciągną... szkoda o tym gadac

W Włoszech porządku chciał sam związek; nalegali na ustanowienie kuratora.
U nas wręcz odwrotnie...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-09-29 20:57:55
Autor: RedLite
W dniu 2010-09-29 15:31, Cavallino pisze:

Raczej dziwi mnie postawa prokuratury, że jednym wierzy na słowo, a
innym nie.
Widać pomawiający Reissa zostali uznani za bardziej wiarygodnych.

I (częściowe) przyznanie się do winy Reissa pokazuje, że była to postawa słuszna.

Data: 2010-09-29 21:42:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i8027b$oib$3news.onet.pl...
[...]

Nie ściemniaj, Reiss się nigdy nie przyznał że coś sprzedał lub kupił.
Przyznał się, że drużyna dostała premię od klubu trzeciego za wygranie meczu.

Data: 2010-09-30 02:53:31
Autor: JC
wrote:
Raczej dziwi mnie postawa prokuratury, że jednym wierzy na słowo, a innym
nie.
Widać pomawiający Reissa zostali uznani za bardziej wiarygodnych.

A tak szczerze, wierzysz że on mógł nie brać w handlowaniu udziału?

Ale nie trzymają, podobnie jak Woźniaka, ze szkodą dla klubu w obu
przypadkach.
Nie wiem czy wizerunek jest tyle wart.
I tak w czystość niek nie wierzy.

Hm,to chyba trochę inaczej-nie chodzi tu nawet o "czystość", tylko o
brak formalnych powiązań. Linia Masioty (ha, brzmi prawie jak Linia
Maginota:)) jest taka, że nie jesteśmy już tamtym Lechem, tylko Amiką,
która kupiła prawa do znaków towarowych dawnego Lecha. Dodatkowo,
Reiss już w "nowym Lechu" nie gra, więc jeśli nawet coś mu się
udowodni, to kompletnie będzie bez związku z obecnym mistrzem Polski.
Gdyby grał, to zawsze ktoś by drążył, czy po transformacji klubu on
zaprzestał działalności, czy inni wiedzieli, itd., itp.

pzdr
JC

Data: 2010-09-30 14:10:10
Autor: Cavallino
wrote:
[...]

Reiss czy Zieliński?
Jak Reiss, to w przypadku tego co mu zarzucają żadnego handlu w ogóle nie widzę.

[...]

Formalnie ma rację.
Pytanie tylko, czy Amika nie miała aby większych przewał na koncie w historii.

Dodatkowo,
Reiss już w "nowym Lechu" nie gra, więc jeśli nawet coś mu się
udowodni, to kompletnie będzie bez związku z obecnym mistrzem Polski.

To rozumiem.
Uważam, jednak że Lech na obecności w sztani Reissa i Woźniaka tylko by zyskał, a nie stracił.

Gdyby grał, to zawsze ktoś by drążył, czy po transformacji klubu on
zaprzestał działalności, czy inni wiedzieli, itd., itp.

Przecież grał prawie 3 lata, więc to czy teraz gra czy nie, nic nie zmienia.

Data: 2010-09-29 10:38:42
Autor: kibitzer
Czarne chmury nad Zielińskim
Czyli nie ma sie co spodziewac , ze Lech wygra z Salzburgiem co dla Polski.
Ci z Wrocławia to sa jakieś pojeby, jakby nie mogli miesiac wczesniej z tym
wyskoczyc albo chociaz tydzien pozniej

--

Czarne chmury nad Zielińskim